Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v lednu 2020: Mírný pokles, obří skok Škody, Hyundaie nebo Mercedesu
44 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty už jdeš 😉 ?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Škoda držela až křečovitě přepis. emisní auta na 2020. Půjde rychle dolů. Je to neobjektivní číslo.
A VW během několika měsíců čeká v ČR neskutečně drastický pokles.
To ,co jsem mu předpověděl na 2019 a splnilo se, tak to není nic proti sešupu, co bude teď.
A VW během několika měsíců čeká v ČR neskutečně drastický pokles.
To ,co jsem mu předpověděl na 2019 a splnilo se, tak to není nic proti sešupu, co bude teď.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Karel_
Já bych teda napsal "Obří skok BMW, Hyundaie a Mercedesu", ale ok, kdo by řešil malicherný rozdíl mezi nárůstem 20% Škody a 41% BMW...
😲
😲
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak to bys to napsal stejně tendenčně jako autor článku, protože pokud ti jde o procentní nárůst, tak největší má Fiat.
Máš pravdu. K němu jsem na dno tabulky ani nedošel.
Vidis a uz by to bylo "Fiat BMW a Hyundai" aspon co se procent tyka ... a kde je pak ta skodovka co ... 😄
A zas kdybys sel "podle kusu navic", tak to skodovka je vsechny uplne rozdrtila...
A zas kdybys sel "podle kusu navic", tak to skodovka je vsechny uplne rozdrtila...
Tyhle nárůsty a propady z dat za jeden měsíc, navíc srovnávání prodejů jablek s hruškama, nárůst fiatu s auty za pár set tisíc a nárůst prodejů bmw nebo mb, to prostě nejde měřit jedním metrem úspěšnosti.
Každopádně je zajímavé, a to z čísel posledních let, jak jsme přestali být v prémii zemí audi, které posl roky prodává výrazně méně než bmw a mb.
Každopádně je zajímavé, a to z čísel posledních let, jak jsme přestali být v prémii zemí audi, které posl roky prodává výrazně méně než bmw a mb.
Je to extrémně turbulentní, celá tabulka jsou dvojciferné změny, půlka top 20 má změnu 30%+.
Jak autor správně upozorňuje, důvod je dost možná už v loňském roce... možná by bylo zajímavé dát do tabulky značek i modelů srovnání s 2018, tam by se možná ukázalo, co je letošní dynamika a co byl loňský úlet.
Jak autor správně upozorňuje, důvod je dost možná už v loňském roce... možná by bylo zajímavé dát do tabulky značek i modelů srovnání s 2018, tam by se možná ukázalo, co je letošní dynamika a co byl loňský úlet.
Ono by to možno dalo nejaký lepší obraz, keby to bolo porovnávané v nejakom dlhšom časovom období, povedzme 5 predch. rokov.
ČR... s ree😜ortama, se silným postavením Škodovky... to bude vždycky trošku omezená vypovídací hodnota. Evropa je už lepší, tam už ta statistika výkyvy docela eliminuje... a se dá tomu i docela porozumět. Svět už je zase moc, do čínských nebo jihoamerických prodejů absolutně nevidím.
Jo mesicni porovnani jsou k nicemu. Zvlast "porovnani s tim mesicem predchoziho roku" je nesmysl,
Kvartalni (celoevropske) uz nejakou vypovidaci hodnotu maji, rocni pak maji relativne smysl i v ramci CR.
Kvartalni (celoevropske) uz nejakou vypovidaci hodnotu maji, rocni pak maji relativne smysl i v ramci CR.
3_diamanty
teda obzvlast dacia a mazda .... u nich som vobec necakal taketo masivne prepady... ale je mozne ze tu je to len chvilkove "zakopnutie"
kdezto nissan a ford uz hadam nikoho ani neprekvapili ako strmhlav padaju ku dnu....
kdezto nissan a ford uz hadam nikoho ani neprekvapili ako strmhlav padaju ku dnu....
u mazdy sa to cakat da - premiovu mazdu, rozumej brutalne zdrazenie, jej bezna klientela nechce.
U dacii by to mohlo mat suvis s novými generáciami malých aut u konkurencie, ktore sa velmi vydarili - clio, 208, corsa a su cenovo dostupne. U dacie snad okrem dusteru je to zastarale a chce to uz konecne nove generacie a nove motory od Renaultu.
U dacii by to mohlo mat suvis s novými generáciami malých aut u konkurencie, ktore sa velmi vydarili - clio, 208, corsa a su cenovo dostupne. U dacie snad okrem dusteru je to zastarale a chce to uz konecne nove generacie a nove motory od Renaultu.
IPace
u Superbu schazi jedna mala informace, ze 26% prodanych Superbu jsou ve verzi iV, coz je sakra uspech
To budou asi převážně předváděčky...
to proto jich i na malem meste potkavam tolik bez polepu, protoze jsou to poredvadecky kde se autosalon stydi pochlubit jako u ostatnich predvadecek polepama?, o to auto je zajem, protoze proste za cenu dieselu ma mnohem kultivovanejsi jizdu, firmy na to slisej, az pojedu do Prahy tak jiste par iV ve meste nekde potkam, tam ta uspora muze na cene parkovani bejt hodne slusna
myslim ze jsem to tu psal nekolikrat, pracuju pro Skodovku, takze kdys ti napisu ze predvadecek je registrovanych 44 kusu ze 174, tak to proste nekoresponduje s tvym tvrzenim "převážně"
myslim ze jsem to tu psal nekolikrat, pracuju pro Skodovku, takze kdys ti napisu ze predvadecek je registrovanych 44 kusu ze 174, tak to proste nekoresponduje s tvym tvrzenim "převážně"
Pokud to číslo sedí, pak děkuju za info 😄
Viděl jsem info, že uvedení iV na trh je právě přelom 2019/2020... pokud už je za leden 130 zákazníků co auto dostali, tak je to fajn 😄
Viděl jsem info, že uvedení iV na trh je právě přelom 2019/2020... pokud už je za leden 130 zákazníků co auto dostali, tak je to fajn 😄
Za sakra úspěch bych to považoval když to bude těch 26% za rok v lednu a dál. Teď je to jediný PHEV v mainstreamové střední třídě a je zde nějaká konkurencí neuspokojená poptávka vzhledem k parkování v pražských zónách, která se časem nasytí a pak se teprve uvidí. Další věc je cena, nasazené ceny iV jsou hodně dobré, pokud je udrží (v relaci k dieselu) tak šance na nějakých 10-15% prodejů to má, pokud zdraží, tak prodeje kecnou dolů.
je to zastarala technika ktere se jiz vyvoj zaplatil, pokud pude cenove nahoru iV, pujde cenove nahoru i diesel, ale samozrejme koncern ted nema potrebu tyto modely nejak zasadne tlacit v prodejich az do konce roku 2021
iV je ted cileny na firemni zakazniky aby se s nim naucili pracovat ve vyberu flotil, jednoduse aby meli nutkani brat misto naftaku prave iV, totez bude vesme i u Oktavky PHEV
iV je ted cileny na firemni zakazniky aby se s nim naucili pracovat ve vyberu flotil, jednoduse aby meli nutkani brat misto naftaku prave iV, totez bude vesme i u Oktavky PHEV
No nevím co je na ní zastaralého, v Passatu GTE je stejná technika a je výrazně dražší než diesel.
Budou to hlavně pražské taxíky, které můžou s EL značkou firmě ušetřit 36 000 ročně na parkovném. A navíc ŠA je bude tlačit, protože plugin hybrid vyrovná plno papírově CO2 horších aut.
Anonym
Dodge - 2
Chevrolet - 1
GMC - 1
RAM - 12
Tesla - 13
Mustang - 21
Renegade - 32
Compass - 15
Cherokee - 4
Wrangler - 16
GrandCherokee - 14
Chevrolet - 1
GMC - 1
RAM - 12
Tesla - 13
Mustang - 21
Renegade - 32
Compass - 15
Cherokee - 4
Wrangler - 16
GrandCherokee - 14
(ale je to jen jeden měsíc v malém rybníčku, navíc první v roce... ono si to teprve sedne)
V Q3 plánuji objednávat 40i, ještě si nejsem jistý v kterém modelu...tak snad na mě zbyde 😁
Tzn. například u velkých SUV nedovolí prodat víc jak 5% aut v benzínu, protože by museli platit jak mourovatí.
I kdybys nakrásně chtěl X5 s osmiválcovým benzínem, tak pokud přijdeš pozdě máš smůlu a neprodají ti ho.