Technika
Ada je zase tady
2
Celý koncept hybridu má smysl jen v tom, že energie, zmařená při zastavování (ve městech) se může použít k opětovnému rozjetí auta (nebo také třeba vlaku). Na to není třeba žádné velké kapacity, protože jde jen o krátký impuls. Proto není potřeba s sebou tahat těžké akumulátory a používat motory, dimenzované pro velkou zátěž - a tohle všechno potom zcela zbytečně tahat do kopce na dálnici.
Přejít do diskuze
Česká firma toto měla vyřešeno pro projekt KTM 125 MOTOGP už v roce 2007. Testovací jezdec Marc Marquez. Bohuzel to FIM z jen tak zakázala.
Takove auto neujede 50 km na elektrinu, ale wltp to oceni a za rozdil mezi udavanou a skutecnou spotrebou jiz bude pokutovan ridic. Penize z pokut pak zachrani planetu...
Jistě, kondenzátory se samovolně vybíjejí, ovšem záleží to na řadě okolností, nedá se to příliš generalizovat.
Je to zajímavé a měl bych dotazy. Kondenzátory se samovolně vybíjejí … tady také?
Jinak mi to ale připadá jako vynikající myšlenka a daly by se to využít jak s benzíny tak s diesely bez nárůstu hmotnosti. Většina akcelerace ve městech by byla na elektřinu a bylo by po lokálních emisích, po čemž tak touží EV maniaci.
Jinak mi to ale připadá jako vynikající myšlenka a daly by se to využít jak s benzíny tak s diesely bez nárůstu hmotnosti. Většina akcelerace ve městech by byla na elektřinu a bylo by po lokálních emisích, po čemž tak touží EV maniaci.
Tato koncepce pohonu auta mi také konečně dává symsl. Škoda, že se redakce ACZ nepokusila získat více technických informací.