Skupina PSA elektrifikuje a značka DS nechce zůstat pozadu. Na českém trhu jsme dnes přivítali plug-in hybridní variantu modelu DS 7 Crossback. To je ale teprve první vlaštovka.
pokud chci čistě elektrické auto jsou jiné mnohem lepší alternativy. Pokud chci prémii s pořádným motorem, pravděpodobně také šáhnu jinam než po DS ;-)
DS7 Crossback nie je úplne márny. Minulý rok v Európe predal vyše 27-tisíc kusov. Pre porovnanie, asi najbližší konkurent Renault Koleos predal za to isté obdobie ani nie 12-tisíc kusov. Celkovo z DS sa predalo okolo 50-tisíc áut v minulom roku.
Musím povedať, že s DS7 sa jazdí naozaj príjemne. Je to poskladané z P5008 a C5 Aircross, ale vzadu má viacprvkovú nápravu. Dať za to 40-tisíc znie na prvé počutie možno veľa, ale vychádza lepšie ako Koleos a aj ako menší Karoq Sportline (2,0 tsi, 190k).
U nás sa DS predá asi len zopár, hlavne tých šialene drahých e-tense, ale ako jazdenku to tu budeme stretávať, o tom moc nepochybujem.
A teď si představte to stejné auto s šetiválcem a dvěma elektromotory + hydropneumatické odpružení 4 generace. Ano to už by se dalo nazývat prémií, ale ne tenhle paskvil....
DS bez hydry to je jako akvarium bez ryb. Právě ten podvozek a použití nadčasových řešení byla na Citroenu /DS ta největší hodnota. Tohle je .....Meh....
s nákupem FCA tohle ještě více pozbývá smyslu. Proč si kupovat "fake" DS když můžu mít Maserati ? ;-) ( které se u motorů nevymlouvá na emise a podobné vytáčky jako předvádí frantíci ? )
On by sa aj predaval, keby to niekde na Slovensku predavali. Zatial asi jedina predajna je v Bratislave. Pritom donedavna boli spolu s Citroenmi, clovek si mohol vybrat, ci chcel Citroen, alebo priplatil za "premiu". Ale nevadi, ja som s BMW relativne spokojny a mozno aj za mensie peniaze :-)
Hrůza je, že v konfigurátoru nelze mít model bez chromů mimo základ PERFORMANCE Line... A přitom v černé s černým lemováním a černými koly vypadá ve skutečnosti naprosto úchvatně, ale holt si asijské trhy opět vymohly kolotočový vkus..., stejně jako třeba u nesmyslných paketů dalších prémiovek včetně Mercedesu...
konfigurace (že je to škoda???) https://visuel3d-secure.citroen.com/V3DImage.ashx?…
Citroen extra drahy. A Citroen som uz mal, skoda ze na to nie je nejaka riekanka ako na Hjunde...a nehovorte mi, ze je to samostatna znacka, ja viem, ale je to francuz, ktory sa hra na premiu.
DS7 pritom predava v eu 2,5 krat viac aut ako povedzme nejake sorento ( 25 000ks : 10 000ks ) .. sranda nie? .. akurat ze vacsina zakaznikov DS7 nie je zrovna zo strednej europy ale skor zo zapadnej eu ( nemecko, francuzsko ) ....
DS7 bol dobry tah... ma predaje... a ako hybrid a 4kolka to ma aj buducnost :yes:
pre teba by to chcelo nejaku L200 .. alebo ja uz neviem ( ja by som ale L200 jedine v automate )
ado.. ale ono prave do 4kolkoveho terenaka je lepsi uz automat... v terene je to parada jedine s automatom.. kdezto jazdit v terene klasicky manual/spojka.. tak to auto znicis po dvoch-troch drsnejsich jazdach v terene .. jazdil som kedysi davnejsie v pajere s automatom v terene.. a prave s automatom je to ten pravy tank kde nic neriesis ... uz ale s manualom by som nedal zdaleka v terene to co s automatom ... nemal by som ani taku trakciu a istotu prejazdu .... a este by som akurat tak znicil auto ( minimalne teda spojku ) uz po par jazdach blatistym smyklavym terenom ...