Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spekuluje se o konci Suzuki Jimny v Evropě: Bude, ale v omezeném počtu, říká značka  

43 komentářů

Bradley
Kamo, dat je to ted všude velkej boom a kazdej BYCh ho chce. Tady to dostalo pet hvezd a prej jako druhy auto do rodiny pecka. Nevim noo, na horach v blate nebo v lese a na vesnici bych s tim poskakoval ale jinak asi jezdit kazdej den do prace po dalnici hruza.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
....konec vydechování CO2 se blíží......kupujte plynové masky.....http😐/postapo.cz/…uploads/M101.jpg
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Dobre vam tak. Chteli jste to po Bruselsku, tak tady to mate. Banany, roaming, auta...
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Roming máme wole in bez Brusele.
Bradley
Po bananech trpím prujmama, roaming to je ten film z Polívkou ne? Jak ma to auto bez pásů a s vykuchanym dpf. No a auta jsou dneska dobry. Mel sem Mustanga V8, jednoduchy ale tezky jak krava a ovladatelny jak kovadlina. Mam ted Mini Cooper S, lehky, jede jak z praku, posloucha na slovo, trochu narostlo, ale zas se tam vejdem. Za me Brusle dobrý. Myslim ted v lednu, ze muzes s nima na rybnik v kulichu a teplakach zakvrdlat hokejkou jak Jarda džegr.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bradley
Radsi mam Úsvit mrtvých a uvodni song od Johnnyho Cashe. Takhle si predstavuju konec. Ja sem pripravenej. Zalezu, zamknu a fertig. https😐/m.youtube.com/watch?…
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
stormrider
Je to jednoduchá matematika. Jimny je ca 65 gramů nad CO2 targetem, to znamená 6 175 Euro pokutu na každé prodané auto. Nemyslím si, že by marže z prodeje byla výrazně vyšší. Pokud by v EU prodali letos podobný počet jako loni, tj 18 tis. aut, znamená to na pokutách 100 Mio. Euro. Pokud ta auta umí prodat i jinde než v EU, logicky dají priority těmto trhům.
megacruiser
Necháme se vést největšími hlupáky do pekla zapomnění. Holt Němci to mají v krvi, jsou schopní jít vědomně k naprostému sebezničení. Bohužel stáhnou i všechny okolo. Začne to zákazy aut, následně zvedáním "ekologických" daní a až bude většina populace závislá na různých formách sociálních dávek, nastane skutečná totalita. Cestování hromadné a jen na povolení, žádná auta. A státy jako Čína se nám budou smát až od nich budeme kupovat zboží produkované bez jakýchkoliv ekologických limitů.
Arese
Tady pomohou fakt jen nové volby a vypráskat tu rudozelenou bruselskou pakáž, dokud je čas a nahradit ji politiky z rozumných stran! Jinak fakt skončíme v rudozelené totalitě! A když nebude jiná cesta, tak prostě Czechxit. Ostatní státy V4 by se jistě přidaly. Ještě před pár lety by mě nenapadlo, že bych něco takového vůbec vypustil z úst, ale v totalitě fakt dožít nechci, toho jsme si tady v minulém století užili dost! To radši budu chudší, ale svobodný! Jsem schopen ledasco překousnout, ale aby mi nějaký zasr... úředník z Bruselu diktoval, jaké auto si můžu koupit, to je příliš silná káva! Pokud by se jednalo u těch výfukových plynů o limity jedovatých látek, plně bych souhlasil, ale limitovat zcela nejedované CO2, jehož automobilové emise globální zemská atmosféra ani nepocítí, to je zhůvěřilost nejvyššího kalibru. Jako kdyby elektrovehykly neměli výfuk v elektrárnách!
P.S. Doufám, že v každé evropské zemi s vlastním autoprůmyslem se už brzy začnou k této situaci vymezovat jednotlivé politické strany, aby bylo jasné, koho musíme volit!!!
Mig_35
proč se vlastně prakticky neprodávají nové auta upravené na LPG a minimálně na CNG? vždyť s tím se musí plnit emisní normy samy?
pogo26
Myslíš, že by jsi splnil CO2? Co když by ti CNG zdanili stejně jako benzín nebo naftu?
Mig_35
samozřejmě že bys splnil CO2, plyn má nižší emise proti benzínu... plyn ti zdanit nemůžou, nebo ho budou do domácnosti barvit na červeno jako naftu? 😉
pogo26
Proč by ti někdo nemohl zdanit provoz auta na plyn? Emise CO2 jsou o cca 25% nižší. To stačit nebude. Na CNG už spotřební daň je. Nízká, ale je. Ještě nedávno byla nulová. Pomalu se zvyšuje.
Mig_35
Protože si uděláš domácí plničku? každopádně se zatím CNG velmi slušně vyplatí. 25% nižší emise nestačí?
pogo26
Na spotřebu 2,5 l se asi nedostaneš.
Mig_35
která automobilka má spotřebu 2,5?
pogo26
Žádná. Proto budou muset prodávat cca 1/3 bezemisních aut. Proto budou končit auta se spalovacím motorem. Není to nápad automobilek.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Škoda hlásila o hodně více modelů s CNG. Myslím že je to tak že všude tam kde to půjde, budou dávat CNG. Bude toho hodně, i diesely se vrátí, cokoli co sníží CO2 bude v kurzu. A protože tuší že o EV není zájem, bude podpora CNG značná, neb na CNG nelpí žádné stigma.
Myslím že to bude vidět brzy. Už po pár měsících. Dacia v tomto směru také podniká kroky, nejsem si jist zda LPG nebo CNG ale je to skoro to samé. Plyn bude v kurzu.
pogo26
Na nové normy to stačit nebude a je otázkou, co stát udělá se spotřební daní.
Mig_35
co udělal se spotřební daní na elektřinu? domácí plnička a nemá tě nikdo šanci zdanit. ale nemyslím si, že by to nějak hrotili...
pogo26
A kde budou státy brát peníze? Hrotit to budou.
Mig_35
a jak o chceš zařídit? to zdražíš elektřinu všem? nebo plyn? dle mého to nelze moc postihnout.
Mig_35
to jenom kvituju s povděkem. kvituju modely, které nebudou mít půlku paliva v benzínu a půlku v plynu, to je nesmysl. nádrž na benzín jen dojezdovou. a taky plynovou nádrž výrazně větší. na běžné ježdění se mi takové auto hodně líbí.
pogo26
Zatím to téma na západě není a volby už byly. Zákaz aut už nastal.
Arese
Však ono to i těm západním levičáckým voličům začně brzy v praxi docházet, do jakých zelených s.r.a.č.e.k. se noří!
pogo26
Nezačalo a asi ani nezačne. Už to tam začalo a nijak jim to asi nevadí.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nesouhlasím, na nikoho to ještě v tuto chvíli moc nedopadlo
a ve Francii začali se zdražováním benzínu a doteď se Micron v problémů nevyhrabal
Nezapomeň že se zatím bavíme o procentech EV
Někdo byl v Norsku a smál se nové norské kultuře "natažených drátů", jsou prostě všude.
Faktem je že když ti dají elektriku zdarma a slevu na EV, ještě si rád "NATÁHNEŠ DRÁT"

Ve Francii nikomu nic zdarma dávat nebudou a vždy to dopadne na lidi co mají málo, a tak budou protesty. A Francie nikdy nemá daleko ke zvolení LePen a její strany.
160 okresů a předměstí je zcela pod kontrolou islamistů: oficiální výrok vnitra ve Fr.
Na jedné straně Muhamedáni na druhé ekošílenství a jeden toho má dost. :yes:
pogo26
Skoro všude v EU se dotuje, zakazuje. Mnoho zemí chce zakázat auta se spalovákem. Jsou tady nové normy. To není dopad? Dotklo se to mnoha firem a hodně lidí.
Arese
A bohužel toto je jen začátek. Bude hůř, mnohem hůř, pokud se ekoterorismu nebudeme tvrdě bránit... 😒 :no:
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
To ze tie dnesne EU normy su lepsie ako ziadne snad netreba vysvetlovat nikomu inteligentnemu, ale od idealu spravodlivosti maju velmi daleko. Taka MPI atmosfera v Jimny by mala byt predsa odmenena za neprodukciu karcinogennych pevnych castic, mensiu uhlikovu stopu jednoduchsej vyroby a vyssiu zivotnost, aj ked sice produkuje viac CO2.
pogo26
V čem jsou lepší? Že vedou k zákazu aut se spalovacím motorem?
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Ak si myslis ze emisne normy zakazuju spalovacie motory tak si ich nepochopil. Emisne normy finance motivuju vyrobcov automobilov vyrabat cistejsie a menej skodlivejsie auta, pretoze ich moralne zasady a zasady ich konkurencie su natolk chabe ze to nespravia dobrovolne len preto ze je to spravne. Nezakazuju spalovacie motory, ukoncenie ich vyroby je rozhodnutie automobilky pretoze nechce do nich dalej investovat lebo ma za ne inu lepsiu nahradu. Interne spalvacie motory su velmi bezohladne, toxicke, kratkodobe a neudrzatelne riesenie dopravy. Nekonecne spalovanie fosilnych paliv a zamorovanie ovzdusia a otravovanie ludi je kratkozraka skratka k rychlejsiemu pokroku ludstva, ktora vsak uz je niekolko rokov prekonana a teda je len otazka casu kedy budu nahradene. Vzhladom na zamorenie planety ktore uz napachali ostava len dufat ze sa tak stane cim skor a je neuveritelne aka velka cast ludstva to este stale nechape.
pogo26
Jak múže nějaká automobilka vyrobit auto se spotřebou 2,5 l? Ta norma je od samého počátku likvidační. Co když lidé jako ty lidi otráví a zkrátí jim život ještě víc? Ekologie se řeší neustále a za poslední roky se životní prostředí výrazně zlepšilo.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Teraz som si uz isty ze nechapes emisne normy 😊 Ako si prisiel na taky nezmysel ze auto musi mat spotrebu 2,5l aby splnilo emisne normy? Ziadny hybrid taku spotrebu neudava a aj tak nema najmensi problem podliezt 95g/km. Automobilka sa moze sama rozhodnut ci pokutu za nesplnenie emisnej normy zaplati, alebo tie peniaze investuje do vyvoja hybridov ako Toyota, Honda a dalsie konecne zobudzajuce sa automobilky, alebo do ponuky zaradi EV ktore maju nulove emisie a znizi si flotylovy priemer pod 95g/km a to tym ze bude EV vyrabat alebo kupovat ako Fiat od Tesly. Skus si nieco nastudovat o dannej teme nech tu nevypisujes z cesty.. tak isto sa dozvies ze zivotne prostredie sa nezlepsilo ani nahodu.
pogo26
Psal jsem o roku 2025. Dnes je to 95g co2, v roce 2025 cca 80 a v roce 2030 asi 60g. Životní prostředí se zlepšilo. Žádná automobilka pokutu platit nechce a ty jako zákazník asi taky ne. Toyoty, Honda a Tesla mě zase tak nezajímají. Nejsou to evropské automobilky. A s jejich mizernými prodeji v EU je celkem logické, že do nafty tolik neinvestovali.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Psal si? Nikde v tvojom prispevku nevidno cislo 2025, ja sa vyjadrujem k momentalne situacii o ktorej je clanok, logika ti kaze ze pomer hybridov a EV sa asize bude zvysovat a nie je ziadny problem podliezt akukolvek uroven emisii. Nie zadna, ale kazda automobilka musi platit pokutu bez ohladu na tvoj nazor. S tebou je skoda diskutovat ked ta nezaujima najvacsia a trhovo najhodnotnejsia automobika sveta, ani druha trhovo najhodnotnejsia. Obrovske predaje v EU su prave kvoli hybridom ktore tvoria viac ako 80% predajov.. Tesla Model 3 sa dokonca predava v EU lepsie ako Octavka ktora ta urcite zaujima.. zacni sa vzdelavat . Radim si ta medzi neinformovanych trollov s ktorymi nediskutujem.
pogo26
Je těžké diskutovat s někým, koho nezajímají fakta. Bohužel. Proč se hybridy a EV začali prodávat až teď? Nešlo to bez dotací, zvýhodňování, zákazů a nových norem?
A je třeba vědět, co na to výrobci (ACEA)😒br />
ABOUT THE EU AUTOMOBILE INDUSTRY
-13.8 million Europeans work in the auto industry (directly and indirectly),
accounting for 6.1% of all EU jobs.
-11.4% of EU manufacturing jobs – some 3.5 million – are in the automotive sector.
-Motor vehicles account for €428 billion in taxes in the EU15 countries alone.
-The automobile industry generates a trade surplus of €84.4 billion for the EU.
-The turnover generated by the auto industry represents over 7% of EU GDP.
-Investing €57.4 billion in R&D annually, the automotive sector is Europe's largest
private contributor to innovation, accounting for 28% of total EU spending.
ACEA MEMBERS
pogo26
Na těch 80% jsi přišel jak? Hodně divoké sny? To by se muselo dotovat a zakazovat ještě víc. Bohužel se toho asi dočkáme.