Nový bavorák získal od dvaatřiceti automobilových novinářů nejvyšší počet bodů. Na druhém místě skončila Mazda CX-30 a třetí místo obsadila Škoda Kamiq.
Jimny je bezesporu skvělé auto, jenže ty auta se hodnotí ze všech směrů, Jimny je snad nejlepší volba do terénu, do lesů, díky svojí lehkosi, malým rozměrům, velmi dobré světlé výšce se dostane do míst, kde jeho konkurenti prostě končí. Jenže, tady se hodnotí auto z celkového hlediska, kolik stojí, kolik žere, jak jezdí ( po silnici) kolik se do něj vejde, jak je úsporné atd.. no a tady malý offroad prostě nemá šanci, moc se do něj nevejde, na dálnici byste s ním moc nechtěl hned ze dvou důvodů a to je rychlost a jízdní komfort. Mě osobně vcelku překvapil BMW na prvním místě, jako asi spoustu dalších čtenéřů, ale to bude spíš tím, že jak o značce BMW, tak o jejich uživatelých je spousta, ne zrovna kladných předsudků :D Ale jestli to auto na to má být první, proč ne. Myslím že loni to málem vyhrála X5, prvenství jí nejvíc sebrala cena, protože byla v některých případech i 3x dražší, než ostatní nominovaní.
Protože jsem toho nechtěl opisovat tolik... jinak s tím souhlasím - původně to byly fakt terénní auta bez rámu, "typické" znaky SUV jsou větší světlá výška a 4x4, ale přesně jak se tam píše - oficiální definice neexistuje a tak si to trh ohýbá dle svých potřeb. Třeba původní Mazda MPV z roku 96 by dneska nepochybně bylo SUV a udělat hranici mezi MPV a SUV by byl dost problém (ono totiž MPV taky nemusí mít jednoprostorovou karoserii...).
tak sluší sa aby aspon jeden z novych modelov tam bol, Škodovka to robi pre Čechov a Číňanov, ale tí nehlasuju pochopitelne... Scalka je škaredá, teda Komiq tiež, ale niečo by tam byt malo... skor ma prekvapilo uznanie skyactivu X ako tech inovacie, to rozhodne nebol hlas ľudu, vo vacsine diskusii su len plky o tom ake to je slabe a ake to bude poruchove, pochybujem ze novinari si myslia presny opak... povazujem tuto anketu za nedoveryhodnu
to bychom se mohli hádat do rána. první SUV byla zmiňovaná RAVka a čím se odlišovala bylo zřejmé, pohon všech kol to nebyl. dneska už se některá SUV chápou jako off-road. A ano, souhlasím, SUV nebo MPV s pohonem jedné nápravy je totéž a je mylné vyhánět je z měst kvůli větší výšce karoserie.
a preco si nedopisal hned dalsi odstavec za tym? "There is no commonly agreed definition of an SUV, and usage varies between countries. Some definitions claim that an SUV must be built on a light truck chassis; however, broader definitions consider any vehicle with off-road design features to be an SUV. A crossover SUV is defined as an SUV built with a unibody construction (as per passenger cars), however in many cases crossovers are simply referred to as SUVs. In some countries—such as the United States—SUVs have been classified as "light trucks", resulting in more lenient regulations compared to passenger cars."
a hned cs verzia : Většina SUV má pohon všech kol (někdy označován jako 4WD nebo 4×4), tím se mohou těšit z výhod, které toto technické řešení poskytuje
Zacinas do toho tahat prave viac veci a zbytocne. Ja nespochybnujem to, ze pri pohone dvoch naprav bude spotreba vyssia, ja ti vyvraciam, ze podobne velke, tazke a vykonne mpv nebude mat lepsiu spotrebu ako suv, bude to uplne porovnatelne. Ty akurat za SUV nepovazujes auta bez pohonu dvoch naprav a prave s tou X5 si davas vlastny gol. S xdrivom to SUV uz je a bez neho to SUV nie je? Je to proste hovadina. A ak rovnaka paradigma plati u jedneho, musi u vsetkych ekvivalentov platit rovnako. Pohon s tym nic nema.
Jezdím parkovat na jedno místo v Brně, kde se parkuje na chodníku a ten obrubník má snad 15 cm. Možná i víc. Řekl bych, že čtyřka je nastejno s XE a M3. Stačí prostě jet hodně pomalu a sjedeš to. Pokud někde frézují i víc do hloubky, to nemůžu vyloučit. Ale to je fuk.
Na co jsem se ptal, je tvoje osobní preference. Chápu, že s pětičlenou rodinou plus pes jsi prostě donucen okolnostmi jezdit v SUV. Tvoje osobní volba je ale jinde. Stejně to má i Dinar. Ano, pochválí SUV, ale až si bude konfigurovat další auto na tři měsíce, pro sebe, bude to sedan. Proč to dělá? Protože tak velké auto je prostě pro jednoho nebo dva úplně zbytečné a jízdními vlastnostmi svým způsobem otravné.
Jak "žádná nemluví o 4x4"? Anglická Wiki hned v první větě:
Sport utility vehicle (SUV) is a category of motor vehicles that combine elements of road-going passenger cars with features from off-road vehicles, such as raised ground clearance and four-wheel drive.
Ne, píšu pouze důvody proč je pro mě SUV lepší než kombík nebo sedan. Nevyžaduji omluvu, je mi to fuk.
To, že vytrháváš z konceptu co jiní napíší je úplně jiná věc. Ano, SUV má pro mnohé smysl a nejde jen o pouhou módní záležitost.
Mimochodem o nasedání jsem nepsal, to není věc, která by pro mě byla důležitá.
Btw: S XE, M3 apod jsem měl u mnoha retardérů problém, nejednou jsem se u frézované komunikace musel dokonce otáčet, jelikož bych bez podření nesjel atd.
no v mém světě - a tak vzniklo to první, Toyota Rav - je SUV offroad bez rámové konstrukce podvozku, za účelem zlepšení jízdních vlastností na asfaltu a následně, jejich zhoršení mimo něj. SUV s pohonem jedné nápravy je podle mého opravdu jen MPV s jiným designem. Něco jako když běžnému autu ubereš jeden pár dveří, aby se podobalo sportovnímu, a jinak všechno necháš, taky to naplňuje definici karoserie kupé, ale jen vzhledově.
a nevyvracíš mi nic, tvrdím, že stejné auto s pohonem jedné nápravy - třeba X5ka s pohonem Sdrive - bude prostě úspornější, než s X-drive. protože lepší srovnání nenajdeme, pořád budeme srovnávat různé výrobce a různá auta. tady máš stejného výrobce a stejné auto, jen s pohonem všech čtyř nebo ne.
Definicia SUV je sice pomerne jednoducha a napasujes tam takmer vsetko, ale ziadna nehovori o tom, ze SUV musi byt 4x4 a je irelevantne, ked to ty tak beries. Podla TP mam vlastne kombi a v konecnom dosledku ti tu vyvraciam aj tu tvoju predstavu o fyzike, ze porovnatelne MPV nebude uspornejsie, resp bude - pri vysokych rychlostiach a v jednotkach %, co je uplne zanedbatelne.
SUV jsou pohledná auta, chápu, ze se lidem líbí, ale fyzika platí pořád stejně, aerodynamika taky.
SUV na tom bude vždycky hůř, než stejně velké kombi/sedan.
Ale my se Pajo bavíme o tom, ze i když jsi měl doma SUV, pro svoje běžné ježdění jsi vždy používal sedan (XE s kompresorem, M3 V8) protože se ti proste s takovým autem lip jezdilo. Nemám pravdu? Nebo to bylo od tebe sebemrskacstvi??? Trápil ses?:)
Vůbec nemluvím o sportovních autech. Nebo jsi jezdil s těmi jmenovanými vozy jako na okruhu?
Protože to co děláš je, ze tady vyzdvihujes kvality SUV proti běžným autům, jak se do nich dobre nasedá a předjíždějí se s nimi dobre retardery... a neznám aktuální stav - ale stejně jsi dával přednost sedanum. Dřív.
Řekni, ze jsi definitivně dozral a od teď už jen SUV a já se ti omluvím:)
Taky občas potřebuji zaparkovat v úzkých podzemních garážích s velkým autem. Ale nekupoval jsem ho právě kvůli tomu, to bych si pořídil Sparta. Pokud se však nevyhneš podobnému parkování, neznamená to, že jsi zvolil špatně auto nebo jsi nabob.
Půjdeš běhat v lyžákách, cvičit do fitka v lyžařském kompletu?
Nikdy jsem tu nenapsal, že SUV je lepší než sportovní auto a nikdy bych ho za to nezaměňoval. Deformuješ si cizí vyjádření jak potřebuješ a ještě si dovolíš napsat kecy o pokrytectví.
Moje SUV je FWD, ziadne 4x4 (nepotrebujem a ani nechcem). Tento argument ti pada. A nepoznam ani ziadne MPV rovnakeho vykonu, ktore by malo nizsiu spotrebu. Priamy vykonovy MPV konkurent s podobnou vahou ma priemer o liter vyssie. Alebo spotrebu o 2dcl nizsiu ale aj s o 20kW slabsim motorom. Takze ziadne urcite sa nekona.
Ja uz som aj jazdil cez obrubnik, ked bola cesta zapchata. Dokonca som raz C5 nafukol do servisnej polohy najvyssie a odisiel zo zablokovaneho parkoviska po schodoch :-)
zareagoval jsem a skočilo to nad tebe, tak snad jen tolik. to, co popisuješ, je jen a jen na vrub modernosti technologie, a sice, kdyby to SUV, které v sedmi lidech bere sedm litrů:) tedy kdyby to SUV mělo poháněnou jen jednu nápravu a ne dvě, spotřeba by klesla o cca dalšího půl litru až litr. takže stejně velké MPV jako tvoje SUV by určitě mělo nižší spotřebu.
Ve městě stejně těžké MPV s pohonem jedné nápravy musí logicky sežrat míň pohonných hmot, než srovnatelné SUV s pohonem 4x4 a vyšší stavbou. Uznávám, ta ekologie není úplně nejzásadnější argument proti.
Karle a to si piš, že mě to trápí a kdyby byla dodávka NV200 v elektrice jen o fous větší a vešla by se mi do ní motorka, už stojí doma a většinu svých přískoků po městě vyřeším s ní...
Nicméně těžko můžeš srovnávat benzín a diesel, ani ti, co ty emisní limity vymýšlejí to nedělají:)
Ja ale pri nich parkujem a je rozdiel prist tak, ze mam s prehladom miesto a cumak nad obrubnikom, alebo si musim davat bacha a bud zaparkovat tesne pred, lebo inak ohnem naraznik pripadne som mozno nad, niekto sadne a vyfuk dostal do drzky.
V meste zerie to SUV tolko co rovnako tazke a vykone auto v akejkolvek inej karoserii. Odpor vzduchu sa moc neprejavuje, ten sa prejavuje povedzme na tej dialnici a tam mas pravdu. A teraz trochu porovnavaciek. Posledne som mal kombik 1430kg 96kW s dlhodobou spotrebou 7,2l (bol som maximalne spokojny a nemenil by som keby som nemusel) Teraz mam 7miestne SUV 1610kg 133kW so spotrebou za cca 9k km 7,4l. Oboje samozrejme benzin. Jazdim s tym uplne rovnako v rovnakych podmienkach a tankujem rovnake palivo z rovnakej cerpacky dokonca rovnakeho stojanu. Takze vyhanat SUV z miest z dovodu "ekologie" je hovadina. Navyse ako pisem v podobnych diskusiach - ak niekomu vadi SUV a nevadi MPV, tak je pokrytec, lebo vsetky tie nevyhody co sa SUV pripisuju ma rovnako aj MPV a proti nim sa takyto triedny boj neviedol nikdy. Naviac ak by som si kupoval druhe auto a nebude prave polovicku, tak aktualne mam taku vzdialenu viziu caymana pripadne mustang. Ak by som mal mat len jedno auto - co je moja aktualna filozofia, tak budem volit prave SUV.
Zrovna dnes vecer jsem videl ridice duchodoveho veku, jak se v obrovskem Mercedesu (nejspis GLS, ale moc jsem ho neprohlizel) snazi vymotat se z podzemni garaze. Bylo mi ho az lito, jak se tam snazil napasovat mezi ty sloupy a porad couval a popojizdel, aby to vytocil.
ale to není o zatáčkách proboha.
četl jsi tohle? https://www.auto.cz/…si-limity-131461
pokud se všichni budeme muset chovat ekologicky, potom tyhle zvýšené krabice půjdou do pr.de.le - proč je asi chtějí zakázat ve městech atd... proč proti nim protestují... jezdit ve dvou a vícetunové krávě po městě sólo je sobectví, mimo jiné...
ad druhý odstavec - ne pro radost, pro každodenní potřeby, pokud se mu dá věřit to co říkal/psal - a navíc poslední roky v benzínovém autě:)
hehehe s tou pr.d.e.lí na červeno to se mi povedlo:)
Re: Celé na hlavu jak může vyhrát něco co je pro větš
Pri obnoveni stranky se obnovi palce u vsech prispevku v diskusi. Kdyz das palec u prispevku, tak se ti obnovi aktualni pocty pro palce nahoru a dolu. Ted jsem to zkousel :)
Bylo to součástí podmínek ankety snad od jejího vzniku, kdy každý porotce musel ke svému hlasování napsat i odůvodnění, proč volí které auto na kterou pozici s nějakým hodnocením. V COTY to takhle funguje stále.
Ad druhý odstavec - ??? Tak samozřejmě že na jízdu pro radost to kupé. Co je na tom divného nebo pokryteckého? A chápu, že rodina se raději veze v prostorném a pohodlném SUV. To je ideál (mít jedno auto na to a druhý na to) Pája si to může dovolit, nevidím problém.
Říct "nejlepší auto je" je hrozná p.čovina. Pro tebe? Jo. Pro někoho je to Mustang. Pro mladou svobodnou holku Beatle? Pro někoho SUV. Pro důchodce kombík? Proč? Kdy už pochopíš, že lidi mají různý priority, a jen málo z nich má za prioritu zatáčky?
Na ACZ dal pan redaktor 330i 4,5 hvězdičky, takže je pravděpodobné, že hlasoval také pro 3er, protože verze 330i byla i verzí, kterou novináři testovali po dva dny v rámci ankety.
však nikdo netvrdí, že kabrio je nejlepší auto jaký může být. navíc jsem ho nechtěl, přišel jsem k němu jako slepý k houslím. a navíc je to většinu roku prostě kupé.
nejlepší auto pro většinu účelů je osobák. popř. kombík. SUV má charakterové rysy offroadu a ten je na cestě prostě znevýhodněn. potom nastupuje snaha výrobců ty nevýhody "ořezat" což se jim částečně daří. ale stačilo by snížit výšku karoserie a už by se nemuseli nijak snažit.
sorry, ale Pája tady předvádí to, čemu se říká z nouzectnost nebo pokrytectví. sám většinu času, pokud jede někam sám, jezdí se sedanem nebo kupé nebo prostě osobním autem a SUVčko má pro rodinu /nevím jaká je aktuální situace ale mnoho let to tak bylo/. proč to dělá? proč si nepořídí druhé SUVčko pro svoje soukromé ježdění, když je to taková paráda? a když je to vlastně jedno a není v tom rozdíl, proč závody na okruhu nejezdí SUV?:)
Opravdu? Tak to bude super. Ten současný design přístrojového štítu je totiž naprosto nekoukatelný, je potřeba tam vrátit pořádnou klasiku se 2 menšími a 2 většími "budíky"! :-)
O tom nic nevím, že by museli, ale tady to dělali. Po tom, co zdejší redaktoři napsali "Nejlepší a nejhorší auta roku 2019 podle redaktorů Auto.cz" a dostali čočku, co si to dovolují, mít jinej vkus než ostatní, se jim ani nedivím. Tolerance k názoru druhého je čím dál nižší.
Ty píšeš pořád "proč si to proboha kupujete". :D Jen jinými slovy.
Proč se jinak ptát "jsem jediný, komu výhody SUV nic neříkají a vadí mu nevýhody"?
Známe se tu, víme zhruba, kdo co má , kdo nechce SUV a kdo jo, k čemu ta otázka? Na kterou navíc odpovídají prodeje. Dokud nejsou majitelé SUV nějak zvýhodňováni, dokud je stále nabídka nízkých kombíků i kupé, proč ta nesnášenlivost a proč údiv, že to někomu vyhovuje víc, než mě? Mě taky udivuje, že sis koupil kabrio, auto, jehož výhody užiju pár měsíců v roce. Ale mě ho nikdo nenutí, já ti auto ani spotřebu neplatím, proč bych se tě měl udiveně ptát "proboha, stojí ti to za to?" :-)
P.S. V tom tvým odkazu dává zrovna Kodiaq/Superb plichtu. Ale to je úplně jedno, je to slátanina.
Re: Celé na hlavu jak může vyhrát něco co je pro větš
Ano - aktualizovaly se ti nove palce nahoru a dolu u ctyr ruznych prispevku. To u noveho/dnesniho clanku neni nic prekvapiveho. Zkus dat palec nahoru u nejakeho rok stareho a urcite se ti to nestane ;-)
já jsem někdy napsal "proč si to proboha kupujete"?
edit: to je jako s ženskýma na jehlách. jasně že to vypadá super. ale určitě to není totéž, co tenisky:)
já přes obrubníky nejezdím. a naprosto špatný stav velké části silnic taky nevnímám, možná někde na Vysočině nějaké silnice třetí třídy jsou... co jezdím já je celkem v pohodě.
Re: Celé na hlavu jak může vyhrát něco co je pro větš
To je normalni a v poradku. Proste mezi nactenim diskuse tvym prohlizecem a tim, kdy jsi dal ten palec, dal nekdo jiny palec dolu. A kdyz das palec, tak si tvuj prohlizec vyzada ze serveru auto.cz aktualni informace a poctu palcu nahoru i dolu u daneho prispevku.
To stejne webpaja - proste dal palec nahoru a dalsi dva lide tesne predtim taky. To jsou dohromady ty tri, ktere se "zahadne" objevily.
To vím, tam jsem se taky díval. Ale to je více než podivné, ne?! Novináři mají přesně definovaný počet bodů, s jejich pomocí jednotlivá auta bodují, ve výsledku se body sečtou a ten kdo má nejvíc, tak vyhrál. To je easy. Ale proč tedy ty body nezveřejní?! Konspirace: že by Škodovka dostala až tak moc na pr.el?
Já Vám teda nevím, ale mě ty budíky v nové x5 vyhovovali více, než v m5 :-( ty rámečky nalepený na displeji jsou přece úplně zbytečný... no a ten otáčkoměr v x5(a dalších modelech) mi teda vůbec nevadil, ve chvíli co mám automat tak je mi to fakt jedno, přece ta hodnota je na něm stejná, a jestli to leze zleva doprava nebo zezdola nahoru... + mi to přece promítá otáčky na Head-up display...
Dobrá volba.Na ACZ dal pán redaktor BMW 320d tri hviezdičky a tu majú adekvátnu odpoveď.Aj keď som celoživotne fanúšik Mercedesu tak pre mna BMW je takisto špička segmentu a táto trojka vyzerá super a určite to bude super auto. :yes:
To je taký fenomén. Časť populácie nechápe písaný text, tak potom len tak náhodne kliká na palčeky hore/dole.
Netreba sa vzrušovať, dnes má k internetu prístup kdekto.
probůh nic neřeším. když mi někdo napíše, že SUV jsou lepší v nastupování a přejíždění příčných prahů, napíšu, že mi tenhle argument přijde zanedbatelný proti každodenním jízdním vlastnostem.
a jestli nesmím v diskusi reagovat potom to samozřejmě učiním ;-)
stačí říct Karle :yes:
Přečetl jsem celý článek a prošel kompletně celou diskuzi a nikde, ale vůbec nikde jsem nenarazil na bodové hodnocení! Neznáte někdo výsledné body? Redaktoři Auto.cz totiž nejsou schopni plnit základní novinářské principy.
Vyšší spotřeba, dražší.... bleble.... zatáčky. Zadokolkový BMW3 vs. předokolka X2. Levnější rovná se lepší? Tak proč nejezdíš Dacií s 0,9t?
U BMW plánují ukončit výrobu 3 a 4er a nahradit je X? Nebo co pořád dokola posté řešíš? Že mají ostatní jiné priority?
Podesáté zopakuju - nejsem závodník a v zatáčkách mi nízký auta málokdy ujíždí. Najedu ročně přes 40tkm, většinou mimo dálnice, takže v zatáčkách potkám řidičů dost. Žádný handicap nepozoruju. Samozřejmě, že jsou i rychlíci jako ty, ale je jich opravdu málo.
Stávalo se mi to u rodičů na chalupě... je tam takovej ten klasickej výjezd zespoda na hlavní silnici a trošku naložený auto si škrtlo břichem. Byl to jeden z důvodů proč jsem u Insi nějak zvlášť netoužil po tom GSi paketu s nástavcema prahů...
Super ze u nas vyhrala, nova 3er je opravdu krasna. Mit penize na premii stredni tridy jdu do ni. Nevite nahodou vyhralo BMW nekdy ceskou anketu auto roku?
Nemáš to tak jen ty. Ale je vás relativně málo.
Denně vídám řidiče SUV, jak před zatáčkou zastaví, vystoupí, tlačí, za zatáčkou nasednou a pokračují. Ti šťastnější v nízkých autech okolo nich profičí. :-)
Ty si majitel tohto webu alebo primitivny hlupak, ktory je tu rovnaky host ako ja?
Chodim aj na nemcke a anglicke weby, ale nikde sa nenasiel primitv, co by ma vykazoval, robia to len cechackovia. Pritom je to sukromny web a nie cesky narodny, kde by si mal aspon 1/10000000 podiel.
Kam budem chodit sa s tvojim laskavym povolenim rozhodnem sam. Alebo to mozno spravim aj bez tvojho povolenia. Buzeruj svoju staru, ak sa necha.
Mám to taky tak. Spíš než zpomalovací pruhy mě u nízkýho auta štve, když někde fakt dřu spodkem... třeba při výjezdu z nějaké garáže u domku, různé příjezdové cesty k horské chatě a tak... to mi srdce krvácí :-)
Ale skončí, nebo minimálně ta bublina splaskne. Nejpozději v momentě masového rozšíření e-aut, kde každý centimetr výšky má vliv na dojezd auta. Konecnkonců podívej se na audi e-tron a porovnej třeba se starým Mercedes ML.
Hele asi nebude, v základní naftě s manuálem to bude takovej entry model do fleetů. Když jsem viděl na mobile.de Mercedesy v šedivé a na plechu... no, ale asi si to holt kupce najde.
zpomalovací prahy, pohodlné nastupování a vystupování... sleduju tyhle argumenty a říkám si: mám to tak jenom já? že do auta jednou nastoupím a za delší dobu vystoupím, že zpomalovací práh přejedu jednou za čas, ale do zatáček a z nich vyjíždím pořád?
Každá anketa je subjektivní.
Ankety v různých zemích nebo v rámci kontinentu srovnávat samozřejmě nelze, protože každá země či kontinent má jiné priority, preference, jiná měřítka designu etc.
Každá takováto anketa vypovídá, co nejvíce sedí motoristickým novinářům dané země nebo regionu, je zcela zbytečné se nad tím hloupě pozastavovat.
Štíhlá... no jak se to vezme... mně právě přijde, že se oproti předchozí generaci trošku zakulatila... nic hrozného, ale F10 po fl se mi líbí víc, hlavně vpředu je taková atletičtější. A taky nemusím tu stříbrnou hokejku za kolem. Jako celek dobrý... ale asi bych dal přednost 3er v M.
Homologovat běžnou třičtyři jako manuál a RWD by se BMW, jak píše nahoře pája, nevyplatilo. Jo, pokud by stačila homologace M3 v manuálu s RWD nebo manuálu s AWD i pro běžnou třičtyři, tak by do toho BMW možná šla. Ale bacha, nová M3 AWD se s největší pravděpodobností nebude v manuálu nabízet. A ti z nás, co mají zkušenosti s RWD/AWD M vozy v manuálu dobře ví proč..... ;-)
Tohle je česká anketa a český výběr, naprosto nechápu o co ti jde? Možná jen o to, že nevyhrál tvůj favorit?
Chceš ode mě objektivní posouzení? To nedostaneš od nikoho, nikdo neví, jaké byly tlaky a priority na COTY a jaké jsou tady.
K té konfigurovatelnosti prémie - už jsem si pár aut konfiguroval, ale to na co jsem narazil u MB, to snad nikdo nemá. Nevím, jestli tím šikanují jen "zaostalý východ", ale takový problém vybrat si kola, vyhřívaný volant, čalounění........
Re: Celé na hlavu jak může vyhrát něco co je pro větš
smirao: zlato bude stát za rok stejně a půda nebo byt nebo dům pravděpodobně půjdou s cenou nahoru, ale ojetou trojku můžeš mít za dva roky za půlku za ceny a za tři levněji než oktávku. a garantuju ti, že jízdní vlastnosti nebudou, při trochu slušné údržbe, o víc než dejme tomu deset procent horší, než na začátku. to mi přijde celkem fér :yes:
Takisto ako je zlomok ľudí, ktorí sú kúpia Jag XE či Giuliu namiesto 3er. Ale sú. Keby neboli tlaky na emisie, drahé homologizácie a pod., dodnes má prémia konfigurovateľnosť (to okrem iného robilo prémiu prémiou).
Ini ako ceski novinari vozy neprojeli? Aku ma vahu ked inde ako v cesku zvolia ine auto roku?
A ak vies prosim o odpoved na otazku, ci je lepsie auto roka CR alebo europske auto roka. Ak sa to neda urcit, je jasne ze ocenenie nevypoveda o nicom.
U mě ze současné palety vede jednoznačně 5er. Dostatečně hbitá a přitom komfortní jako předchozí 7er. Navíc je štíhlá i pohledná, při FL bych ji nadělil jen nižší přední lampy.
Dnes jsem se schválně koukl, kolik je 340i F30 s manuálem a RWD na mobile.de. Jsou to bohužel zlomky počtů s automatem a xdrive. Takže chápu výrobce.
Jinak na G20 si taky musím zvykat, chce to barvu, kola, M paket atd.
Je to anketa novinářů, kteří si projeli všechny vozy a posuzovali dle vícero kritérií, takže svou váhu má. A to, že vyhrál model prémiového výrobce značí, že jej sami shledali natolik dobrým, aby i přes vyšší cenu dokázal vyhrát.
Presne, pokiaľ sa nenecháš zlákať blbosťami v konfigurátore a neklikáš, môžeš mať bavorák za cenu Superba či Passatu. Bavorskí ti stále také auto vyrobia, aj keď žiaľ ani v BMW tá voľnosť už nie je taká, ako voľakedy. Ešte v minulej generácii si si mohol zvoliť čokoľvek: zadohrab s manuálom a šesťvalcom, štvorkolku s manuálom, RWD s automatom, či štvorkolku s automatom. Dnes to už je hodne obmedzené, R6 len s automatom a xDrive. Ale stále sa dá ten benzín s RWD či nafta s manuálom.
Jedno z mála současných BMW co má pro mě šťávu, ta modrá mu fakt sekne a to taky není zrovna moje barva na auto, takže pro mě dvojité překvapení :-) Konkrétně u M340i mi tam vadí asi jenom ty budíky.. Cenová politika mi právě přijde vzhledem ke konkurenci úplně OK, pokud si teda člověk odpustí různý pro mě zbytečný cinkrlátka, takže za mě dobrý :yes:
V podstate uplne zbytocna a cisto subjektivna anketa. Neexistuju ziadne zavazne a meratelne kriteria, pri inej porote by bol vysledok iny.
Co to vlastne znamena auto roka? Je auto roka CR lepsie ako europske auto roka ? Alebo je horsie?
Všechny modely s plně digitálním přístrojovým štítem budou mít do léta možnost nahrání nového software (pravděpodobně zdarma), kde bude možné dát verzi "classic".
U nové 3er mimořádně záleží na konkrétní konfiguraci...
Aktuální budíky/přístrojovka jsou velkým problémem nejen u 3er. Přitom ty předchozí s "3D rámečkem" byly úplně v pohodě.
No, to je celkem nečekaný vítěz... za mě dobrý, sice mi základní 3er (bez M) moc neučarovala a třeba digitální budíky taky ne, ale určitě to je důstojný zástupce prémiové střední... což je zase jedna z nejzajímavějších tříd :-)
Nová trojka je naprosto fantastické auto. Jsem rád, že novináři, kteří mají možnost vyzkoušet více aut, dokázali ocenit její přednosti a nepodlehli módě SUV. Snad móda SUV jednou skončí a skvělá auta jako trojka se budou zase prodávat tak dobře jak si zaslouží.
Re: Celé na hlavu jak může vyhrát něco co je pro větš
Prosím tě vzpamatuj se. 3-er není Rolls-Royce. I na novou trojku dosáhne daleko víc, než "horních deset tisíc" a ojetou si můžeš za pár let koupit i ty.
Já to sice přál Jimnymu, ale jinak jsem spokojený, hlavně jsem spokojený s kompletní šestkou. Rozmanitý výběr (SUV, crossover, offroad, HB...) a hlavně normální auta. Žádná elektrika a vlastně ani žádný vyloženě hybrid (ano jsou tam i modely, co mohou být hybridní a dokonce 208 elektrická) ale za mě spokojenost.