Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pěkná!
| 18. 11. 2019 14:14
Škoda jen, že tohle dokázali v Indii a tady to chcíplo. Tak alespoň že ta značka žije dál!
Re: Pěkná!
| 18. 11. 2019 14:30
Počkej, až naše Jawa vyjede se svým novým litrem, to Indům zaskočí kari... Očekává se už každým desetiletím (i když Barik se mnou asi nebude souhlasit).
Re: Re: Pěkná!
| 18. 11. 2019 22:35
Obávám se, že litr od Jawy bude velký průšvih...
Avatar - Barrichello
Re: Re: Pěkná!
| 19. 11. 2019 23:01
Nejen že bude novej litr, ona bude i ta Indická Jawa. 2021 na českém trhu v ofiko nabídce naší Jawy s EU homologací.....dočkáš se...
Avatar - lamal
Re: Pěkná!
| 18. 11. 2019 15:18
vyzera velmi dobre... keby mala tak aspon 650 cc, ale trebars bude pohon vydareny, na 179kg by mohlo stacit...
Re: Re: Pěkná!
| 18. 11. 2019 21:15
Zabudol si na potomkov Laurina a Klementa, Hansa Ledwinku, Wichterleho a Kovaříka, atď...
Re: Re: Re: Pěkná!
| 21. 11. 2019 22:34
Já jsem opravdu zapomněl reagovat, máš pravdu,v roce 1946 bylo v Československu registrováno tisíce firem různého zaměření,nejde o logo, značku,jde o vybavení firem,pozemky,nemovitosti ale i o to aby zde vznikl konečně úřad nabuseny genealogy,právníky a došlo k napravení zločinů komunismu.
Re: Re: Pěkná!
| 18. 11. 2019 22:44
Primárně je dělaná na indický trh, jezdí tam pomaleji hustý provoz, horší silnice, takže tam jim to stačí 😃
Re: Re: Pěkná!
| 19. 11. 2019 06:45
To by asi moc nešlo, Mahindra jiný motor zatím nemá, nota bene v tomhle jawáckém retro vzhledu. Navíc by pak zase nestačil podvozek a všechno ostatní. Pravda, možná by se jízdními vlastnostmi (nebo spíš nevlastnostmi) přiblížili legendární Jawě 500 OHC a bylo by to retro se vším všudy.
Fakt je, že na dnešní poměry nejsou parametry nic moc, ale na pěkné svezení to stačí.
Druhá věc je, že Mahindra má velké problémy i s kapacitou výrobky "kejvačky", takže tady to bude určitě obdobné. K nám se možná motorky dostanou za nějaký ten rok, a to ještě nejspíše za cenu nebezpečně blízkou zavedené konkurenci (nebo Royal Enfieldu 650).
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Pěkná!
| 19. 11. 2019 10:52
nejde o vykon ako skor o krutiak dole, pruznost, kludny beh dolu a taky ten nizko otackovy spirit.... tociva mala kubatura sa hodi menej, no tych 330cc nie je tak malo...
Jawa
| 18. 11. 2019 17:12
Je Čínská, Indická nebo Česká ? Vypadá pěkně , ale pokud bude drahá nebude se prodávat.
Re: Jawa
| 18. 11. 2019 20:53
Indická :-!
Jawa
| 18. 11. 2019 17:51
Vrátit Jawu rodině po Františku Janečkovi,ŠKODU vrátit rodině po Emilu Škodovi,MIKOV vrátit rodině
po Juliu Pilzovi a tak by se dalo pokračovat do nekonečna.
Re: Jawa
| 18. 11. 2019 21:11
Zabudol si na potomkov Laurina, Klementa, Sodomku, Ledwinku, Wichterleho, Kovaříka, atď...
jawa
| 18. 11. 2019 18:34
Je to pěkné.Jen mám takové tušení, že všechno pokazí nenažraní dealeři, prodejci a překupníci.Někde jsem četl, že má cenu kolem 100tisíc.Takže počítám, že až si nenažraní dealeři a prodejci přičtou marži, že se cena vyhoupne na 270tisíc a tím to všechno zkazí.
Re: jawa
| 18. 11. 2019 19:42
65000 +clo+dph vychází na nějakých 80-85tis ,doprava +eu atest +servis zazemí ,realně by těch 120-130 tis mohlo být
Re: Re: jawa
| 18. 11. 2019 22:49
Žiďackej Týnec to hodlá prodávat prý kolem 180k, což trošku nechápu když Yamaha mt 07 se prodává kolem 160k 😃
Re: Re: Re: jawa
| 24. 11. 2019 12:17
Tak za 180k to bude Týnecká sebevražda ,Suzu SV650 ABS 175k,Honda CB300R 125k,CMX500 REBEL 160k je pravda že Royal Enfield classic se u nás prodává za 160k ale to je pullitr
125-130 jinak to bude stejně popularní jako ten jeji číňan 350ohc za 100k
Re: jawa
| 18. 11. 2019 22:08
Já bych ji nekoupil už z principu, přes to , že je moc pěkná.Zelezo z Indie by nevadilo,ale rodinná značka Jawa,ta byla ukradená jak komunisty tak převlečenými komunisty a ke všemu ještě prodána komunistům do Číny.Jak jsem již řekl, vrátit značku rodinným potomkům Janečka a koupím si všechny typy Jawicek.
Avatar - Barrichello
Re: Re: jawa
| 19. 11. 2019 23:02
Kdo prodal Jawu komunistům do číny?

Mahindra sou Indové, máš v tom chaos a Týnecká Jawa Moto funguje dál
Re: Re: Re: jawa
| 20. 11. 2019 13:47
Když potkal Karel z Habsburku Klause v evropským parlamentu, zařval na něj ,,Takhle se blahobyt nedělá,ty blbče!!! Klausovi spadla čelist a odpověděl to svoje skodobyle ,,Dzzzzzzzz,,Ty si pusť novou českou hymnu,hummus od Krucipusk,jestli tenhle indickej paskvil někde uvidím,zkopnu ho ze stojanu.
JAWA pérák
| 18. 11. 2019 18:55
To byl můj první motocykl po tátovi (rv 1948), na kterém jsem se učil jezdit (řp 1967). Jenom na předních vidlicích neměl ty tlumiče z obrázku, které byly typické až pro kývačky, tu jsem měl také, ale pryžové vlnkové kryty pružin. I sedadla vypadala trochu jinak, nemluvím o motoru (2-takt 250). Ale i tak moc rád vzpomínám na tu dobu, tehdy se dalo na silnicích pohybovat relativně bezpečně a pokud nebyl sám řidič totální ma.or, od ostatních účastníků provozu mu až tolik rizik nehrozilo
Jawa Pérák .
| 18. 11. 2019 21:11
Motorka vypadá pěkně . Sám jsem jezdil na 250tce a 350tce . Klasika . Výfuky rybina . Jezdilo se s ní skvěle . Akorát si myslím , že naše česká Jawa by se měla chytit za nos a konečně vyrobit motocykl , který by reprezentoval českou Jawu a ne Indickou . Indická motorka je pro jejich potřeby dobrá , ale u nás by měla jít trochu jinam . A hlavně za přijatelnou cenu . Ne jako třeba kolo značky Favorit za 150 000 kč .
Re: Jawa Pérák .
| 18. 11. 2019 22:02
Ta motorka samozřejmě vypadá pěkně, ale to co píšete v následujících větách je naprostá pravda!!
moto
| 18. 11. 2019 21:56
tady jde o to že převzatý tvar a podoba je perfektní a i po 70 letech se s tím dá dělat díra do světa tak jako s prasátkem .skútr ČZ 501-5
Pérák
| 18. 11. 2019 21:59
Z té jejich novinky je ohledně péraka pouze podobná nádrž. Vše ostatní je pouze to co je v současnosti moderní. Nemohu pochopit jak na to přišli !!!Pokud by to bylo opravdu jak vypadal skutečný pérák tak bych jim pogratuloval. Vím, že by to byla nostalgie pro mnohé z nás co jsme to zažily
Jawa
| 18. 11. 2019 23:19
Český firmy prodávají draho,to je obecně známá věc, platí zaměstnancům málo,to je taky obecně známá věc,ti co mají firmy venku platí Turkům a Němcům i pětkrát víc,na Čechy z vysoka serou.Motorku raději od Japonce,nebo amika než nějaký hokuspokus.
Hmm
| 19. 11. 2019 14:49
Voni je to kluci indický nakonec naučej.
Jawa
| 19. 11. 2019 20:24
Indy není co učit s výrobou motocyklů mají dlouholeté zkušenosti.Pouzivat logo ukradené komunisty,to si můžeš koupit kradeninu a dát na ni falešnou spzku,vyjde to nastejno.O tom je příběh Janečkovy Jawy.
Jawa
| 19. 11. 2019 20:24
Indy není co učit s výrobou motocyklů mají dlouholeté zkušenosti.Pouzivat logo ukradené komunisty,to si můžeš koupit kradeninu a dát na ni falešnou spzku,vyjde to nastejno.O tom je příběh Janečkovy Jawy.
Avatar - Barrichello
Re: Jawa
| 19. 11. 2019 23:04
Hlavně že Jawa byla ryzí originál, JAneček WAnderer, takže licenční Wanderery.

Je to jako bys Zalozil firmu NOAU, NOvákAUdi a začal bouchat přelepený audiny :-) :-)
Re: Re: Jawa
| 20. 11. 2019 12:11
Janeček si licenci od Wanderera koupil za své vlastní prachy.Docela podstatný rozdíl od pozdějších výrobců.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Jawa
| 20. 11. 2019 13:46
Ano koupil, ale nebyl to nikdy od základu vlastní vývoj.

V restitucích se všechny fabriky vracely, když nebylo komu nebo to po vrácení potomci a přibuzní ihned prodali, to je druhá věc.

Jawa má výhodu že Gerle vlastní Jihostroj Velešín, to je pro Jawu dost velká výhoda a podpora.
Re: Re: Re: Re: Jawa
| 20. 11. 2019 14:37
Nemáš pravdu,byl to čistý vývoj od počátku.Uctu a dík firmě Wanderer složil Janeček přidáním Wa do svého loga a firemní značky,stejnou uctu měl i k firmě Villiers od níž koupil další licenci na výrobu motorů,na modelu Jawa Villiers velmi vydělal,jeho další motocykly byli jeho vlastní konstrukce.
Add pérák z Indie
| 20. 11. 2019 00:56
Péráka jsem měl. 350. To Ind nepochopí...
Elektrická verzia.
| 20. 11. 2019 11:05
Keď bude elektrická verzia.... pouvažoval by som.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku