Autofun
Mig_35
4
sorry, je mi úplně jedno, co je správně, u aut mě prostě zajímají "koně" a kilowatty mi vůbec nic neříkají... a automobilky se taky vždycky snaží, aby výkon byl na celé koňské síly...
Přejít do diskuze
Jaké máš na autě kola? Dvaačtyřiceticentimetrové. A víš co znamená to 480 na dveřích kamionu?
To máme přesně naopak, mě nic neříkaj kilowatty, všechny staré časopisy měly všechno v HP. Přes to nejede vlak.
co to meleš Prochy... Vette je považována za velmi schopné sportovní auto už několik generací...
Tohle je jeden z těch strojů, kdy přemýšlím jestli by opravdu nebylo lepší mít místo jednoho “superauta na všechno” stroje 2.. Jedno úsporné a v rámci možností komfortní přemisťovadlo z bodu A do bodu B kde člověk neřeší sůl, kamínky, lak atd. a tuhle nádheru doma na “náš volný čas” :yes: :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To plati naopak pre teba. Kone sa udavali na zaciatku automobilizmu presne pre takych, co si nevedeli vykon v kW predstavit lebo poznali kone - bol to prave Watt, kto s tym prepoctom prisiel. Ak by najrozsirenejsie pracovne zviera bol slon, mame dnes vykony v slonoch.... Dnes na to nie je okrem historickeho faktoru ziaden zmysel a elektromotor do toho pliest nemusis. Vykon je fyzikalna velicina a jej jednotkou je [W], kludne si to dalej na kone prepocitavajte, ale hlavna informacia su kW a aj preto, aby sa dali porovnat dalsie ekvivalentne pohony.
Už jsi četl hamuno ty vědce? 😄 😄 Co tvrdí že žádná klimatická nouze není?
A jej jich celkem dost. Co na to akademie věd? A Jan Tleskač? 😄 😄 😄
A jej jich celkem dost. Co na to akademie věd? A Jan Tleskač? 😄 😄 😄
že výkon motoru nemá nic společného s zařazeným převodovým stupněm, je evidentní, že pánové měřili nesmysly.
Argument ako mas doma TV s akou uhloprieckou? A ked ju kupujes zaujimaju ta rozmery v metrickej sustave alebo podla palcov prepocitavas ci sa ti na dane miesto zmesti? Je to len vec zvyku a v konecnom dosledku by sa spravne mali pouzivat vsade oznacenia sustavy SI.
měřili výkon na kolech. Je možné? že na šestku funguje převodovka méně efektivně. Těžko říct. Taky nevíme, kolik to mělo najeto.
Jasně, že se mi líbí 😄. Pěkná červená, skoro jako to moje 😄. Výkon nevyužiju, jízdní vlastnosti za normální jízdy jsou úplně ok, lepší, než charger. Nevidím problém. 😄
Jo čet sem tebou adorovaný BLÁBOLY na netu = vim že k tomu máš sklon
Ale jak SEM TI ODPOVĚDĚL = dávám přednost tý český Akademii věd = před tim co vymyslíš ty 😄
A fakt je VELKEJ P.A.B.L.B. = radši kecum na netu :-!
Ale jak SEM TI ODPOVĚDĚL = dávám přednost tý český Akademii věd = před tim co vymyslíš ty 😄
A fakt je VELKEJ P.A.B.L.B. = radši kecum na netu :-!
Otevři si laskavě jakkýkoliv Auto Motor und Sport nebo jiné zahraniční časopisy třeba ze 70 let a všude je výkon SAE DIN a HP. Nikde Kw.
Proč udávat výkon kw u něčeho co není na elektriku, když se to udávalo 80 let v HP 😄
hele co to otoči? Zítra ti dám na zmrzlinu místo 500 ml nebo 300 g 16 OZ. Co ty na to?
palce mě absolutně netrápí ani cubic inches objem a nebo krouták v lb.ft
Všechno si umím přepočíst, stejně jako majle na kilometry 😄
Proč udávat výkon kw u něčeho co není na elektriku, když se to udávalo 80 let v HP 😄
hele co to otoči? Zítra ti dám na zmrzlinu místo 500 ml nebo 300 g 16 OZ. Co ty na to?
palce mě absolutně netrápí ani cubic inches objem a nebo krouták v lb.ft
Všechno si umím přepočíst, stejně jako majle na kilometry 😄
Jestli přejdeme na SI tak zrušíme otáčky za minutu a budem mít už jen radiány za sekundu?
Vidim že Barik VE VŠEM postaru = jedno jestli politický zřízení země nebo ekologický snahy nebo.. no prostě BARIK VŠECHNO POSTARU :-!
... Corvette? Já myslel, že je to ta nová Škoda RS. Jo aha, ta je jinde a jako vždy k smrti nudná.
Tiež som si najskôr všímal tie kone a kW ale podstata tohto článku je až na konci - a to že namerali oveľa vyššie hodnoty výkonu u NOVINÁRSKYCH áut. To znamená, že chceli aby novinári pri testovaní dávali pozitívnejšie hodnotenie ako keby mali bežné kusy z predajne. Samozrejme úplnosť informácií by bola keby zmerali hodnoty výkonu aj áut od bežných užívateľov..
Mne je tiez jedno, ze ti to je jedno. Nevadi mi doplnkova informacia o konoch, pre mna za mna nech tam uvadzaju aj pocet psov v zaprahu, tavy uz niekde mame tiez. Ta dolezita a prioritna maju byt kW az potom vsetko ostatne.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pretoze vykon je fyzikalna velicina a celkom jednoznacne definovana a malo by sa konecne od archaizmov upustit uplne. Mne kone nehovoria vobec nic a vzdy si to musim prepocitat na kW aby som mal predstavu, pricom sa vobec nebavime o elektromotore.
Jestli jim změřený výkon lítal od 356 do 418 kW jen podle toho jestli zařadili pětku nebo šestku tak bych těm výsledkům určitě hodně věřil. Rozptyl 17% budí fakt velkou důvěru
Novinařině zdar !
:😉
Novinařině zdar !
:😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty cisla jsou super, je to fajn a jako fanda amerik me to tesi. Jenze nakonec zjistis ze na nasich silnicich potrebujes mrstnost. Proste kvuli vsem tem uzavirkam a malemu prostoru te driv nebo pozdeji zacne srat ze nemas plac. Takze je to jako s Arnoldem. Na fotce a kdyz pozuje super. Ale jdi s nim na vylet, nebo na sport. Bude mit malo jidla, aby uzivil svaly, nemotornost a nevejde se. Ale jako druhy auto super 😁