ked pojdes na nakupy tak v Optime su teraz vystavene a pristupne verejnosti aj novy P208 aj novy P2008.... fakt pecka kusky... vcera som bol omrknut .. ale popravde.. ten i-cocpit je aj tak nadalej za mna najvacsia slabina inak peknych kuskov ... lebo s normalnou kabinou by to nemalo jedinu chybicku.. skoda.. proste mne ten i-cocpit fakt neimponuje :-(
obvlast vacsi P2008 je fakt nasup.. krasne SUV buggy... uz to vidim ako kazdy to bude chciet cocpit necocpit... to auto je fakt brutalne a pezoty u nas slapu takze vidim to u nas na dalsi trhak :yes:
Ved v Optime som v tom sedel. 208 je taka mala, zena sa vyjadrila, zeby ju uz nechcela. 2008 je aj krajsia, aj v pohode auto, da sa sediet vpredu aj vzadu. I-cocpit tazko hodnotit, neboli rozsvietene pristroje. Ale vyzeralo to v pohode.
no nenapisal si ze kde tak preto som napisal ze v optime su akurat vystavene ... tiez som bol vcera kuk :-)
P208 je v kabine proste mensi suhlas... kasnou moc tlusty objemny ale vnutri uz docela maly... ale je to male auto proste... dnes uz koncipovane v podstate prioritne len ako auto pre dvoch...
ale uz vacsi P2008 je fakt nasup.. krasne a vysoke buggy ... mnam :yes:
ide o posed a vyhlad na tie kaplicky poza volant... toto riesenie mne moc nevonia ale inak mnohym sa to asi paci .. a ja to chapem.. cakam velky uspech P2008 u nas po vzore uspesneho P3008 aj P5008... auta krasne... :yes:
To je možný, seď si jak potřebuješ :-)
Já ale sedím normálně. A mám problém v úplně každém Peugeotu, pokud si nespustím volant na koule. Chceš mi to vymlouvat?
Uplne dole nie, ved je to suv X1. Len je trosku zarazajuce, ako to vedia tak urobit, ze vyhlad na budiky prekaza. Zatial mi vyhlad cistocne zakryval len i-cocpit v starej 208ke, ale tam mi to nevadilo. U BMW mi zakryva udaje, ktore by som rad videl. Este to budem riesit, ale ani po pol roku to neviem nastavit. V aute nejazdim sam a vzdy to nastavujem odznova. Niekedy je schopne aj sedadlo ma tlacit :-) Dalsia vec, co je otravne, ze tieto Peugeoty v mraze pipnu a napisu ice alert, alebo icing. BMW hodi notifikaciu a clovek si za jazdy moze hladat v notifikaciach, co vlastne auto chcelo, ci to nie je nieco vazne. Dalsia debilina je zobrazenie tlakov v pneumatikach, v Renaulte si to preskrolujem na volante a ukaze mi, v BMW musim hladat niekde v menu. Vie niekto, ako to maju Peugeoty?
No horsie su tie na bmw :-) Dnes som aj dalsiu chybu nasiel, ked sa na rovnej ceste idem otocit do protismeru, ze zatocim volantom nadoraz dolava aj v malej rychlosti, zacne blikat esp a uplne udusi na chvilu motor.
Nie je to hlupost a ano sedia. Ty tiez nesedis vo svojom aute tak ako profi jazdci z motosportu. Tam je zameranie uplne odlisne a v beznej premavke nepouzitelne. Co potom chces porovnavat?
Nadpis mluví o PHEV, přitom se píše o verzích EV i PHEV. A i v článku mi to nepřijde popsáno úplně srozumitelně, co vlastně přesně testovali.
Spotřeba PHEV 508 - na 50km půl baterky + 6l/100km mi na první pohled přijde dost vysoká.