Reprezentativní SUV s cenou kolem milionu dnes nabízejí i značky, u kterých bychom takové auto ještě nedávno nehledali. Zaujmout novou klientelu se snaží třeba čerstvě omlazený Renault Koleos a letošní přírůstek Seat Tarraco.
Skor by som sa zaujimal pri jazde, pri stojacom aute bezne neobchytavam plasty a neskusam. Na Topspeede su aj testy Renaultov a tam sa na vrzganie vyslovene stazuju tiez. Ale kde ako, uz som sa viezol aj v Renaulte, co nevrzgal :-)
Protože obří seznam chyb a nedostatků, kterej si šéfredaktor vyžádalna základně ostrý kritiky diskutujících hned po spuštění týhle nepovedený verze = dodnes nezvládli opravit
Dokonce se nedávno objevil přístup k dávno zrušenejm účtum = kterej když se na něj dostaneš fakt napíše i příspěvek = ale když na nick klikneš = píše ÚČET NEEXISTUJE :-!
Tak asi proto = tohle trefil první týden po nasazení po týhle když je 2cifernej počet příspěvků nepřehledný diskuzní platformy, takže vlastně pro něco jako ACZ z principu špatně = tak to hned na začátku pojmenoval Karel: Machi(avelli) tuhle novou platformu zadal nějakýmu svýmu mírně dementnímu příbuznýmu = následující měsíce až do teď = mu bohužel dávaj spíš za pravdu :-|
by som si vybral jednoznacne santa fe. Francuza sme uz v rodine mali a skoncilo to tragicky, kvalita bola desiva...v rodine mame aj Seat a tam je to vyrazne lepsie. Ked sme skusali so synom Tarraco, prekvapilo ho, ze sedacka vodica nesla viac dolu a z auta nevidel. Je vysoky dva metre, popritom v normalnych autach strednej triedy nema problem.
Oni tak nevypadají, oni z jutového pytle nejspíš jsou. Prolezl jsem si Tarraco z nudy při čekání v showroomu a jak to auto relativně dobře (byť souhlasím s Emelovými výhradami) vypadá zvenku, tak uvnitř je to s ohledem na cenovku bída. Už jen ten "kožený" volant, co jak kdyby vypadl z ceníku základních verzí Dacie. Jestli někdo něco vyčítá Kodiaqu, tak Tarraco ho spolehlivě probere. A to píšu přesto, že mě osobně vyděsilo neskutečný vrzání madel dveří u Kodiaqa LaK.
pokial je hmotnost rovnaka tak je mozne ze ma tarraco lepsiu aerodynamiku ako kodiaq.... aj ked neviem ci len ( lepsie ) aero by dokazalo vycarovat az vyse pol seku.ndy ( zase mi to nebere sila :D ) k dobru... ale ktovie ;-)
mne sa tarraco paci.... a najlepsie na nom je to ze v reale v nom vobec nevidim tigiho allspace ... a dovolim si tvrdit ze z koncernovej trojice ( skoda seat vw ) je tarraco aj najkrajsie a najstylovejsie :yes:
veru tak... mne pride ze cim "modernejsi" interier v co novsom aute tak tym tam vidim viac "zadrhelov" a kdejakych nepraktickych rieseni ... cest vynimkam lebo tarraco ozaj ma este vcelku klasicky ponaty interier ... tam by sa mal clovek zorientovat hned .. aj interiet kodiaqa je paradny... povedal by som ze na SUV perfektne architektonicky aj vizualne stvarneny a dodnes asi najkrajsi od skody... ( za mna ) :yes:
To mi samo o sobě neva. Nakonec (vím, je to trošku unfair rýpnutí)... ikonické Imprezy byly třeba taky sterilní, až STi tomu dodalo nějakou šťávu.... a i tak to za mě bylo lepší, než když pak přišlo monstrum s kulatejma světlama, aktualizované na monstrum s černejma kulatejma světlama http://car-from-uk.com/…413650611047.jpg
Za mě je Tarraco vlastně dobré, působí moderně... a asi se mi samo o sobě líbí z koncernové trojky nejvíc. Jen v tom holt vidím moc ten Tiguan.
Sedačky Teraca vypadají jak ušitý z nějakýho jutovýho pytle. Marná sláva, interiér levnějšího Koleosu vypadá rozhodně hodnotněji. V bodování se to bohužel neodrazilo, byť by to na výsledku nic nezměnilo.
Nepřijde mi moc dobrý nápad z hlediska životnosti dávat CVT k těžkýmu autu, k motoru s vysokým krouťákem.
Překvapuje mě, že Teraco má o 0,6sec. lepší zrychlení než Kodiaq se stejným motorem, převodovkou i hmotností.
Jenže já mluvím podle zkušeností a ne podle obrázku. Kodiaq na mne působí hodnotnější a to třeba i v detailech , třeba zpracování tapecu kufru a podobně.
Presne tak. Ukazuje v Seate zapnutie stretavacich svetiel kontrolka? Lebo v Renaulte pravdepodne ano. Tak isto trojblik, da sa plynulo blikat pri castom meneni jazdnych pruhov/obchadzani prekazok?
Neviem kto zmenil, asi upravovali redakcny system. Ja som si len nahodne vsimol, prihlasujem sa pod rovnakymi udajmi a ako prezivku v profile mam "xxc".
Staci pozriet na sedadla Taracca a hnej je jasne, co je krajsie :-) Renault ma architekturu v pohode, Seat oproti tomu nevyzera ako ziadna vyhra. Zbytocne sem miesat Rexton s ramom, tie auta nebudu jazdit v terene, alebo aspon ludia bezne v terene nejazdia.
To, že sa niečo vyrába na jednej linke neznamená, že kvalita je na rovnakej úrovni. všetky plasty dodal subdodávateľ v cene(kvalite) akú požadovali.
Okrem toho priemerný vek zákazníkov Seatu je 44. Žiadny buberťáci, ale ľudia v rokoch. Ja už som sedel vo veľa Seatoch, ale žiadny na mňa nepôsobil dojmom kvality. Napriek tomu, že používali veľkú kusy plastu, kde tých spojov bolo asi menej a oku to moc nelahodilo, tak tam často niečo povrávalo už v autách čo nemali na konte ani 10 tisíc km.
Je to těžký.
Tarraco je hezký, úhledný... ale fakt je to takový generikum, bez nějaké vlastní identity, pár rádoby SEAT markant naházených na Tiguan Allspace tak, že bys z boku skoro nepoznal rozdíl...
Jako majitele by mě asi zajímal hlavně výsledek, ale jako nestranný pozorovatel z toho teda moc vodvařenej nejsem... a poněkud překvapivě... bych v dané třídě a v naftě šel projet Hyundai :-O
Za mě celý koncern VW neumí interiéry větších aut. Tím nemyslím kvalitu materiálů, ale celkovou kompozici ovládacích prvků, funkčních ploch a designu. Je to zřejmě důsledek toho, že všechno vychází z Golfu. Příkladem právě tyhle MQB SUV. Tiguan Allspace se silnějším motorem a výbavou vyjde klidně i hodně přes 1M, ale interiér má jak Golf, kterého jsem měl 6 let zpátky. Vpředu se prostorově cítím i podobně. Ať pak jezdí jakkoliv, já s tím mám obrovský psychologický problém, protože chci nové velké auto, ale jezdím jak něčím malým co jsem měl X let zpátky za třetinovou cenu. Leon vs Ateca to stejné, Leon mi přišel vevnitř lowcost už v době uvedení (2012) a v půlce jeho životního cyklu přijde větší dražší auto se stejným interiérem...
Passat je docela velké auto, ale pokaždé když do něj přesednu z jiných (menších) aut, tak nechápu proč sedím natlačený na čelním skle a střecha se mi svažuje ještě nad hlavou. Palubka je velmi krátká. Sedím v obřím autě, ale mám klaustrofobický pocit. Detaily jsou kvalitní, to jo, ale...
Tarraco teda vypadá, že už má novou generaci Seat interiérů a ty se přiznám, že neznám, takže se vyjadřuji jen obecněji v rámci VW, které znám.
Tak Tarraco je na stejne lince s dlouhym Tiquanem v Nemecku, kvalita vseho je srovnatelna. Pokud se interier nelibi, tak je to spisvtim, ze Seat cili na mlade zakazniky, kteri maji radi jednoduchost a prehlednist. Skodovky maji interier takovy nacancanejsi - proste cili na jineho zakaznika... Hlavne to chce sednout si do obou a udelat si nazor podle realu, ne podle fotek. Podle fotek treba miluju interier Peugeotu 5008, v realu je to ale splacanina z vietnamske trznice a kdyz se tim clovek projede, tak ma pocit asi jako ve dvacetiletem aute, kteremu odesly tlumice...
Mam realnu skusenost s kodiakom dizel 4x4 dsg za cennikovu 40k € a je to total low end co sa tyka interieru, pouzitych materialov a spracovania. Najviac ma stval fakt, ze na sedadle spolujazdca tusim na 3ku pri nizkych otackach chytala podlaha od motora vibracie, ktore cez nohy prechadzali do celeho tela. Fakt neprijemne
kasnou je to u mna tak pade na pade.... ale staci pohlad do kabiny a tarraco tu uz v mojom rebricku ma tu architekturu aj budiky krajsie prevedene :yes:
popravde ale v tejto cenovke sa uz da kupit aj rexton a to je este podla mna lepsie auto aj ako tarraco https://www.auto.cz/…ny-navrat-127690:yes: o terene ani nevravim .. tu voci tuhemu ramu nema tarraco mimo asfalt voci yongu absolutne ziadnu sancu
SUV zvlášť nemusím, ale s takýmto Koleosom som nejaké kilometre absolvoval. Nie je to na detailné hodnotenie, ale vytýkať nie je veľmi čo, výhľad mi prišiel napriek kritike v článku lepší ako u kórejskej konkurencie, aj ako u menšieho brata Renaultu Kadjar. Priestorovo vpohode, možno je konkurencia v priamom porovnaní priestrannejšia, ale deficit priestoru som nepociťoval. Na výtku by bolo možno ohlučnenie, motor bolo naozaj počuť viac, ako by som u auta tejto triedy a cenovky čakal, ale možno to už s posledným faceliftom opravili.
to poznam.. tiez som s tymto "bojoval" v case pri prechode na novu "platformu" .. ale nejakym zazrakom sa to nakoniec dalo dokopy .... :yes:
ale inak paci sa mi aj koleos... na rozdiel od megana mi tu na SUV tento jeho face s klami sedi.. a aj zadne partie s tymi megasvetlami mu tu na SUV ladia ... je tiez moc pekny... :yes:
S tim intrrierem s tebou souhlasim. Je to otrepana a zazita fraze, ze co neni z D, nemuze byt dobry. Pritom frantici na tom dost makli a nemci zacali vic setrit.
Z dane dvojice bych si asi vybral Sorento nebo Santa fe :-[]
Vybral bych si Kodiaq, nebo nějaké jiné auto. Tarraco mi příjde lowendovější ve všech ohledech, proti sesterské Škodovce, Koleos má pak dle mne hodnotnější interiér, ale zase je menší. Doufám, že se mi tu nikdo nebude snažit namluvit, že koncernová auta (možná samotný VW + prémie je na tom lépe, to jsem ochotný připustit), jako Seat a Škodovka mají lepšé interiéry než Francouzi...to už dnes neplatí a pokud v tom někdo jezdí, tak to musí taky vidět...
To začíná vypadat na velmi těžkou úchylka = viz hned tvuj ÚVODNÍ příspěvek v diskuzi = naprosto ÚCHYLná reakce na moje hmm zase vwyhrál... = tak celkem VÍME jak je to s lacinejma NADÁVKAMA :-!
Takže frustrovanej ÚCHYLE pověz CO tě vede k až takhle ÚCHYLNEJM příspěvkum? :-)
To tě fakt tak rozlítil odkaz na srovnávačku T-Roc vs XCeed? Nebo to že sem jí pak smazal? :D
KDO si = jakej jaký je/sou tvuj další nick(y)? ;-)
Další problém čipu hammunasakra je ten, že propočtům a racionálním vyhodnocením věcí předchází lhaní a následné urážení a laciné nadávky na adresu všech v síti, při kterém se schovává za z editované příspěvky, které jsou obsahem úplně o něčem jiném než původní. Vesměs jsou ale takové příspěvky chudé duchem i provedením, takže nemá cenu na ně dále reagovat. :-)
Já to vím, to jen ty musíš provést edit po pár minutách vygenerování své blitky, varuju tady jen všechny před lowcost naprogramovaným čipem s poznávacím znaménkem = patřící na hatelist, pa :-[]
K tvýmu vtipu = náhodou TAKY znám lidi co maj ve spodní garáži Ferrari a v horní.. a NEKECÁM :-)
CO si myslíš že si teď napsal = to asi nevíš ani sám nebo? :D
Takže CO si svým nesmyslným výkřikem = chtěl říct? :*)
Tipuju že si v mym případě nemysle CVT ale e-CVT = ale fakt těžko říct :-!
Mě se narozdíl od tebe SUV nelíbí a jejich masový šíření který zvedlo nutnou těžbu ropy asi o 3,5 milionu barelů denně = to považuju za špatnej vtip :no::-|
Vidím, že ty jsi vážně jenom špatnej vtip tady na auto.cz stejně jako existence CVT převodovky a houpavých, hlučných podvozků, prostě takovej průměr :-[] (ps: Hamunko - nemám Seat :D)