Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNovou Octavii v plné palbě už viděli všichni. Tohle je holátko, kterého budou plné silnice
66 komentářů
miromen
Hm z profilu prostě klasika, jednoduchy konzervativni design. Jestli u koncernu někdo umi z konzervativniho designu nejvic "vytřiskat" a zaroveň byt i opravdu pohledny tak to byl vždy seat. A na něj jsem zaroveň i nejvice zvědavy.
Jinak předni světla se mi hodně libi, ale to co je mezi něma tedy maska navic s tim hrubym chrom olemovanim to je tedy podivana.
Jinak předni světla se mi hodně libi, ale to co je mezi něma tedy maska navic s tim hrubym chrom olemovanim to je tedy podivana.
tiez sa tesim na leona, len sa bojim, ze bude zaostavat interierom - dufam, ze sa mylim
Nemýlíš.
Má to v popisu firemní strategie - Seat, nepotřebná značka a odkladiště starýho inerierovýho skladu VW.
Má to v popisu firemní strategie - Seat, nepotřebná značka a odkladiště starýho inerierovýho skladu VW.
No, když vidim jak je to napřič značkama teměř jak přes kopirak a ten komu zustaly alespoň nějake tlačitka, ktere to trochu oživuji tak osobně žadne extra překvapeni nečekam. Takova bezduchost a nenapaditost to tu ještě nebylo. Jediny, kdo mě v poslednich letech interierově zaujal tak to je Peugeot 508. Navic se mi i po realnem shlednuti interier velmi libil a ještě k tomu vypada až futuristicky.
Rozhodně si si myslím, že si Leon sáhne na lepší techniku (jako vždy) a nepochybně bude v mnoha ohledech řidičsky příjemnější a bude patřit k nejpohlednějším kompaktům, stejně jako u třetí generace. Soukromě jezdím Leona ST a firemní auta jsou převážně Octavie. Např. sedačky prostě škodovka neumí dát pohodlné ani do auta za milion, zato hnusný chromovaný lišty jsou všude...
No a o těch holobytech s 1.6 TDI s pětikvaltem za brutální peníz není třeba psát. Co se týká interiéru, tak nemám u Seatu ve výbavě Xcellence žádné výhrady. Už jen to, že maxidot je mezi výdechy blízko očí je fajn, krásné trojúhelníkové ledky atd.. Co mě ale překvapilo nejvíc je asi podvozek a odhlučnění, sedačky s Alcantarou, které jsou fakt pohodlný i po osmi hodinách v autě jsem OK. A naprosto parádní Sound Systém s 9 repro a subwooferem. V superbu to chrastí jako když padají hrnce ze schodů. Seat to prostě umí velmi dobře, Kokta je žebřiňák. Pochopitelně v Koktávialandu to nevysvětlíš, ale už bych si Škodovku nepořídil ani na stěhování nábytku.
No a o těch holobytech s 1.6 TDI s pětikvaltem za brutální peníz není třeba psát. Co se týká interiéru, tak nemám u Seatu ve výbavě Xcellence žádné výhrady. Už jen to, že maxidot je mezi výdechy blízko očí je fajn, krásné trojúhelníkové ledky atd.. Co mě ale překvapilo nejvíc je asi podvozek a odhlučnění, sedačky s Alcantarou, které jsou fakt pohodlný i po osmi hodinách v autě jsem OK. A naprosto parádní Sound Systém s 9 repro a subwooferem. V superbu to chrastí jako když padají hrnce ze schodů. Seat to prostě umí velmi dobře, Kokta je žebřiňák. Pochopitelně v Koktávialandu to nevysvětlíš, ale už bych si Škodovku nepořídil ani na stěhování nábytku.
Nevysvětlíš to nikde s výjimkou Španělska a Portugalska. Teda... pokud vím, zase tak nastudované všechny trhy nemám. Ale rozhodně Německo, Švýcarsko, Rakousko, severské státy, Polsko apod. preferují Octavii.
Čísla hovoří jasně ve prospěch Tvého tvrzení, Octavií se myslím vyrobilo 6 mil., Leonů zhruba polovina tj. 3 mil. Obě čísla slušná, ale hovoří jasně. Německo a Británie je pro ně stěžejní, ale proti VW a Škoda prodávají určitě méně, na východě mají punc nekvality a je to bída (v Maďarsku jsem potkal jednoho Leona za týden pobytu, škodovek všech generací nepočítaně). Mám druhého Leona v kombíku a zkušenost viz výše veskrze dobrá.
Mr.Murphy
.... priplatkova cervena metla, chromovane listy kolem oken.... zaklad bez chromu a v bile, to bude zradlo.... 😉 ale v soc provedeni vypada blbe skoro kazde auto v tech nizsich tridach, takze to neni nic proti Octavii jako takove....
Nemám s holátkem takový problém. Jak bude z dlouhodobého hlediska fungovat TSI a DSG se teprve uvidí. Ale na to, že to je nižší střední, tak Octavia 4 působí opravdu slušně :yes:
Jiri.IT
Co to tady melete zase za nesmysly?
V základu to asi nemá automat převodovku, displej misto budíků, atd?
To jsre se zase vyznamenali.
Ale jinak se mi ŠO4 moc líbí.
V základu to asi nemá automat převodovku, displej misto budíků, atd?
To jsre se zase vyznamenali.
Ale jinak se mi ŠO4 moc líbí.
cjoctavian
"Zatím ale nikdo neví, jak bude taková výbava vypadat a co všechno obsahuje"
- keby si dal pan redaktor tu namahu a pozrel na skoda-auto.cz iste by zistil, ze uz vcera tam boli vypisane vybavove stupne Octavie 4 a ich obsah...
- keby si dal pan redaktor tu namahu a pozrel na skoda-auto.cz iste by zistil, ze uz vcera tam boli vypisane vybavove stupne Octavie 4 a ich obsah...
No... ne tak úplně.
Za prvé - já tam našel jen nějaké highlights, ne kompletní seznam. LED světla, litá kola, virtual cockpit atd.
Za druhé - je tam jen Ambition a Style, pokud jsem to správně pochopil, tak bude i Active, ale asi ne hned.
Takže celkem bych věřil, že to na fotce může být ten základ v Ambition...
Za prvé - já tam našel jen nějaké highlights, ne kompletní seznam. LED světla, litá kola, virtual cockpit atd.
Za druhé - je tam jen Ambition a Style, pokud jsem to správně pochopil, tak bude i Active, ale asi ne hned.
Takže celkem bych věřil, že to na fotce může být ten základ v Ambition...
Roztrzity
Vzdyt tato doba vypousti do silnicniho provozu mnoho jedincu co nezvladnou tri pedály na dve nohy a jednu ruku na volant, páčku blinkru a páku voliče rychlosti. Druha ruka vzdy a za kazdych podminek drzi viceucelove multimedialni prenosne zarizeni. Zkracene mobil.
Hanba. Automaticka prevodovka je nutnosti montovat do holatka. A napriklad packu ukazatele zmeny smeru jizdy uz nikdo nepouziva. Ta je v novych autech zbytecna. Nikoho prece nezajima kam chce auto pred vami odbocit.
Hanba. Automaticka prevodovka je nutnosti montovat do holatka. A napriklad packu ukazatele zmeny smeru jizdy uz nikdo nepouziva. Ta je v novych autech zbytecna. Nikoho prece nezajima kam chce auto pred vami odbocit.
Jinými slovy: "Co je komu do toho, kam já jedu?"
Na blinkry by si měl došlápnout úřad na ochranu osobních údajů!
😁
Na blinkry by si měl došlápnout úřad na ochranu osobních údajů!
😁
ProchyToman
Takze protazena scala za pul mice
😁 :yes: Jo, přesně, protažená scala.
Teda jenom to vypadá jinak, má to daleko lepší motory a AWD, a výbavu, kterou nemá ani Superb. No prostě scala.
Teda jenom to vypadá jinak, má to daleko lepší motory a AWD, a výbavu, kterou nemá ani Superb. No prostě scala.
ProchyToman
Ty jsi ridic? Rad ridis? A co potřebuješ teda za vybavu? 😁 4kolu taky jo? A motory to jsou 1.0, 1,5 fakt grandiozni. Kupuj rychle, nebudou 😁
Vo co ti jde? Lidem to stačí a budou dvoulitry i okolo 250PS. Tak nechápu, co kafráš?
Někomu to stačí, tak se s tím smiř. Tak, jako já jsem v pohodě s tím, že tobě stačí tvoje dejchavičná nejedoucí Z4ka. Ty pilote.
Vidíš, jak jsou tyhle kecy trapný?
Tak přestaň.
:-!
Někomu to stačí, tak se s tím smiř. Tak, jako já jsem v pohodě s tím, že tobě stačí tvoje dejchavičná nejedoucí Z4ka. Ty pilote.
Vidíš, jak jsou tyhle kecy trapný?
Tak přestaň.
:-!
Snad aspoň ty víš, co se snažíš říct. Já to Teda nepochopil. Prvně ti vadí, že je to údajně jen protáhla scala, a když ti napíšu, že to umí daleko víc, tak zase kafras, že to nikdo nepotřebuje.
1) Ano, jsem řidič, ano, rád řídím
2) Potřebovat je ošemetné slovo. Kdybych musel jezdit starým Favoritem bez klimy a bez posilovače, tak to taky zvládnu. Když ale můžu mít třeba dobrý sedačky a dobrý světla, no tak je to bonus, za kterej jsem ochoten zaplatit.
3) 4x4 já osobně nepotřebuju. Ale že to je lepší než FWD, o tom žádná. Opět... něco málo jsem ochoten si za to připlatit.
4) Vychází mi z toho jako ideál benzínové RS s manuálem... což jsem tak měl už u O3. Jsem zvědavý na cenu. Předpokládám, že 2.0TSI 140kW s povinným DSG a 4x4 bude dražší a pak mi to nedává smysl (jinak by se mi ten motor líbil).
2) Potřebovat je ošemetné slovo. Kdybych musel jezdit starým Favoritem bez klimy a bez posilovače, tak to taky zvládnu. Když ale můžu mít třeba dobrý sedačky a dobrý světla, no tak je to bonus, za kterej jsem ochoten zaplatit.
3) 4x4 já osobně nepotřebuju. Ale že to je lepší než FWD, o tom žádná. Opět... něco málo jsem ochoten si za to připlatit.
4) Vychází mi z toho jako ideál benzínové RS s manuálem... což jsem tak měl už u O3. Jsem zvědavý na cenu. Předpokládám, že 2.0TSI 140kW s povinným DSG a 4x4 bude dražší a pak mi to nedává smysl (jinak by se mi ten motor líbil).
drakulina
Octávie je silně předražená, pokud , jak se tady píše, bude "oholená" za 7000 000 kč, tak bude těžko hledat zákazníky...
drakulina
oprava: za 700 000 kč
Ale já píšu, v porovnání se současnou TOUR a to myslím kombík 1.5 skoro se vším co potřebuješ k pěkné jízdě.
Tak taková bude kolem 7mi kil.
FullLEDky, Climatronic, Virtual, a další drobnosti. Do toho 150 koní. Taková bude kolem 7mi kil.
Tak taková bude kolem 7mi kil.
FullLEDky, Climatronic, Virtual, a další drobnosti. Do toho 150 koní. Taková bude kolem 7mi kil.
Myslím, že žádná "současná Tour" už není, jen skladovky.
U Tour nevím, ale zkoušel jsem kdysi poptávat nějaké Fresh nebo tak něco a v praxi se ukázalo, že na tyhle akční verze dostane člověk menší slevu, takže v reálu to žádné velké terno nebylo. Souhlas že na papíře vypadala Tourka hezky.
U Tour nevím, ale zkoušel jsem kdysi poptávat nějaké Fresh nebo tak něco a v praxi se ukázalo, že na tyhle akční verze dostane člověk menší slevu, takže v reálu to žádné velké terno nebylo. Souhlas že na papíře vypadala Tourka hezky.
lordlord
To nebude mít poklice a úzké gumy?
Nezoufej - Škoda udělala sociologický průzkum a zjistila, že povedený model domácí značky působí trauma velké skupině diskutérů na automobilových webech, a tak připraví speciální Jouda edition😒br />
- úzká kola s poklicema zapuštěná o 5cm víc do podběhů
- zvláštní víko kufru zvětšující objem zbytečně přepravovaného vzduchu o 100l
- dekory interiéru z tvrzeného plastu
- rozšířený středový tunel se zvláště hrubou strukturou u kolene řidiče (v této výšce bude i dotyková obrazovka infotainmentu)
- listová pera vzadu
- převodovka DSG naprogramovaná na škubání při rozjezdech
Můžeš očekávat základní cenu okolo 700.000Kč...
- zvláštní víko kufru zvětšující objem zbytečně přepravovaného vzduchu o 100l
- dekory interiéru z tvrzeného plastu
- rozšířený středový tunel se zvláště hrubou strukturou u kolene řidiče (v této výšce bude i dotyková obrazovka infotainmentu)
- listová pera vzadu
- převodovka DSG naprogramovaná na škubání při rozjezdech
Můžeš očekávat základní cenu okolo 700.000Kč...
m911
To jsou zase perly (nadpis článku)...po zjištění dostupných info na skoda-auto.cz ohledně výbavových stupňů je dle mého názoru červená Octavie na fotce v nejvyšší výbavě Style bez příplatků...(možná s příplatkem za sunset).
Agent Bureš
O údajném holátku asi nemá smysl diskutovat, zatím ho nikdo neviděl.
Mě by spíš zajímalo, jestli to bude taková bomba, jak se všude píše. Prý má být lepší než Golf a v některých věcech i než Superb. A cena má být podobná jako u předchozí generace. Navíc nevypadá zle. Tak kde je ten háček?
Octavia III byla podle mě po FL škaredá. Základní výbava nic moc a příplatky za cokoliv navíc nemalé.
Že by jako cenu nechali a za ní nabídli super auto? Jsem jediný, komu to přijde podezřelé?
Mě by spíš zajímalo, jestli to bude taková bomba, jak se všude píše. Prý má být lepší než Golf a v některých věcech i než Superb. A cena má být podobná jako u předchozí generace. Navíc nevypadá zle. Tak kde je ten háček?
Octavia III byla podle mě po FL škaredá. Základní výbava nic moc a příplatky za cokoliv navíc nemalé.
Že by jako cenu nechali a za ní nabídli super auto? Jsem jediný, komu to přijde podezřelé?
Háček je v tom, že nepůjde splnit všechny sliby najednou. Buď koupíte lepší verzi než Golf a cena se bude blížit milionu korun ... nebo koupíte za rozumnou cenu a nebude to mít ani zadní repráky.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pakolo
Klobuk dole , nic nie je dokonale ale tato oktavka sa Vazne podarila aj exterier aj interier
Marekx
A ví autor, co znamená výraz holátko? Automat, kožené sedačky a řidičova sedačka i elektricky stavitelná a s pamětí už jsou podle představ autora v základu a navíc zrovna u Škodovky 😁 Viděl jsem v reále předešlej model v základu a bylo to oholené, pomalu až na kost a nedělám si iluze, že u nového modelu to nebude jiné 😉
2) Světla - že nejsou Matrix neznamená, že nejsou Full LED (viz nový Sup). O denním nemá cenu plkat. Série je tam jasná. Jde o to, jestli na fotce jsou hal. nebo LED a jestli hal. budou.
3) Ližiny..tam škodovka překvapila u Fabie, čili to tipuju na serii? (do 2019 nebyla u všech)
4) CENA: VE SROVNÁNÍ SE SKONČENÝM SOUČASNÝM MODELEM TOUR LZE OČEKÁVAT NAVÝŠENÍ U STEJNÉ MOTORIZACE O cca 150 hadrů. Za ty dostaneš...otravný asistenty. Oni budou srovnávat s neprodejnejma věcma z dnešního konfigu. Takže to bude do pajdy.
Hele Woody, chtěl si vyprášit kožich od Corolly na mokru a ani se neozveš na SZ kdy máš tedy ten čas 😁
Pánbůh s těma lidma tam.
Kojota forewer!
Valí podle mě pod přezdívkou "kuk".
Už tam do nich cpal dotpvanou naftu atd,
Zkusím pročuchat historii.
Podle mě to není on. Jen jinej kok..
P.s. Hamuna nepíše s chybami naší mateřštiny a nedělá trapné vtípky 😊
😉
:-!
Hybrid od Toyoty = super služebák na Prahu a Středočeskej kraj :yes: :yes:
Vymyslíš lepší? 😉
Fajn že mě máš za vyKUKa = holt patří mezi ty statisíce co nejen ví ŽE to pokřivení existuje ale asi si i uvědomuje CO to znamená. To přes místní Karlovy a spol. výčitky že to opakuju moc často = tady zdá se mi = eště nenastalo 😁
No nic, začnem zase používat telefon. Zítra ti napíšu seznam. 😉
Však je to na webu už ty výbavy, jak psal kolega níže.