Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní jízda s Fordem Transit a Tourneo Custom PHEV: Po Praze zeleněji, ale na modré nezaparkujete
16 komentářů
Slaven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
to je sranec.
Tu cestu můžu udělat s touhle spotřebou s pětihrnkem TDI, kterej pojede stejně když poveze tunu a najedu půlmíč.
:no: :no: :no:
Dodávka z litrovým benzínem. Smíííííííích. Poslední byl Barkas. :-!
Tu cestu můžu udělat s touhle spotřebou s pětihrnkem TDI, kterej pojede stejně když poveze tunu a najedu půlmíč.
:no: :no: :no:
Dodávka z litrovým benzínem. Smíííííííích. Poslední byl Barkas. :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Áá mínus , někdo by rád litrovou dodávku, asi takové auto nikdy neřídil.
Sice mi to auto přijde taky nesmyslný, ale v objemu motoru problém nevidím, vzhledem k tomu, že jen napájí baterky. Když mohl mít sporťák i8 motor 1,5...
Tohle auto bude super pro rozvozy na kratke vzdalenosti. Kdo zije v tehle dobe vi, ze postak nebo ridic rozvazkove sluzby sedne do auta, popojede par metru, stavi a zase. Nektery silenci ty auta drti turbo neturbo, DPF neDPF. Ty auta sou par kilometrech smrdute herky a kdyz mi to necha pri doruceni hrkat na volnobeh pred barakem ani se mi pro ten balicek nechce.
Proste auta s dnesnim dieslem na tyhle rozvazky idealni nejsou a jen hlupak a technicky nedouk si muze myslet neco jineho. Naopak na dalky je to fakt k nicemu, ale Transit obecne taky.
Proste auta s dnesnim dieslem na tyhle rozvazky idealni nejsou a jen hlupak a technicky nedouk si muze myslet neco jineho. Naopak na dalky je to fakt k nicemu, ale Transit obecne taky.
KANKUNEN
Za 300tkm spotřebuješ 6 motorů. Asi i sám výrobce se směje tomu, jaké předpisy se vymyslí v Bruselu.
sdvophi
7,8? S Berlingem 1.2 jezdím se spotřebou o litr nižší.
PowerHouse
Tedy, rozdíl ve spotřebě ve 110 (ve Švédsku) a 130 je obrovský.
HEV,
se nevyplatí vůbec, spotřeba menší o 10%. Vyšší pořízovací cena, údržba, hluk, ... .
PHEV,
když máš kde nabíjet a jezdíš krátké cesty do prace, je to VYNIKAJÍCÍ.
Ale kvůli využitelným 10kWh jezdit nabíjet? Tady je problém, že se některým ani nebude chtít těch 10kWh u nabíječek nabíjet, když si propočtou ten čas a ten zisk. Jedině, pokud by nabíječky byly u obchodňáků.
HEV,
se nevyplatí vůbec, spotřeba menší o 10%. Vyšší pořízovací cena, údržba, hluk, ... .
PHEV,
když máš kde nabíjet a jezdíš krátké cesty do prace, je to VYNIKAJÍCÍ.
Ale kvůli využitelným 10kWh jezdit nabíjet? Tady je problém, že se některým ani nebude chtít těch 10kWh u nabíječek nabíjet, když si propočtou ten čas a ten zisk. Jedině, pokud by nabíječky byly u obchodňáků.
WLTP test je legalizace dieselgate.
Za druhé by mě zajímalo, co se myslí tou automatickou převodovkou. Snad DSG ? Nebo je tam zcela běžný jediný stálý převod který autor testu laicky považuje za automat ?
A za třetí nerozumím proč maximálku nastavili na těch 120. Pokud cílová klientela stejně jezdí pomaleji tak by jim ani vyšší maximálka neohrozila dojezd, ale v případě mimořádné potřeby by to přišlo vhod. Podle mě je to jen chabá výmluva maskující problém.
A za čtvrté nám zatajili hmotnost auta. Už sériový Tranzit je pořádný otesánek