Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Lamborghini v hybridech použije kondenzátory místo baterií. Jaký má důvod?

9 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Celý koncept hybridu má smysl jen v tom, že energie, zmařená při zastavování (ve městech) se může použít k opětovnému rozjetí auta (nebo také třeba vlaku). Na to není třeba žádné velké kapacity, protože jde jen o krátký impuls. Proto není potřeba s sebou tahat těžké akumulátory a používat motory, dimenzované pro velkou zátěž - a tohle všechno potom zcela zbytečně tahat do kopce na dálnici.
Orm
Tato koncepce pohonu auta mi také konečně dává symsl. Škoda, že se redakce ACZ nepokusila získat více technických informací.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Je to zajímavé a měl bych dotazy. Kondenzátory se samovolně vybíjejí … tady také?
Jinak mi to ale připadá jako vynikající myšlenka a daly by se to využít jak s benzíny tak s diesely bez nárůstu hmotnosti. Většina akcelerace ve městech by byla na elektřinu a bylo by po lokálních emisích, po čemž tak touží EV maniaci.
Orm
Jistě, kondenzátory se samovolně vybíjejí, ovšem záleží to na řadě okolností, nedá se to příliš generalizovat.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když se to podaří, mohli by udat směr "elektrifikaci".
Ted
Takove auto neujede 50 km na elektrinu, ale wltp to oceni a za rozdil mezi udavanou a skutecnou spotrebou jiz bude pokutovan ridic. Penize z pokut pak zachrani planetu...
slam@...
Česká firma toto měla vyřešeno pro projekt KTM 125 MOTOGP už v roce 2007. Testovací jezdec Marc Marquez. Bohuzel to FIM z jen tak zakázala.
ekohybrid
hybrid=přijatelná hmotnost+výkon, t.j. radost z jízdy
www.ekohybrid.cz