Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Američtí kolegové změřili výkon nového Chevroletu Corvette. A nestačili se divit

36 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Proč to nenapíšete v koních, jak to je v originále? Vždyť neměříte elektřinu...
Reco
Pretoze vykon je fyzikalna velicina a celkom jednoznacne definovana a malo by sa konecne od archaizmov upustit uplne. Mne kone nehovoria vobec nic a vzdy si to musim prepocitat na kW aby som mal predstavu, pricom sa vobec nebavime o elektromotore.
Mig_35
sorry, je mi úplně jedno, co je správně, u aut mě prostě zajímají "koně" a kilowatty mi vůbec nic neříkají... a automobilky se taky vždycky snaží, aby výkon byl na celé koňské síly...
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Reco
Mne je tiez jedno, ze ti to je jedno. Nevadi mi doplnkova informacia o konoch, pre mna za mna nech tam uvadzaju aj pocet psov v zaprahu, tavy uz niekde mame tiez. Ta dolezita a prioritna maju byt kW az potom vsetko ostatne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
To máme přesně naopak, mě nic neříkaj kilowatty, všechny staré časopisy měly všechno v HP. Přes to nejede vlak.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jaké máš na autě kola? Dvaačtyřiceticentimetrové. A víš co znamená to 480 na dveřích kamionu?
Reco
Argument ako mas doma TV s akou uhloprieckou? A ked ju kupujes zaujimaju ta rozmery v metrickej sustave alebo podla palcov prepocitavas ci sa ti na dane miesto zmesti? Je to len vec zvyku a v konecnom dosledku by sa spravne mali pouzivat vsade oznacenia sustavy SI.
kalousek
Jestli přejdeme na SI tak zrušíme otáčky za minutu a budem mít už jen radiány za sekundu?
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně, na kilowatty se*e bílej tesák, taky všechno počítám na koně, jak je to tradiční.
Reco
Tradicne bolo tiez srat do latriny, na co splachovat...
Avatar - Anonym
Anonym
Pteteš si pojmy a dojmy....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim že Barik VE VŠEM postaru = jedno jestli politický zřízení země nebo ekologický snahy nebo.. no prostě BARIK VŠECHNO POSTARU :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Otevři si laskavě jakkýkoliv Auto Motor und Sport nebo jiné zahraniční časopisy třeba ze 70 let a všude je výkon SAE DIN a HP. Nikde Kw.

Proč udávat výkon kw u něčeho co není na elektriku, když se to udávalo 80 let v HP 😄

hele co to otoči? Zítra ti dám na zmrzlinu místo 500 ml nebo 300 g 16 OZ. Co ty na to?

palce mě absolutně netrápí ani cubic inches objem a nebo krouták v lb.ft

Všechno si umím přepočíst, stejně jako majle na kilometry 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Už jsi četl hamuno ty vědce? 😄 😄 Co tvrdí že žádná klimatická nouze není?
A jej jich celkem dost. Co na to akademie věd? A Jan Tleskač? 😄 😄 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo čet sem tebou adorovaný BLÁBOLY na netu = vim že k tomu máš sklon

Ale jak SEM TI ODPOVĚDĚL = dávám přednost tý český Akademii věd = před tim co vymyslíš ty 😄

A fakt je VELKEJ P.A.B.L.B. = radši kecum na netu :-!
Reco
To plati naopak pre teba. Kone sa udavali na zaciatku automobilizmu presne pre takych, co si nevedeli vykon v kW predstavit lebo poznali kone - bol to prave Watt, kto s tym prepoctom prisiel. Ak by najrozsirenejsie pracovne zviera bol slon, mame dnes vykony v slonoch.... Dnes na to nie je okrem historickeho faktoru ziaden zmysel a elektromotor do toho pliest nemusis. Vykon je fyzikalna velicina a jej jednotkou je [W], kludne si to dalej na kone prepocitavajte, ale hlavna informacia su kW a aj preto, aby sa dali porovnat dalsie ekvivalentne pohony.
ProchyToman
Ty cisla jsou super, je to fajn a jako fanda amerik me to tesi. Jenze nakonec zjistis ze na nasich silnicich potrebujes mrstnost. Proste kvuli vsem tem uzavirkam a malemu prostoru te driv nebo pozdeji zacne srat ze nemas plac. Takze je to jako s Arnoldem. Na fotce a kdyz pozuje super. Ale jdi s nim na vylet, nebo na sport. Bude mit malo jidla, aby uzivil svaly, nemotornost a nevejde se. Ale jako druhy auto super 😁
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
co to meleš Prochy... Vette je považována za velmi schopné sportovní auto už několik generací...
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vratislav Zapletal
Jasně, že se mi líbí 😄. Pěkná červená, skoro jako to moje 😄. Výkon nevyužiju, jízdní vlastnosti za normální jízdy jsou úplně ok, lepší, než charger. Nevidím problém. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jezdím Chargerem a Camarem a sem s tím denně v Praze a vejdu se všude 😄 Jenom výmluvy.....
Avatar - Alf1k
Alf1k
Tohle je jeden z těch strojů, kdy přemýšlím jestli by opravdu nebylo lepší mít místo jednoho “superauta na všechno” stroje 2.. Jedno úsporné a v rámci možností komfortní přemisťovadlo z bodu A do bodu B kde člověk neřeší sůl, kamínky, lak atd. a tuhle nádheru doma na “náš volný čas” :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: 😄
kalousek
Jestli jim změřený výkon lítal od 356 do 418 kW jen podle toho jestli zařadili pětku nebo šestku tak bych těm výsledkům určitě hodně věřil. Rozptyl 17% budí fakt velkou důvěru

Novinařině zdar !
:😉
holden1
to jsou taky ***i?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Holdene, sice seš ko.ot, ale nasmál jsem se.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Th0r
... Corvette? Já myslel, že je to ta nová Škoda RS. Jo aha, ta je jinde a jako vždy k smrti nudná.
webpaja
Ty musíš mít problém... 😉
Avatar - žlababa
žlababa
že výkon motoru nemá nic společného s zařazeným převodovým stupněm, je evidentní, že pánové měřili nesmysly.
Vratislav Zapletal
měřili výkon na kolech. Je možné? že na šestku funguje převodovka méně efektivně. Těžko říct. Taky nevíme, kolik to mělo najeto.
Avatar - speedfred
speedfred
si Krevetu kúpim a je mi jedno či bude mat 400 alebo 418kW 😄
primera1
Tiež som si najskôr všímal tie kone a kW ale podstata tohto článku je až na konci - a to že namerali oveľa vyššie hodnoty výkonu u NOVINÁRSKYCH áut. To znamená, že chceli aby novinári pri testovaní dávali pozitívnejšie hodnotenie ako keby mali bežné kusy z predajne. Samozrejme úplnosť informácií by bola keby zmerali hodnoty výkonu aj áut od bežných užívateľov..