Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V USA se za poslední čtvrtletí prodalo víc elektromobilů, než aut s manuálem

Statistiky ze zámoří ukazují, že poptávka po nových elektromobilech už překonala poptávku po nových automobilech s manuálním řazením.
Zpět na článek
9. 11. 2019 19:43
9. 11. 2019 20:19
9. 11. 2019 21:06
9. 11. 2019 22:39
10. 11. 2019 19:32
9. 11. 2019 20:25
9. 11. 2019 22:09
10. 11. 2019 19:33
9. 11. 2019 22:26
9. 11. 2019 22:43
10. 11. 2019 18:17
10. 11. 2019 18:39
Avatar - CICERO
9. 11. 2019 17:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
9. 11. 2019 18:17
Re: Srovnávat manuál a elektro...
je to účelová propaganda, všetkých necháme zatvorit, rypákom budete rit v zemi ako červená myš, prisahm boh ako červená myš :-)
Avatar - WinDiesel
9. 11. 2019 18:24
Re: Srovnávat manuál a elektro...
Tím spíš že se manuálů prodalo 1% z prodaných aut.
JÁ TEĎ HRDĚ PROHLAŠUJI: V USA SE PRODALO VÍC DIESELŮ NEŽ MANUÁLŮ !!!
A to už vůbec nepíšu že se prodalo dieselů víc než elektrovehiklů :-!
Vlastně píšu, teď už. :-O
Avatar - WinDiesel
9. 11. 2019 18:26
Nablblý článek
… viděl jsem ho již jinde a říkal jsem si, půjde do toho auto.cz
Teď už to víme, půjde.
Vždyť kvalitativní laťka auto.cz visí proklatě nízko …………… :-!
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2019 18:38
Výměna oleje
Každých 60tis. 20L. Gréta se posere.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CICERO
9. 11. 2019 18:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
9. 11. 2019 19:43
Víc!
Ještě by to chtělo projít čísla, určitě se prodalo víc EV než žlutočerně pruhovaných spalováků.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
9. 11. 2019 20:12
A co tak EV s manualom?
Ford nam to ukazal a dufam ze to uz viac neuvidime. U elektromotoru kvoli jeho priebehu krutiaceho momentu nema vyznam pouzivat prevody ak nie je potrebna vyssia rychlost ako 260km/h, aj ked Porsche ju v Taycane ma, ale nema kvoli tomu nizsiu spotrebu ako Model S. Tak ci tak ich v beznych autach ani na nemeckej dialnici netreba viac ako 2 mozno 3 v nejakych specialnych rieseniach. Ani joystickove radenie posielajuce iba informaciu o zaradenom stupni sa neujalo. Manual by mal do buducnosti ostat vysadou ICE sportiakov, spalujucich nejake bezemisne palivo napr. ethery oxymethylenu a podobne, aby nebol problem s emisiami a zachoval sa nenahraditleny pocit zo skutocneho manualu spojeneho s ICE motorom a z toho vyplyvajuceho zvuku motora, bez pustania MP3 hukotov z preprakov..
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CICERO
9. 11. 2019 22:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - palix
10. 11. 2019 19:19
Re: A co tak EV s manualom?
Kedysi som sa zamýšľal, prečo nemá elektromobil prevodovku? Síce ju nepotrebuje, ale čisto teoreticky, ak by mal motor nižšie otáčky pri istej rýchlosti (=prevodovka) - nemal by nižšiu spotrebu? Nie som elektrotechnik, len tak uvažujem ako človek ovplyvnený súčasnými autami. Momentálne nie je jedno, či auto ide na 4000 ot, alebo 2500 ot. V prvom prípade bude mať spotrebu 8l, v druhom 6 (napr na diaľnici pri 130 km/h). Samozrejme je tu ešte trenie, odpor vzduchu...
Avatar - .StenLi.
10. 11. 2019 22:10
Re: A co tak EV s manualom?
V ICE znamenaju vyssie otacky vacsi objem paliva vstreknuty v jednej minute. Elektromotor ma siroke spektrum otacok v ktorych ma maximalnu ucinnost. V elektromotore sa zvysuje frekvencia impulzov, nie ich vykon, tak nahrubo povedane :)
Avatar - mariov8
11. 11. 2019 09:16
Re: A co tak EV s manualom?
Obecně rozšířený omyl, všechny elektromobily ve skutečnosti převodovku mají. Většinou však pouze jednostupňovou (tady se opravdu nemusí řadit), případně dvoustupňovou (protože už jsou praktické zkušenosti, že co je O.K. ve městě, není O.K. na dálnici). Je to jednoduché, většina používaných elektromotorů je vysokootáčková, maximální výkon třeba při 10 000/min.
Avatar - pradeda777
9. 11. 2019 20:19
No, ono
je používání manuální převodovky asi dost složitá činnost. Po tom co jsem četl, že dnes už spousta dětí neumí udělat ani kotrmelec se tomu dá věřit.... :-( Jo, a z tělocviku je to ve škole prý samá omluvenka.... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2019 21:06
Re: No, ono
dnes sa uz nechce nikomu ani moc hybat nie to este "nasilu" cvicit ... a take tukanie do mobilu je pre dnesne mnohe lenive deti uz iste zaujimavejsie...
Avatar - CICERO
9. 11. 2019 22:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - palix
10. 11. 2019 19:32
Re: No, ono
Dnes idú nároky viditeľne dole. Sú rodičia, ktorí stále hovoria, aké preťažené sú dnešné deti... Ja mám siedmaka a piatačku na ZŠ. Ak sa pozriem, čo sa učia, tak toho je podstatne menej, ako sme sa učili my a požiadavky sú nižšie. O prijatí na VŠ ani nehovorím. Ja som bol na ZŠ v 80-tých rokoch a bolo to náročnejšie, mali sme rešpekt k učiteľom... čo si pamätám :).

Manuálna prevodovka dnes do áut nepasuje tak ako automat - vzhľadom na moderné asistenčné systémy. V každom prípade, je nás ešte stále dosť, ktorí máme manuálnu prevodovku v obľube. Raz možno tiež vymeníme, pre mňa je ale momentálne šoférovanie s manuálom celkom zážitkom :). Ak už vymeniť za automat, tak niečo zmysluplné - napr. hybridnú Toyotu.
9. 11. 2019 20:25
usa
Za louzi se nikdy moc nekvrdlalo pákou
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
9. 11. 2019 22:09
Re: usa
proč taky, automat je lepší a zejména ve spojení s velkými motory.
Avatar - palix
10. 11. 2019 19:33
Re: usa
Automat je pohodlnejší a "Amíci" boli vždy celkom pohodlní. Nevedel by som si ale predstaviť, žeby som nedokázal jazdiť s manuálnou prevodovkou.
Avatar - pradeda777
9. 11. 2019 22:26
Re: usa
Ve Státech vyvinuly A/T, aby se mohla auta prodávat i ženským......a to je fakt!
Avatar - CICERO
9. 11. 2019 22:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
9. 11. 2019 20:51
manualna prevodovka
Ja som mal nedavno pozicane auto s manualnou prevodovkou a uz by som asi dobrovolne nechcel. Iba ak z ekonomickych dovodov :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pradeda777
9. 11. 2019 22:59
Re: manualna prevodovka
Další "zpovykaný"....jak by řekla Krnda..... ;-)
Avatar - CICERO
9. 11. 2019 23:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2019 12:43
Re: manualna prevodovka
Krndu https://neovlivni.cz/…zeptat-krnacove/ radši nepřipomínat https://prazsky.denik.cz/…no-20191108.html :no:

Ale manuál už dneska fakt ne = určitě teda dál v autech typu Toybaru ale jinak kvalita současnejch automatů ho pro běžnej provoz v podstatě vyšachovává = sou rychlejší s menší spotřebou. V pár procentech vozů pro zábavu = jo tam manuály určitě eště dlouho budou = v dost přes 90% aut pro běžnej provoz = sorry jako ;-)
Avatar - xxc
10. 11. 2019 18:15
Re: manualna prevodovka
Lebo ludia tu vypisuju, aky je manual uzasne sportovy, citia auto a pod. Ale nie celkom to plati.
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2019 18:45
Re: manualna prevodovka
Už delší dobu to neplatí = takže fakt jen v těch Toybaru apod.

Viz já 18:39 2hý a 3tí odkaz = americkou nadvládu automatů chápu. Sme jen trochu pozadu časem i na našem kontinentu.. :-)
Avatar - palix
10. 11. 2019 19:56
Re: manualna prevodovka
Mám rád manuálne prevodovky, ale tiež sa pripájam k tomu, že automat je dnes povedzme na vysokej úrovni a väčšine vodičov vyhovuje viac. Pre väčšinu ľudí je dnes auto len vec na presúvanie sa.
Tiež je rozdiel medzi manuálom napr od koncernu PSA, kde páka má nedefinovateľné polohy (alebo kedysi mala) a prevodovkou od VW alebo Mazdy, kde si radenie človek môže aj užiť.
Avatar - 3_diamanty
9. 11. 2019 20:59
niekto tu objavil ameriku
a to doslovne :-[]
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2019 11:34
To je ale stupidní článek.
8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
10. 11. 2019 17:26
To je jednoduche
Su to realne cisla realnych kupcov voci poctu fiktivnych bycharov.
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2019 18:17
disel
v usa se od roku 54 prodaji max 2 auta s manuálem ročně, takže se prodali min 3elektroauta..
Rozbalit vlákno
1