Fofrekombi,
dovolím si tvou neotřelou myšlénku převésti do oblasti medicíny...
Nevím, co je to za paranoiu, která nutí pacienty myslet si, že jim ***nkáli škodí
Ve skutečnosti jim chrání zdraví před všemi nemocemi.
Po požití dostatečné dávky KCN má pacient samozřejmě 100% jistotu, že žádnou nemocí již nikdy v životě neonemocní.
Ha, ha, tak to je fakt fór. Každý odborník z automotive ti potvrdí, že výroba a vývoj elektromobilu je ve srovnání s vývojem kvalitního vozu s dobrým spalovacím motorem mnohem složitější a evropským automobilkám to má pomoc k "ochraně" před Čínou a Indií? Tak tomu říkám ochrana, nahnat nebohé evropské výrobce do výroby něčeho, co 95 % zákazníků nechce! :D
To sice ano ale pokud Daimler 60-80% prodejů aut (podle našich dodávek komponent) má v Číně, klesne tam třeba o 5-10%, tak je to problém a EU trh to nevytrhne.
Áno, a hovorí sa tomu politika. Lepšie ako riešiť obchodné záležitosti je nastavovať nezmyselné pravidlá a na ochranu priemyslu ho nimi ho zároveň decimovať. Super logika...
A napadlo tě že ony státy zareagují uvalením cel či jiných překážek na evropské výrobce? Tak proč vyvolávat obchodní války a dostat se pod kritiku WTO než raději nastavit legislativní pravidla pro zboží uváděné na trh?
Hospodská knížecí moudra o řízení migrace ani nekomentuju..
Vstupu Číny alebo Indie na trh sa dá zabrániť aj oveľa jednoduchšie - napríklad zvýšením cla. Podobne si štáty môžu riadiť počet prisťahovalcov - zavedú víza a sami rozhodnú, koľko ľudí prijmú a koľko nie, dokonca aj koho konkrétne áno alebo nie. Myslím, že tieto práva by si žiadny štát za žiadnych okolností nemal dať vziať.
Ale citeľne menej sa predáva len v Číne. A to naše regulácie ťažko zmenia. Nemecko malo napríklad v roku 2019 5% rast predajov oproti 2018. Len im asi toľko nezáleží na tom, aby auto bolo vyrobené u nich doma.
Samotny fakt ze V NEMECKU se vyrobilo min je pravda.
Vsechno ostatni jsou jen blby kecy, protoze odpoved je jednoducha jako facka: vyrabi to jinde. V CR, na Slovensku, v Cine, kdekoliv. Prodeje jsou rekordni, zisky nemeckych automobilek zrovna tak.
Nevim co je to za paranoiu co nuti lidi myslet si ze normy automobilkam skodi.
Ve skutecnosti jim chrani evr.trh pred vstupem ciny a indie.
A automobilky jsou samozrejme cleny pracovni skupiny ktera normy vytvari..
Přesně tak, co sakra dělali lobbisté evropských automobilek, že se takto obrovské firmy zaměstnávající statisíce lidí nechali takto vehnat do kouta?!!
Smrt zelenému fašismu!