Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s Fordem Transit a Tourneo Custom PHEV: Po Praze zeleněji, ale na modré nezaparkujete

16 komentářů

Orm
to je skutečně ono protěžované ekologické auto ?

WLTP test je legalizace dieselgate.
kalousek
V testu spotřeby chybí zcela zásadní údaj, a sice kolik kapacity zůstalo v bateriích na konci jízdy. Bez toho nejde reálnou spotřebu vyhodnotit. Pokud měli na konci v baterce nulu, byla by to pro efektivitu takhle uspořádaného PHEV mizerná vizitka, ale redakce nám informaci z nějakého důvodu zatajila.

Za druhé by mě zajímalo, co se myslí tou automatickou převodovkou. Snad DSG ? Nebo je tam zcela běžný jediný stálý převod který autor testu laicky považuje za automat ?

A za třetí nerozumím proč maximálku nastavili na těch 120. Pokud cílová klientela stejně jezdí pomaleji tak by jim ani vyšší maximálka neohrozila dojezd, ale v případě mimořádné potřeby by to přišlo vhod. Podle mě je to jen chabá výmluva maskující problém.

A za čtvrté nám zatajili hmotnost auta. Už sériový Tranzit je pořádný otesánek
Slaven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
to je sranec.
Tu cestu můžu udělat s touhle spotřebou s pětihrnkem TDI, kterej pojede stejně když poveze tunu a najedu půlmíč.
:no: :no: :no:
Dodávka z litrovým benzínem. Smíííííííích. Poslední byl Barkas. :-!
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Áá mínus , někdo by rád litrovou dodávku, asi takové auto nikdy neřídil.
Anonym
Tyhle mínusy jsou super. Představ si, co to musí bejt za ultimátní hovado 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No to by mě zajímalo, po čem ti mínusáři touží, hodí jen mínus, ale nějaký názor je už pro ně složitost.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Sice mi to auto přijde taky nesmyslný, ale v objemu motoru problém nevidím, vzhledem k tomu, že jen napájí baterky. Když mohl mít sporťák i8 motor 1,5...
Avatar - Zetti
Zetti
Tohle auto bude super pro rozvozy na kratke vzdalenosti. Kdo zije v tehle dobe vi, ze postak nebo ridic rozvazkove sluzby sedne do auta, popojede par metru, stavi a zase. Nektery silenci ty auta drti turbo neturbo, DPF neDPF. Ty auta sou par kilometrech smrdute herky a kdyz mi to necha pri doruceni hrkat na volnobeh pred barakem ani se mi pro ten balicek nechce.

Proste auta s dnesnim dieslem na tyhle rozvazky idealni nejsou a jen hlupak a technicky nedouk si muze myslet neco jineho. Naopak na dalky je to fakt k nicemu, ale Transit obecne taky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za 300tkm spotřebuješ 6 motorů. Asi i sám výrobce se směje tomu, jaké předpisy se vymyslí v Bruselu.
sdvophi
7,8? S Berlingem 1.2 jezdím se spotřebou o litr nižší.
PowerHouse
U nás jsou limity o 20km vyšší.
Rozdíl ve spotřebě mezi 110 a 130 je obrovský.
PowerHouse
Tedy, rozdíl ve spotřebě ve 110 (ve Švédsku) a 130 je obrovský.

HEV,
se nevyplatí vůbec, spotřeba menší o 10%. Vyšší pořízovací cena, údržba, hluk, ... .

PHEV,
když máš kde nabíjet a jezdíš krátké cesty do prace, je to VYNIKAJÍCÍ.
Ale kvůli využitelným 10kWh jezdit nabíjet? Tady je problém, že se některým ani nebude chtít těch 10kWh u nabíječek nabíjet, když si propočtou ten čas a ten zisk. Jedině, pokud by nabíječky byly u obchodňáků.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co je drahého na údržbě na HEV?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Vis jak dlouho trva nez vyndas vsechny ty vybite AAA tuzkovky a das tam nove, nabite? 😉