Elektrifikace se netýká jen osobních automobilů, ale i lehkých užitkových vozidel. Pozadu nechce zůstat ani etalon Ford Transit, respektive jeho osobní verze Tourneo.
V testu spotřeby chybí zcela zásadní údaj, a sice kolik kapacity zůstalo v bateriích na konci jízdy. Bez toho nejde reálnou spotřebu vyhodnotit. Pokud měli na konci v baterce nulu, byla by to pro efektivitu takhle uspořádaného PHEV mizerná vizitka, ale redakce nám informaci z nějakého důvodu zatajila.
Za druhé by mě zajímalo, co se myslí tou automatickou převodovkou. Snad DSG ? Nebo je tam zcela běžný jediný stálý převod který autor testu laicky považuje za automat ?
A za třetí nerozumím proč maximálku nastavili na těch 120. Pokud cílová klientela stejně jezdí pomaleji tak by jim ani vyšší maximálka neohrozila dojezd, ale v případě mimořádné potřeby by to přišlo vhod. Podle mě je to jen chabá výmluva maskující problém.
A za čtvrté nám zatajili hmotnost auta. Už sériový Tranzit je pořádný otesánek
to je sranec.
Tu cestu můžu udělat s touhle spotřebou s pětihrnkem TDI, kterej pojede stejně když poveze tunu a najedu půlmíč. :no::no::no:
Dodávka z litrovým benzínem. Smíííííííích. Poslední byl Barkas. :-!
Sice mi to auto přijde taky nesmyslný, ale v objemu motoru problém nevidím, vzhledem k tomu, že jen napájí baterky. Když mohl mít sporťák i8 motor 1,5...
Tohle auto bude super pro rozvozy na kratke vzdalenosti. Kdo zije v tehle dobe vi, ze postak nebo ridic rozvazkove sluzby sedne do auta, popojede par metru, stavi a zase. Nektery silenci ty auta drti turbo neturbo, DPF neDPF. Ty auta sou par kilometrech smrdute herky a kdyz mi to necha pri doruceni hrkat na volnobeh pred barakem ani se mi pro ten balicek nechce.
Proste auta s dnesnim dieslem na tyhle rozvazky idealni nejsou a jen hlupak a technicky nedouk si muze myslet neco jineho. Naopak na dalky je to fakt k nicemu, ale Transit obecne taky.
U nás se jede po dálnici i na na okreskách o 20km více.
Tedy, rozdíl ve spotřebě ve 110 (ve Švédsku) a 130 je obrovský.
HEV,
se nevyplatí vůbec, spotřeba menší o 10%. Vyšší pořízovací cena, údržba, hluk, ... .
PHEV,
když máš kde nabíjet a jezdíš krátké cesty do prace, je to VYNIKAJÍCÍ.
Ale kvůli využitelným 10kWh jezdit nabíjet? Tady je problém, že se některým ani nebude chtít těch 10kWh u nabíječek nabíjet, když si propočtou ten čas a ten zisk. Jedině, pokud by nabíječky byly u obchodňáků.