Elektromobilita
Mám na autě najeto 103 000km, auto jsem kupoval s 36 000km. Stáří 6 let. Už nic jiného nechci.
Myšlenkou doby je, že každý je bez vlastního auta totální socka a i socka "musí mít" možnost se podílet na krysím závodě. Tato myšlenka silně proudí v automobilovém průmyslu. Každý je potenciálním zákazníkem.
Co nám to přineslo? Dopravní zácpy, smradlavé ulice, neschopné řidiče, suburbanizaci, půjčky, leasingy a hlavně ty pracovní místa co nám vydělají na ztracený čas v zácpách, na smradlavé ulice plné aut, na auta pro neschopné řidiče, na baráky v suburbiu, na půjčky a leasingy.
Krysí závod v plném proudu. Cílem je stoka všednosti.
Ubrečený kecy, že nemám dost peněz na elektromobil a koupím si auto za pár tisíc jsou mimo mísu, protože masový automobilismus je fantasmagorie. Přece nevlastnit automobil je největší luxus, který si člověk může dovolit. Do práce dojít pěšky nebo dojet za pět minut na kole a když jedu na výlet, tak si auto pouze půjčit. Otročit pro kus plechu je naprosté zoufalství a to ať jezdí na benzín nebo elektřinu.
Každopádně jsem pro, aby všechna auta na trhu byla o sto procent dražší. Úbytek aut na silnicích udělá radost všem.
Otázka na závěr. Ekonomicky smýšlející jedinec si z vlastní vůle koupí nový nejetý auto?
Co nám to přineslo? Dopravní zácpy, smradlavé ulice, neschopné řidiče, suburbanizaci, půjčky, leasingy a hlavně ty pracovní místa co nám vydělají na ztracený čas v zácpách, na smradlavé ulice plné aut, na auta pro neschopné řidiče, na baráky v suburbiu, na půjčky a leasingy.
Krysí závod v plném proudu. Cílem je stoka všednosti.
Ubrečený kecy, že nemám dost peněz na elektromobil a koupím si auto za pár tisíc jsou mimo mísu, protože masový automobilismus je fantasmagorie. Přece nevlastnit automobil je největší luxus, který si člověk může dovolit. Do práce dojít pěšky nebo dojet za pět minut na kole a když jedu na výlet, tak si auto pouze půjčit. Otročit pro kus plechu je naprosté zoufalství a to ať jezdí na benzín nebo elektřinu.
Každopádně jsem pro, aby všechna auta na trhu byla o sto procent dražší. Úbytek aut na silnicích udělá radost všem.
Otázka na závěr. Ekonomicky smýšlející jedinec si z vlastní vůle koupí nový nejetý auto?
Hmm, takže malý elektrický hatchback už nestojí 800, ale "jen" 700 000 Kč...Tak tomu říkám opravdu zásadní "pokrok"! 😁 😁 😁 :no:
mam 2 elektriku a jsem spokojenej
a PR je to zcela jiste, Renault moc dobre vi ze zatim se mu s temato cenama Zoe prodava jen diky dotacim, to auto do 5-10 let bude bud muset extremne zlevnit, nebo si v prodejich asi ani neskrtne a bude prodejne jen ve Francii coby domovske zemi kde jiste spousta zakazniku budou patrioti
a PR je to zcela jiste, Renault moc dobre vi ze zatim se mu s temato cenama Zoe prodava jen diky dotacim, to auto do 5-10 let bude bud muset extremne zlevnit, nebo si v prodejich asi ani neskrtne a bude prodejne jen ve Francii coby domovske zemi kde jiste spousta zakazniku budou patrioti
No, ty akční ceny konečně vypadají... méně šíleně. Přece jen je rozdíl, jestli je to přes 800, nebo pod 700.
CitiGo je hlavně hodně oholené... Zoe taky není žádný zázrak, ale proti CitiGo to přece jen je o něco lepší.
CitiGo je hlavně hodně oholené... Zoe taky není žádný zázrak, ale proti CitiGo to přece jen je o něco lepší.
Co je oholene na Citigu? Praveze tam napchali oproti Renaultu vsetko, co sa dalo. Asi okrem automatickeho prepinania svetiel, to zamrzi.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemyslim, zeby to bol nejaky PR. Ale generalny riaditel zabudol spomenut, ako v tom funguje manualna klimatizacia 😄 A je to dost drahe, ked moze udajne dotovat skoda, preco nedotuju oni?
Elektrický pohon jim dodá Foxconn, ... .
Z dnešních cen vůbec nemůžeme usuzovat na budoucí ceny.
Prostě, chce to ten rozběh.