Vrcholná verze elektrického Porsche Taycan Turbo S na sebe naposledy strhla pozornost svými nepříliš oslnivými výsledky při měření dojezdu americkou agenturou EPA, tentokrát však Taycan Turbo S zazářil na okruhu Top Gearu.
A tak ono to bylo něco ve stylu "Mára se úplně vystříkal nad Suprou" obaleno ještě dalšími pěti podobnými větami.
Já se z toho nečervenám a neomdlívám, ale je fakt, že občas má Fostek záchvat, zvlášť, když vidí "Toyota Supra".
Já v tom žádný poměřování pindíků nevidím. Veyron je supersport, není nic špatnýho změřit ho na okruhu pro porovnání. To bys za chvíli mohl říkat "na co u aut uvádět 0-100kmh, to je honění ega".
Ale mi se tady o tom bavíme. A bylo to nejoblíbenější částí Top Gearu, který byl nejoblíbenějším motoristickým pořadem světa.
Je to jako kdybys klikl na pornostránky a začal tam kafrat, že jsi asexuál. Když tě to nezajímá, nekoukej na to. Ale tenhle článek o tom byl a byl o tom už i podle nadpisu. A navíc vlastnit auto s výkonem 1000 koní co jede (normálně nejede) 400 může být právě a jen honěním ega. A taky nemusí. Každopádně blábolíš.
Ono určitě každýho majitele Veyronu zajímá jestli je nějaký auto na okruhu rychlejší. Majitel Veyronu si na nikom nepotřebuje honit ego, protože má auto, který jezdí 400 a má přes 1000 koní. Takže tohle poměřování pinďourů co kde v TopGearu bylo rychlejší než Veyron je ptákovina.
Kámo přesně tak.
Vidíš, přišel čas, žes i ty napsal příspěvek, pod kterej bych se podepsal. :yes:
Teda tu část s Márou.
Jinak ve výkonu (watt) už je zakomponovaná hodina (převlečená za sekundu). Výkon 1 watt má stroj schopen vykonat práci 1joul za 1sekundu.
Ajé, trestač alias punisher je tady.
Autoforum a Garáž jsou nej weby. ACZ je průměr (když vypustíme m8ru).
Jsu i mnohem horší weby.
Jsou o autech úplná zrůdnosti. Autobible třeba.
Psal jsem to tu už stokrát, výkon se neuvádí v kWh, ale v kW! Z logiky věci, jak může něco, co obsahuje hodinu, značit výkon?
Občas si říkám zda ten redaktor Mára je vůbec člověk a zda existuje, když není schopný pochopit takto jednoduchou věc. Spíš to na mě působí jako Google Translator spářený s náhodným generátorem textu.
Jestli je to za kritizování redaktorů, pak je to celkem silný kafe, asi ses chlapců nějak dotknul. :D Každopádně jsou takové výhružky pěkná ubohost, měli by se hoši chytnout za nos a zkusit napsat každý alespoň jeden článek bez faktických chyb, než někomu vyhrožovat banem.
To nevím. Bylo tam něco o porušování pravidel. Ale byto to po tom, co jsem se navezl do Máry a Kolmana. Přesně nevím - už jsem to smazal. Je mi to u zadku. :-!
a překonává ho kde co. Když otevřu garáž, stojí tam taky auto rychlejší než Veyron na okruhu TG.
Veyron na takovýchto klikatých okruzích není měřítko. Je strašně těžkej.
BTW myslel jsem, že EV jsou tu kvůli ekologii. Zatím vynikají jen v drag race (ale nesmí to bejt víc, než 1/4 mile)
A jinak nebyl by to neschopný redaktor Ondřej Mára, aby nebyla ve článku chyba. Uvedený čas je časem Veyronu Super Sport, který byl odlehčen a měl o 200 koní víc, než standardní tisícikoňka 16.4. Ta je na tom okruhu ještě o dost pomalejší. Ale o tom Mára nemá tucha.
Edit: koukal jsem na tabulku a Mára se s tím fakt nemaže. Ten o desetinku rychlejší MB AMG je taky speciálka - GT-R nebo jak se to píše. Stejně jako Veyron. To Márovi taky těžkou hlavu nedělá.
Rychle ACZ, pošlete mi zase varovnej mail, jak mě vyhodíte z diskuse.
Ale před tím se zamyslete, jestli by nebylo i pro vás lepší zaměstnat schopné lidi místo diletantů kalibru Máry.