Elektromobilita
No, ty akční ceny konečně vypadají... méně šíleně. Přece jen je rozdíl, jestli je to přes 800, nebo pod 700.
CitiGo je hlavně hodně oholené... Zoe taky není žádný zázrak, ale proti CitiGo to přece jen je o něco lepší.
CitiGo je hlavně hodně oholené... Zoe taky není žádný zázrak, ale proti CitiGo to přece jen je o něco lepší.
Hmm, takže malý elektrický hatchback už nestojí 800, ale "jen" 700 000 Kč...Tak tomu říkám opravdu zásadní "pokrok"! 😁 😁 😁 :no:
Brzy se najde Ind, Turek, Vietnamec, co to vyrobí ani ne za polovinu.
Elektrický pohon jim dodá Foxconn, ... .
Z dnešních cen vůbec nemůžeme usuzovat na budoucí ceny.
Prostě, chce to ten rozběh.
Elektrický pohon jim dodá Foxconn, ... .
Z dnešních cen vůbec nemůžeme usuzovat na budoucí ceny.
Prostě, chce to ten rozběh.
zaznamenal za rok 2019 pokles o 99% z 3,5 mld.€ v r.2018 na 19 mil.€.
Myšlenkou doby je, že každý je bez vlastního auta totální socka a i socka "musí mít" možnost se podílet na krysím závodě. Tato myšlenka silně proudí v automobilovém průmyslu. Každý je potenciálním zákazníkem.
Co nám to přineslo? Dopravní zácpy, smradlavé ulice, neschopné řidiče, suburbanizaci, půjčky, leasingy a hlavně ty pracovní místa co nám vydělají na ztracený čas v zácpách, na smradlavé ulice plné aut, na auta pro neschopné řidiče, na baráky v suburbiu, na půjčky a leasingy.
Krysí závod v plném proudu. Cílem je stoka všednosti.
Ubrečený kecy, že nemám dost peněz na elektromobil a koupím si auto za pár tisíc jsou mimo mísu, protože masový automobilismus je fantasmagorie. Přece nevlastnit automobil je největší luxus, který si člověk může dovolit. Do práce dojít pěšky nebo dojet za pět minut na kole a když jedu na výlet, tak si auto pouze půjčit. Otročit pro kus plechu je naprosté zoufalství a to ať jezdí na benzín nebo elektřinu.
Každopádně jsem pro, aby všechna auta na trhu byla o sto procent dražší. Úbytek aut na silnicích udělá radost všem.
Otázka na závěr. Ekonomicky smýšlející jedinec si z vlastní vůle koupí nový nejetý auto?
Co nám to přineslo? Dopravní zácpy, smradlavé ulice, neschopné řidiče, suburbanizaci, půjčky, leasingy a hlavně ty pracovní místa co nám vydělají na ztracený čas v zácpách, na smradlavé ulice plné aut, na auta pro neschopné řidiče, na baráky v suburbiu, na půjčky a leasingy.
Krysí závod v plném proudu. Cílem je stoka všednosti.
Ubrečený kecy, že nemám dost peněz na elektromobil a koupím si auto za pár tisíc jsou mimo mísu, protože masový automobilismus je fantasmagorie. Přece nevlastnit automobil je největší luxus, který si člověk může dovolit. Do práce dojít pěšky nebo dojet za pět minut na kole a když jedu na výlet, tak si auto pouze půjčit. Otročit pro kus plechu je naprosté zoufalství a to ať jezdí na benzín nebo elektřinu.
Každopádně jsem pro, aby všechna auta na trhu byla o sto procent dražší. Úbytek aut na silnicích udělá radost všem.
Otázka na závěr. Ekonomicky smýšlející jedinec si z vlastní vůle koupí nový nejetý auto?
a PR je to zcela jiste, Renault moc dobre vi ze zatim se mu s temato cenama Zoe prodava jen diky dotacim, to auto do 5-10 let bude bud muset extremne zlevnit, nebo si v prodejich asi ani neskrtne a bude prodejne jen ve Francii coby domovske zemi kde jiste spousta zakazniku budou patrioti