Nezdá se to, ale dlouho očekávaná Alfa Romeo Giulia je na trhu už třetí rok. Omlazovací terapie odstranila tepané nedostatky a dohnala čas v technologiích. To samé platí i pro SUV Stelvio.
Vadí hlavně to, že Giulia (ani Stelvio) nenabízí benzinový dvoulitr s manuální převodovkou. A co horšího, prý teď manuál zrušili i u dieselů, Giulii i Stelvio už tedy nyní lze pořídit jen s automatem!!!! :-(:-(:-(:no::no::no: A to prý mají být auta pro ty nejnadšenější řidičské gurmány! :-(:no:
P.S. O zoufale chybějící Giulii Sportwagon ani nemluvě... :-(
Vynechme QV. Podívejme se na obyčejnou 2.0 diesel... Rázem je z Julie průměrné auto...
Navíc je sice krásné, že jízdně se snaží Julie nabídnout více než konkurence, ale ostatním výrazně zaostávala. Infotainment, zpracování, materiály... Navíc chyby např. typu stěrač, který se při vypnutí zapalování nevrátí dolů a zůstane zaseknutý... Tohle se prostě v prémii nedá tolerovat. Bohužel.
Italská auta mám rád, ale Alfa je vážně "ze hry ven"...
Dinar, mas moju velku poklonu za to, kolko toho vydrzis. Ale dovolim si tvrdit ze mas co docinenia s clovekom, ktory este ani nema vodicky preukaz :) Pekny den
OK.... Evoq je menší, primárně předokolka s možností 4x4, automat tam předpokládám bude ta 9st ZF která dle testů není zdaleka tak dobrá jako ta 8st. ZF ze Stelvia.... jízdně bude menší auto logicky taky jinde (alfa delší rozvor, rozchod, prostě celkově bude mnohem jistější).
suma sumárum pro mě neporovnatelná auta.... ale ať si každý koupí co chce ;-)
Hele nemáš alfu romeo náhodou? Neforemností myslím to, že je těžká jako kráva. Svezení v zatáčce s 2,4jtd je už naprostá katastrofa. Mizerné prodeje i přes jízdní vlastnosti jsou skutečně problém a důsledek výše zmíněného, zrovna jako spolehlivost.
Souhlas. Do Alfy konečně narvou peníze, přijdou dva docela povedené modely (včetně výborného QV, aby měli novináři o čem básnit) na zajímavé platformě, dobrý začátek. Tak teď už jen do roka kombi, rozšířit paletu motorizací, projevit trochu cenového jemnocitu, za tři roky FL, a mezitím pořešit Julietu a menší crossover, ať to úsilí nepřijde nazmar...ne? Ne. Protože prostě...FCA.
jasne ze je mensi ved to pisem ... ale aj napriek tomu ma uz razvor jak octavka a kufor na urovni 472L .... a uz aj ten najlacnejsi ma 4kolku.... a mat 1,2 melona tak stelvio v dvojkolke mi zmysel nedava ziadny... to radsej o kusok mensi a aj premiovy evoque a uz aj rovno v 4kolke :yes:
PS: v razvore je rozdiel len asi 13cm .... teda tiez nic citelne dramaticke ak zrovna vzadu nevozis nejakych basketbalistov .. za mna evoque kludne moze brat zakaznikov prave stelviu... ja mat 1,2 mega tak urcite sikovnejsi evoque ako bachrate stelvio.. uz len ta charizma a noblesa a nefalsovana skutocna premiovost su tu velkym plusom https://img2.auto.cz/…ull/5860810_.jpg:yes:
Od 159 nahoru je spolehlivost Alfy uplne v poho.... OK, neopravi ti to na kazdem rohu a dily jsou drazsi nez na Skodovku.... ale pokud se ti Alfa libi a chces ji, neni treba stahovat kalhoty.... i ty Giulie a Stelvia jsou OK.... jasne ze obcas nekdo neco resi, ale jen detaily....
najlacnejsie stelvio stoji u nas okolo 42 200 eur ( 2kolka ) ..... pritom za 43 tisic je premiove rr evoque ( 4kolka ) ..... :yes:
ano moze sa dzat ze evoque je mensi... ale uprimne... kufor 472L evoque-u je len o kusok mensi ako ten v stelviu a ak clvoek vzadu nevozi 3 dlhanov teenagerov s poruchami stitnej zlazy ( aneb basketbalistov ) tak za dane prachy je RR v 4kolke je tu jasna volba :yes:
Cílená pestrost jsou designové skvosty jako Tesla 3 či WV ID3....co by jsi chtěl víc :-[] S tou kvalitou bych nebyl tak kritický. Většina uživatelů to zná již jako ojeté auto. Ale když jsem si koupil pouze 3 roky starou Lancii, tak další 3 roky jsem do n zatím nemusel také dát ani korunu....
Omlouvám se srdceryvně :-[] I za nevhodné zkrácení slova šestiválec.....Já s tvým názorem víceméně souhlasím. Především s absencí SW. Nesouhlasím pouze s lookem...na fotkách možná nenadchne, ale na živáka je to auto fakt pěkné, byť designové dokonalosti 159 nedosahuje. Mrkni na nový Cupra Leon https://www.auto.cz/…-dvoulitr-132692
To je design který jsem už 100x viděl, ze předu celý Handaj.
Dobre... Range Rover = Chelsea tractor velmi uzitocne auto do mesta :*) Alfa je vynimocna moc ich nevidiet a nezapadne do davu a ta tvoja s 510 konmi tam je velmi malo aut ktore budu stihat a vacsinou ich budes mat v spatnom zrkadle.
Trouba jsi ne proto, že fandíš alfě, nebo že se ti giulia jízdně líbí, to většině z těch, kdo rádi řídí, ale proto, že tu vykřikuješ paušální soudy a zjevně nemáš tušení, jak co od konkurence jezdí.
6V to je co? Šest voltů nebo ventilů?
To auto ve tvém inzerátu je QV, o ní přece píšu, fakt je tak těžké přečíst text, abys mu porozuměl dříve než zareaguješ?
V životě jsem se párkrát svezl s různými alfami a vždycky to byl skvělý zážitek. Fyzicky se mi ta auta líbí. Bohužel i tak jsem u alfy jen bychař, to auto si prostě asi nekoupím, protože mu moc nevěřím...
Italové umí udělat vzrušující auto, ale jsou to trochu bordeláři, spolehlivost nemají tak dotaženou, elektroniku flákají a manažersky tu automobilku vedou od deseti k pěti... takže si bohužel každý raději koupí nudného a zaměnitelného Němce...
Pro mě by bylo ideální, kdyby Alfu převzal Volkswagen a dal jim víc solidnosti a přístup do svého skladu dílů... Pak bych časem začal věřit, že Alfa může být nejen krásná, ale i spolehlivá a technologicky na výši. Jako se to stalo s Lamborghini, která se ještě v 80. a 90. letech sypala jako oltcit, ale teď už bych jim věřil mnohem víc... Alfa by VW dala emoce, mnohem víc, než to zvládne nějaká Cupra od Seatu... Ale to je asi jenom sen. V každém případě přeju Alfě, aby se z toho vyhrabala a byla úspěšná, protože my fandové aut potřebujeme pestrost.
len otazka znie preco? lebo prist o ( tazko nadobudnute ) uspechy doslova behom dvoch troch rokov sa predsa ani neda.... aj ked ano... vo fiate je mozne zda sa vsetko :'-(
ved to ze aj fiat hodne padol.... a lancia ako pises vyssie je uz uplne pase..... za mna mali radsej lanciu nechat... a dnes mohla ist po krku range roveru aj nejakemu lexusu ( o luxus bude zaujem stale ) .. kdezto hra na sportiaky s alfou uz davno nefci... a aj nahnanie casov na ringu uz nie je to co zakaznikov dnes laka ( sportovanie v autach fakt uz nie je buducnost automobilovej prepravy ) .. mali stavit na styl a kvalitu a luxus.. proste na lanciu... ale vies jak sa vravi.. ked si mas vybrat jednu z dvoch moznosti tak vzdy si vyberies tu nakoniec "blbu" .. zakon schvalnosti
pritom este taka 156ka v kombiku bola aj ako 4kolka ... okolo roku 2000 este alfa celkom aj frcala (156-ka uspech mala ) ale potom akoby utalo a zrazu co auto to prepadak.. navyse bez nahrady ( brera gtv MiTo aj giulietta ) ... a obavam sa ze aj giulia uz nema pred sebou moc dlhy zivot....
som zvedavy na to nove tonale... bude uz v segmente v ktorom hadam ani "nemoze neuspiet"
Proč by byla? Předpokládám, že stejně jako každá firma chtějí hlavně přežít a vydělávat - tedy dělat to co si lidi koupi. No a když se teď takhle prodávají SUV, tak proč je nedělat?
za mna mali prist pri giulii hned aj s kombikom tak ako to robi aj audina ci medved a aj dalsi... rovnako uz by to chcelo aj novu giuliettu ( lebo prave tu sa robia predaje ) :yes:
prave to co frci predajne tak to alfa nema... nema kombik... nema mensie SUV... nema sikovny hatch ... proste tam kde sa robia predaje tam alfa ( zahadne ) uz poslednu dobu nie je... ci je to nahoda neviem.... ale potom nech sa necuduju ze sa im ich vyrobky vo svete moc nepredavaju.... chyba im proste nieco co by ich poriadne "nakoplo" .... skoda ma octavku... dacia ma dustera... vw ma golfik.. a pod... len alfa zase ( a nadalej ) nema nic co by ju potiahlo k "zivotu" ....
Nevím co máš na mysli tou neforemností 159. Podle mne je to jedno z nejkrásnějších aut všech dob. Svezení i nyní nabízí parádní. A pokud jde o Giulii, tak rozhodně zatím po 3 letech v prodejích nevypadá jako problémové auto. A to zejména motoricky.
problémem je, že s tím vším měla AR přijít při představení. Pochody v FCA vůbec nechápu. Nejdřív zaříznou Lancii s tím, že peníze půjdou do AR. Pak představí konstrukčně perfektní Julinku, ale s mrakem nedodělávek a pouze ve verzi sedan. přitom by mohl i být tak krásný sportwagon. To samé Stelvio. Vypuštěný nedokonalý produkt....a tři roky nic, mrtvo. Ticho po pěšině....mezitím konec Giuliety bez náhrady. V portfoliu jen 2 modely. Přitom po 3 letech už by měl přijít FCL a práce na nástupci....bůh ví co bude. Výsledkem je to, že 9 letá Ypsilonka má jen v Itálii větší prodeje než celosvětově AR. Ten přístup ke značce v koncernu je podobný, jako byl před vyneseném ortelu na Lancií. Jak jsem rád že mám jednu doma :-)
stelvio je moc pekne .... za mna mu daleko lepsie sedi ten "macaty" look ako giulii .... ale aj tu plati ze nejde cakat od neho predajne zazraky kedze tento segment vacsich drahsich SUV uz moc nerastie ba naopak povedal by som ze uz miestami aj klesa... za mna alfe chyba nejake mensie sikovnejsie a dostupnejsie SUV... proste nieco ako to pripravovane tonale... a tentokrat by to uz konecne mohlo vyjst a tonale by mohlo mat konecne aj ziaduci uspech.... lebo plne chapem ze v cene stelvia si clovek uz kupi radsej nejaky range rover alebo medveda ci audinu ... ale tonale bude uz aj cenou posadene vo vodach kde ma alfa daleko vacsie sance uspiet..... tieto aktualne vylepsenia jak giulii tak stelviu samozrejme pomozu ale napriek tomu necakam ze giulia zrazu zacne predajne stupat ... to nadalej nehrozi ( sedany v eu su uz totiz davnejsie na odchode a uplne out ) ... a az nove tonale alfu za mna konecne ( nech boze da ) preberie k zivotu.. tak drzim palce ... sice uz som nad alfou 100 krat lamal palicu... ale tentokrat s tonale na 101 pokus by to uz vyjst mohlo... teeda nie ze mohlo... uz to skratka vyjst musi ... :yes:
Ty prodeje nejsou překvapení, po tom co předvedla kvalita modelů zážehových 156, neforemnost 159 a prémiová cena Giulie s její lehce podprůměrnou kvalitou (nejen infotainmentu) v kombinaci s mizernou servisní sítí a nezájem oboustranný nezájem u fleetu. To nebude zaručený úspěch ani nadále a je to škoda, to auto je jinak krásné, ale mezitím stárne. Kdyby to neschopní potomci Agnelliho prodali Piëchovi, bylo by jí líp (tímto zdravím všechny militantní alfisty, kteří mají u vyslovení techto dvou písmen tik v oku a radši chtějí zánik :-! )
Giu mám aj ja, ale trošku to tu preháňaš. Auto je veľmi fajn ale nemám pocit že by jazdne vytŕčala nad D3 ako to tu prezentuješ. A súhlasím s Dinarom že FL by potrebovala hlavne celá predná časť.
Co se ti Dinar snazi napsat je, ze pokud mas nejakou zkusenost s treba trojkou, tak se nejdriv musis dostat k vypisu konfigurace toho konkretniho auta abys vedel cim ses to vlastne svezl, protoze to auto muze mit nekolik ruznych podvozku a naladeni, nekolik ruznych brzd, ruzne rizeni a nekolik ruznych prevodovek a to vse v ramci jedne kastle a jedne motorizace. Muzes mit 320d, ktera bude pusobit az sportovne jak jen to r4 nafta pod kapotou umozni... a taky muzes mit 320d coz bude ciste duchodcovskej kocar. A bacha na pakety, to ze neco vypada zvenci sportovne jeste neznamena ze si majitel nenakonfiguroval standardni podvozek atd. U Cecka, kde do toho vstupuje i moznost vzduchu ty rozdily mezi ruznejma konfiguracema nebudou mensi.
Dnes jiz proste nelze odbit 3er jednou vetou, to bys tu 3er musel jednou dloooouhou vetou nejdriv popsat, aby bylo jasne kteraze z tech stovek ruznych konfiguraci 3er ti to vlastne nesedla. ;-)
Ok, tak se rozepiš, s čím od konkurence (se kterým autem, modelem, specifikací) jsi porovnával tu 160 koňovou giulii, proti kterému autu tedy zářila?
A ty obecné pindy o strejdově M5 si strč za klobouk, vydáváš tady kategorická prohlášení o celých modelových řadách, tak se trochu projev, rád si počtu.
... i cenou. A v tom bude nejspis problem. Kupujici tohle zda se neakceptuji.
A kdyz budu jooo rejpal, tak volvo (s ciste mainstreamovou technikou) je tou premii vlastne vic nez AR. Divna doba. ;-\
Co chceš slyšet? Jako čím jsem jezdil? Od BMW díky mému strejdovi hodně auty. Nejlepší palba M5. Naprosto fantastické auto. Od MB áčko cecko a glc. Tak co? Můžu mít svůj názor? Nebo ne? Jinak také si stačí pročíst poradne zahraniční časopisy kde vše také pořádně nameri a nepisi pouze subjektivni dojmy. To se teprv začnou ty predsudky rozpadat.
Nesmysl, 3er s M Paketem samozřejmě není tvrdé jako kámen, naopak ctí přesně to, co BMW skvěle umí, pohodlí a ostrost zároveň. Rozdíl je znatelný v řízení, tam AR vede.
Hele není tohle už na prášky? Nicneříkající mínusy a ty tu skáčeš jak papírový čert. Zkus se nechat vyšetřit, něco si nechat předepsat a vsadím se, že se ti uleví.
Koncept má už asi 10 let. AR je nejhůře se prodávající auto i v bazarech. Kdo by chtěl auto od automobilky, která už neumí vyvinout ani Punto. Ani nástupce už nebude, maximálně překapotovaný P408.
Teď už si vyloženě cintáš pentli. Fandovství je fajn, ale chceš-li být přesvědčivý, měl bys mít zkušenost i s tou konkurencí, a tu evidentně nemáš (viz. např. to blábolení o tvrdosti jako kámen). Zkus si projet třeba to céčko s 220d a budeš čumět, jak klišé o hbité alfě a důchodcovském mercedesu v reálu neplatí. Jinými slovy, rozdíly v jízdním projevu podobně nakonfigurovaných aut mezi alfou, MB, BMW jsou tak nicotné, že kdo tu zkušenost má, musí se řečem o "záření" skalního fanouška (kterékoliv značky) jen usmívat.
Problém julče je právě opačný, nahoře je vynikající QV, ale pod vrcholem nic, třeba něco takového jako geniální daily car typu 330d nebo benzinovou vábničku typu C43 AMG, protože QV je moc nahoře, moc výkonná, moc drahá, tyhle nižší specifikace jen s odleskem M3 nebo C63 AMG jí prostě chybí.
To s interiérem je taková novinářská klasika, nepamatují si ani, že teď haní, co ještě před chvílí chválili. Prostě někdo napsal, že interier alfy zaostává a teď to všichni papouškují.
Interier giulie je designově velmi povedený, moderní i účelný. Možná menší displeje a míň asistentů můžou z prodejů něco ubrat, ale rozhodně to není podstata problému. Většina modelů D3 ve střední třídě se neprodává plně vybavená, asistenty pouze základní, sedačky kůže/hadra atp., motorizace dýzlový dvoulitr. Takže v tomto směru by neměla mít julča prodejní překážky, má je jinde, nemá kombík (stokrát omleto) a je drahá (ve vztahu ke konkurenci ve smyslu image značky). U alfy stále nepochopili, že je hezké mít imagemakera (QV), ale prodeje dělají cesťáci v kombících s dýzlem. A ještě z druhé strany, když chce být alfa prémií, musí v této třídě umět něco víc než mainstream, např. šestiválec, D3 nemá jen ta vrcholná AMG nebo M, ale i modely se šestiválci, které jsou dostupné a které dělí zrno (premii) od plev (mainstream), tady alfa opět selhává.
A nakonec design exterieru, což je můj osobní dojem, byl na hraně už v době uvedení na trh, dnes je giulií look prostě zastaralý, neříkám, že postrádá eleganci, ale to auto prostě nevypadá nově, a v běžných verzích vyloženě přehlédnutelně.
Tyhle paušalizace už dnes bohužel dělat nejde, v rámci jednoho modelu si konfigurací můžeš sestavit dvě jízdně naprosto odlišná auta.
Jinými slovy, které bmw3 (motorizace, specifikace) s kterou giulií (motorizace, specifikace) jsi srovnával, že říkáš, "bmw 3 nejezdí tak krásně jako giulia" ??
Autor je tím zjevně velmi fascinován, nicméně za měsíc začne pátý rok od prodeje a v červnu šestý od představení. Spíš než zaostalý infotainment bych zmínil, že už je na čase mít hotový koncept nastupce a začít s jeho vývojem, aby nedopadl stejně jako Giulia.
Na to abych se krásně svezl nepotrebuji 500 koní. Alfa jizdně zazáří i se 160K naftou. V tom je právě to její kouzlo. Kdežto aby předvedl neco BMW nebo MB tak to musíš narvat M paketama atd a pak je to ještě navic tvrdé jak kámen
No, tak vzhledem k tomu, že konkurence je DOBRÁ, tedy neříkám, že musí jezdit nutně lépe, ale člověka který si kupuje nejlevnější naftový motor asi vymetaní okresek příliš nezajímá, tak by ho mohli zajímat jiné věci, jenže tam Alfa na rozdíl od konkurence alespoň za mě nic nenabízí.
No a pokud chci něco i na okresky, ok, tam si asi umím představit QV u které bych horší asistenty odpustil, jenže zase - nemyslím si, ze QV bude o tolik lepší než C63S nebo M3 competition a když si kupuji auto za +-3m které chci mít jako hlavní, tak mě zajímají i jiné věci než jen jízdní vlastnosti - na to jsem si mohl koupit třeba Subaru BRZ.
Ja by som to zhrnul na asistentov tempomat s moznostou prepinat, mrtvy uhol, pipaky v predu a vzadu, z ficur teplo pod zadok v predu a na sklo, keyless, dazdovy senzor, co najlepsie svetla
To jsou zbytečné kraviny. Interiér byl pěkný. Alfu pronásleduje špatná pověst kvůli kvality a taky slabší dealerská síť. No a pak to, že jde proti prémii, kde jsou karty služebních aut rozdané. Je to smutné, jak Alfa taj Jag XE jsou přitom řidičsky o něco zajímavější.
- "novinkou je vyřazení manuální převodovky u QV" - prd.... tu nemůžeš objednat už minimálně rok a půl...
- "2.0T není zrovna hospodárný motor" - blbost.... žere to +/- stejně jako jiné takto výkonné motory.... že s tím testeři jezdí jak s Alfou a pak jsou překvapení, že to nežere 8, je jejich problém....
- "Konečně se v sedanu i SUV zabydlelo hlídání pruhů, asistent jízdy v kolonách, čtení dopravních značek, sledování mrtvého úhlu nebo varování před čelní srážkou." hlídání pruhů, mrtvý úhel a varování před čelní srážkou jsou v tom autě od jeho uvedení na trh
celkem ostuda takový počet faktických chyb ne? ;-\
ale jinak je to asi jedno.... když tady v diskusi čtu jak někdo píše "mám v autě větší display, Alfa je zastaralá" tak je asi celkem jasné že to auto se stále moc prodávat nebude.... co už....
No, vůbec neříkám, že nejsem rád, že Alfa existuje! Naopak si myslím, že to je dobře, pouze říkám, že vzhledem k tomu, jaká je dneska konkurence je škoda, že Alfa nemá lepší technologie, protože to je podle mě reálně to co na první pohled spolu se vzhledem zaujme většinu zákazníků a pak se s tou Alfou třeba projedou a koupí si jí, kdežto když kouknou do konfigurátoru Alfy a pak třeba BMW, porovnají nabídku motorů, interiér, tak si myslím, že je ani nenapadne ve většině případů se na tu Alfu zajít podívat osobně.
Mě třeba display místo budíků vyhovuje, jak otáčky tak rychlost a navigaci mám stejně na head-up display, byť M5 má budíky tak divně udělaný, že to je celé display ale jsou tam pevné rámečky jako u klasického otáčkoměru a rychloměru - není možné si tam místo toho zobrazit něco jiného, ale chápu, že někomu display nevyhovuje - z toho důvodu je přece super mít možnost si buď vybrat zobrazení (Mercedes - když chci, mám zobrazení přesně jako klasické budíky jen na displeji, když ne tak si tam dám mapu) a nebo si prostě displej místo budíků neobjednám a mám tedy klasické fyzické přístroje.
Môžete si tu pisat čo len chcete ale Alfa Romeo Giulia zatial každeho rozhodila /po jazdnej stranke je to v europe jednička/....už aj to že o nej pišete znamena že doteraz vaše super auta ako Audi BMW a Medvedik boli najlepšie ale Alfa nezaprela svojho športoveho ducha aj srdce... a to je fakt ,ktory jej už nikto nikdy nezoberie s tym sa budete musieť vyrovnať. V Audi tu emociu a športového duch nikdy nezažijete bude to vždy vzťah ako medzi Ferrari a Lambo.
Mne naopak infotaiment v Alfe príde celkom vydarený a to som tam prešiel idrive. Kamera je ale fakt na to nejakému vývojárovy dať po prstoch.
Nejaké tie asistenty ma moc ne.serú ale v tejto dobe som asi jeden z mála ktorý na to prdí.
Nevím, zda je tohle vhodné vyjadřování na diskuzi. Ty mínusy se tady občas dávají i trochu nepochopitelně a samozřejmě, že mě taky štve, když se snažím slušně napsat svůj názor a dostanu palec dolu, na druhou stranu si nemyslím, že nesouhlas je důvodem k takhle agresivnímu vyjadřování...
Jenže se bavíme o rodinném sedanu, přičemž většině ze zákazníků je fuk, jak to auto jezdí, protože většinu času budou ve městě, tudíž pokud konkurence bude jezdit PODOBNĚ, ale má mnohem více věcí, které Alfa vůbec nemá, tak nevidím důvod dát přednost Alfě.
Jasně, jiná věc to je u modelu QV, tam fakt jde o jízdní zážitky, ale zkuste se na to podívat jinak - vezměte si základní naftovou verzi, kterou si koupí někdo na dlouhé jízdy po dálnici - proč bych měl dát na jízdu na dálnici přednost Alfě před novým BMW 3, nebo Audi A4/A5 či Mercedesem C, který mě za jízdy namasírují?
Teď jsem dal masáž jako příklad, i když to je věc totálně k ničemu, protože skoro ani není cítit, ale asi chápete jak jsem to myslel...
Koukněte na to, jak vypadají interiéry konkurence, jaké nabízejí technologie a motory. Reálně většinu lidí příliš nezajímá jak to auto jezdí - viz úspěch minulé generace Mercedesu CLA.
Přijde mi, že Alfa ani nedokáže lidem ukázat, že dobře jezdí, protože jí velká většina lidí okamžitě zavrhne při výběru, což podkládají prodejní čísla...
P.S: Nechci aby to vypadalo že Alfě nefandím, naopak! Fandím všem, co se snaží něco dělat, bohužel mi přijde, že Alfa sice něco dělá, ale špatně :-(
Nové BMW 3 nejezdí tak krásně jako giulia. Jezdí dobře ale ne perfektně. To je přesně ono peskovat giulii za interier to jo ale obráceně říct že to auto jezdí lépe než ostatní to už ne.
Tady clovek napise ze fandi Alfe, jen proto ze jde o ridicsky auta a zajebanec mu tu flakne minus, jen tak ze se nudi. Aby te rakovina honila do rana po poli ty klaune s pojebanym autem co zere 15 na sto a furt se sere 😁
Prvně, pokud se nepletu, tak za 2017 se celkově Giulií prodal skoro trojnásob, přičemž je možné, že byly nějaké opožděné dodávky a nebo prostě opadl zájem o naftové verze a to auto už si kupují jen "nadšenci" kteří sáhnou po benzinu.
Nemyslím si, že by zase jezdila o tak obrovský kus líp, než konkurence, obecně se dneska dost automobilky hlídají, zejména u prémie. No a tu Vaší otázku, zda radši lépe jezdící auto, nebo nebo kamery a všemožné pípáky - problém je že prémiová konkurence (nové BMW 3...) nabízí obojí.
Hele, nepochybuji o tom, že to auto pojede dobře, ale po tomto "omlazení" to je stále jednu generaci a facelift za konkurencí - tedy jako první mě napadlo Audi, které mělo před 10 lety mezi budíkama větší displej (ok, někomu displej místo budíku nevyhovuje, tak si ho v audi neobjedná, ale u Alfy nemáte možnost volby), hlavní displej o velikosti 8" měli také minulé generace u konkurence...
Prostě jakkoli to auto asi bude jezdit dobře, tak těch který to ocení je mnohem méně než těch, který ocení moderní vnitřek.
Myslím si že jizdně tu prémii strčí do zadele. Pak už je otázka jestli budu radši mít lépe jezdící auto nebo radši chci mít všude kamery a všemožně pípáky. Ale ty už teď ma i stelvio
Od přechodu na EU6 D-Temp jsem vypozoroval, že Giulia v podstatě přestala prodávat diesely (byť měli nasadit nové s SCR a zvýšeným výkonem). Jako by měli nějaký problém a ta auta nemohli/nechtěli vyrábět. Stačí se podívat na mobile.de, a zatímco "starých" 132 kW je tam spousta, nových 118/140 kW na prstech jedné ruky - a většinou jsou to ještě virtuální inzeráty, ne skutečná auta ihned k prodeji...
Nevíte o tom někdo něco? Dá se třeba u dealera diesel objednat?
To je sice pravda, že ČR pro Alfu nic neznamená, ale bohužel jdou do kopru všude. Evropa je letos ca. -40% dolů oproti létům 2017/2018, které taky nebyly nijak zazračné.
Moc jich videt u nas neni, to ale neznamena ze jdou do kopru. Ten nas malej rybnicek tady je prd. Alfa se mi libi a v dobe kdy bmw 3 mimo nejsilnejsi verze a m3 je vyklidnena a jde naproti vetsine ridicu, je tenhle sedan kus auta pro opravdove drivery.
...ale Alfa Romeo je přežívající dinosaurus odsouzený k zániku. FCA má jedinou možnost - spojit se s někým, kdo má potenciál přežít.
Takto měla vypadat auta při uvedení na trh, ne až dnes. Bohužel klasická chyba Alfy se opakuje - hraje si na prémii, ačkoliv na prémii nemá. A postavit kvality modelu na QV je prostě zoufalství. QV jsou okrajové prodeje. I základ musí mít co nabídnout.