Ducati na základech svých současných supersportovních modelů Panigale V4 stvořila motocykl, který ohromuje svým designem v čele s karbonovými rámem a šokuje svým výkonem i extrémně nízkou hmotností.
15000 ot.je pro litr fakt dost, pro ostatní typy rozvodů v tomto oběmu vlastně limit . Životnost motoru při tomto výkonu bude určitě nižší,ale kdo z uživatelů ,kteří nemají závodní licenci je sto využít řekněme 70%? No a poslední poznámka, mám několik motorek této značky a s vodou vážně nemají problém a na koukání je nemám.
Neřekl bych že je 15000 ot/min až tak brutálně moc. Nicméně je to italská motorka, takže ta je spíš na koukání než na ježdění a nesmíš ji mejt jinak nepojede :D
ale zaujímalo by ma, akú životnosť bude mať takýto extrémne vysokootáčkový agregát. Aj keď je mi jasné, že to asi nikto nebude používať ako "daily bike".