"Ta rez tam uz je na vyrobni lince, jen ji chvili trva se rozsirit a proklubat napovrch" - povedal by som, že to nie je o dutinách, mimochodom, kde niečo také v konštrukcii sedadiel je? Mimochodom, aj tu ide o povrchovú koróziu, nie?
Kataforéza, pokovovanie či iná povrchová úprava - vždy ide o ošetrenie povrchu. Aj v dutinách. Korózia vzniká na povrchu materiálu a šíri sa postupne do hĺbky materiálu, nie opačne. Alebo sa mýlim?
Poviem pravdu, trochu hej. A nie je to tým, že by to nebola pravda. Ale proti Tesle je tu článkov celá kopa, výtky voči Tesle sú tu témou takmer pravidelne - o pozitívach sa naopak veľmi nepíše, skôr sa zľahčujú. Pripomína mi to cielenú kampaň. A tiež si všímam, že si obvykle v čele kritikov (keď pominiem pár chorých hláv, ktoré kritizujú úplne bezhlavo a bez rozmýšľania), pričom v prípade bežných áut prejavuješ uvážené a pragmatické názory.
Tesla rozhodne nie je bez chýb, ale nezaslúži si sústavnú kritiku za čokoľvek. je tu pár rokov - a ťažko možno čakať, že bude vo všetkom hneď na úrovni zavedených značiek. Ja im držím palce, čo dokázali doteraz, je obdivuhodné.
Mazdu a Ford do toho netahej. Ti si na prémii nehrají.
To BMW - možná - a taky možná na zadním sedadle někdo vylil limonádu. Měl bys vidět moje zadní sedadlo. Je tam na kůži velká skvrna jak se tam něco vylilo ale už nevím co to bylo - a je to ve stejném rohu.
Je úsměvné, kolik kritiky sklízí Tesla za nedokonalosti, nehledě na to, jakým je průkopníkem. Je to novodobý otec elektromobility a tyhle články to jen potvrzují. Zkuste rozebrat jakékoli nové auto a výsedek v konstrukci sedadla bude stejný. Pánové, dobrá práce :-)
"Sype sa hádam Tesla pod zadkom?" - https://www.autojournal.cz/…-vyvedlo-z-miry/
"..a nie sú to také fatálne chyby, aby ich bolo treba ostentatívne rozoberať." - https://www.autoforum.cz/…vzit-dalsich-85/
Závěr si udělej sám.
V Tesle jsem pouze seděl, nejel. Určitě ale musím uznat, že spasování karosářských dílů (dveře, kapota, kufr, nárazníky, blatníky) by u žádné evropské automobilky neprošlo výstupní kontrolou. Jdi se podívat třeba na lowendovou Dacii - spáry má sice širší než ostatní mainstream, ale vcelku rovnoměrné. U spousty Tesel naopak poznáš špatné lícování a nerovnoměrné spáry už z fotografií celého vozu, žádných detailních přiblížení.
Ale samozřejmě na slícování karoserie auto nejezdí, k nějakému řešení a zlepšení je spíš dotlačí houstnoucí konkurence než stávající zákazníci.
Tak už se spokojte s tím, že Tesla dělá laciná auta s drahou technikou. :-) Jestli vám to vadí tak si kupte auto od prémiové značky za podobné peníze a tyhle elektro"auta" nechte jiným :-)
Vidíš jen to co máš vidět 😄, tady je třeba pěkně popsané proč jsou starší auta rezavé, důvod je ochrana proti korozi hned od výrobce....https://www.auto.cz/…i-nejvice-124722
"neumí smontovat auto" je myšleno právě to, že karosérie je nespasovaná.
Neměl bych potřebu to připomínat, ale když tu někdo napíše " Musím se stále smát jak lidé a hlavně média stále hledají na Tesle neduhy, jednou to je kvalita lícování" - přijde ti jako hnidopišství článek o Tesle za 3 miliony se špatně smontovanou kastlí?
Tak uz jsem mel nekolik aut a ze by v nejakem bylo neco co by nemelo ochrany nater ci nebylo pozinkovane nebo z barevneho kovu toho si nejsem vedom. Zrejme proto ze si nekupuji americka auta, tam je to asi norma
"Sedadlo teď neřeším - co ti přijde k smíchu na upozornění, že Tesla neumí smontovat auto, že i kastle rezaví v řádu měsíců, že se autopilot sekne se smrtelným důsledkem..?"
Tesla neumí smontovat auto - hrubo zovšeobecňujúce. Sype sa hádam Tesla pod zadkom? S presnosťou výroby alebo zlým lakom Tesla rozhodne nie je prvá ani posledná, a nie sú to také fatálne chyby, aby ich bolo treba ostentatívne rozoberať.
Kastle rezaví v řádu měsíců - opäť mi to príde ako robenie somára z komára. Podobné problémy riešia aj iní, či už ide o koróziu exponovaných miest na karosérii, častí podvozku, alebo neošetrených plechov vnútri konštrukcie. Akurát sa o tom toľko nehovorí, lebo to nie je Tesla. Niekoľko príkladov už v tejto diskusii ľudia spomenuli. To sa obvykle prejde mlčaním alebo pár reakciami na príspevok. O Tesle vyjde článok a rozpúta diskusiu.
Pak tedy je třeba upozornit i na ně - správne, ale o nich informácie nie sú, o Tesle áno. Prečo myslíš, že to tak je?
Nemám nič proti Tebe, len si myslím, že si príliš ostrý. Lebo inak píšeš na úrovni a patríš medzi diskutérov ACZ, ktorých si vážim.;-)
Opravdu všichni výrobci mají karoserii se spárami lišícími se o půl centimetru? A opravdu i jiným výrobcům aut za dva miliony se loupe nový lak?https://www.autoforum.cz/…sicu-stara-auta/
Pak tedy je třeba upozornit i na ně. Podle mě je to dobrý nástroj na vytvoření tlaku, který je donutí něco s tím dělat. A kteří to konkrétně jsou?
Tak môžeš začať s považovaním za normálne. Tu sú fotky úplne nového BMW F30, ktoré bolo akurát vyzdvihnuté v predajni. Nižšie je ešte viac fotiek viacerých majiteľov. Hrdzavé sedadlá na nových autách https://f30.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…
Tiež rýchly google ti nájde desiatky príspevkov na fóra kde toho nájdeš tony - Ford F150 komplet hrdza pod palubovkou. Mazda MX5 hrdzave ramy sedadiel na úplne nových autách. Ešte aj Bentley má hrzdavé šróby uchytenia sedadiel v podlahe. Všade sa šetrí :)
Budu to považovat za normální až budou stejně rezavé i Mercedesy a Báva 8 měsíců staré.
Tesla si hraje na prémii a ráda se s Medvědem a Bávem srovnává ale skutek utek. Zůstala jen rez, ta neuteče :-!:-!:-!
To se nepoladí - autopilot se 100% dostupností v principu nelze udělat. Dají se pouze vyrobit jízdní asistenti a to vždy s určitou mírou nedostupnosti.
To je naprosto normální, bohužel. Sám vím, jak se v Nošovicích vyřazují díly kvůli korozi co teprve přišli na finalní montáž. Rezavé ne na páse, ale ještě než se dostane na pás. Co oko nevidí, to srdce nebolí. Zákazník rád koupí. A myslím si, že se jedná o více dílů a více automobilek. Na fukci živočicháře to ale nemá vliv, tak to kašlou. ;-)
Po osobni zkusenosti s US vozidly (Dodge RAM 1500 2018) to nevidim jako problem Tesly, ale vseobecne velice nizke kvality provedeni interieru US vozidel.
Dnesni Tesla je jednoduse automobil urceny pro severoamericky trh se vsemi plusy i minusy. Jakmile se postavi Gigafactory v DE, tak verim, ze i modely z ni vyjizdejici pro EU trh budou upraveny pro evropske zakazniky.
Pokud to není ošetřené povrchovou úpravou, tak to zrezne vždycky a Tesla není výjimkou. Že kvalita u Tesly pokulhává o tom se píše všude a je to problém všech amerických značek
Pokud to není ošetřené povrchovou úpravou, tak to zrezne vždycky a Tesla není výjimkou. Že kvalita u Tesly pokulhává o tom se píše všude a je to problém všech amerických značek
Svědci Muskovi tady budou samozřejmě okamžitě kontrovat, že i jiná auta reznou. To je sice možné, ale určitě ne v takovém rozsahu a zdaleka ne tak rychle. Měli by si už konečně přiznat, že úroveň kvality a dílenského zpracování těchto elektrosamohybů je katastrofální. ;-)
Autopilot je v plenkách, to musí poladit s tím se perou všichni výrobci, ale jestli myslíš tu nehodu jak před auto skočila žena , tak to bys ani svým řízením neovlivnil . Mám Fabku a u předního blatníku dole u prahu to rezati snad u všech a to dělala zkušená automobilka 😄 Kurvitka v motorech se dělají už od roku 2000 hlavně tradiční nej nej značky , Tesla je ještě nezkažená a blaboli jako že 9 z 10 vyrobených kusů musí na repas je fakt k smíchu , dělal jsem ve škodovce na kontrole a je to to samé akorát se to moc neví , ale vše se opraví a ven k zákazníkovy to už jde v pořádku.😄😄😄
Uvedomte si ze pokud za auto nedate tak 10x tolik, nemate tam nove kovy, ale recyklované z ciny. Ta rez tam uz je na vyrobni lince, jen ji chvili trva se rozsirit a proklubat napovrch
Klasika, usa a rez. Harley, mustang vsechno hned nacnuty. Taky v inzeratech se nektery majitel hned hlasi ze nechal spodek nastrikat. No ale co, dnes rezne vsechno, hnije to venku na desti a v zime, tak co chcete. Hned umejt Tesle *** to jde kazdymu dobre. To vime vsichni ze je kvalita na picu, tak ale jako bulvar jste good.
Sedadlo teď neřeším - co ti přijde k smíchu na upozornění, že Tesla neumí smontovat auto, že i kastle rezaví v řádu měsíců, že se autopilot sekne se smrtelným důsledkem..? U aut s cenou v řádu milionů? Já na tom nic k smíchu nevidím. Někdy média na Tesle hledají vši, ale tohle zrovna vši nejsou.
Teď se nechci nikoho zastávat, ale viděl jsem rozdělanou 12 měsíců starou Octavii a přesně takto rezavá byla celá konzole uchycení palubní desky a spousta dalších neošetřených dílů. Je tedy otázka, zda se nejedná o běžnou praxi v automotive, protože ty díly jednoduše nereznou do hloubky a je zbytečné/nefektivní to řešit.
Musím se stále smát jak lidé a hlavně média stále hledají na Tesle neduhy, jednou to je kvalita lícování , pak zas autopilot, a teď koroze dílů co jsou schované pod čalouněním a podobně. V každém autě najdete části co nemají ochranný nátěr či pokovení proti korozi, výrobci koukají kde ušetřit ale ne jenom Tesla, všichni po 15 létech ve škodě Auto vím své 😄