Technika
Ani ja niesom taxikar a najazdim 50t rocne. Mam 28r. Ked sa pozrem spatne tak mozem byt vdacny ze som v zdravi prezil svoje roky jazdenia. Silne auta, maly rozum a ziadny strach. Teraz uz rozumnejsi viem ze 10-15 minut nic neznamena a radsej si jazdu vyhutnam ako byt strnuly a bat sa co nastane. Takze dajte mi Porsche nech ma baby zeru ale radsej s motorom 1,6 nech sa nezabijem >😁 a hlavne nikomu neublizim!!!
...provozni zazitky,bezte si o kus dal treba k ST.Zde je na prvnim miste ekologieee!!!!!(co treba k tomu,,prdnout"jeste vodu a premenit naftu v,,emulzi"./uz jsem o tom cet,ale-kdovijak by to reagovalo s mocovinou......
Nerekl bych, ze jeste stale plati, ze vice elektroniky v motorech, znamena i vetsi kazivost. Mozna to obecne platilo zacatkem noveho milenia, kdy napr. takovej Medak mel dost znacne problemy s elektronikou vubec, ale zda se, ze casem se to vychytalo a dnes se neda tvrdit, ze by se tyto nove a elektronikou nadupane motory kazily nejak vice, nez-li by bylo zdravo... Je ale pravda, ze nove motory jsou extremne nachylne na kvalitu paliva a tudiz, pokud u nas netankujes u nejakejch "shitovejch" no-name pump nekde v Horni-dolni, abys v dobre vire naivne usetril par babek za cenu oddelani motoru..., ale u serioznich a zavedenych distributoru jako jsou Shell, OMV apod., bys nemel mit problem. :-!
nereagujte na neho. Nech nema zivnu podu. Ma v profile kontakt na ICQ a rad si s nim pokecam tam. Tu je diskusia o inom 😉
A s "anonymom" sa nebavim 😉
A s "anonymom" sa nebavim 😉
Seki má svůj názor a píše sem už asi rok. Ty ho tady jenom pomlouváš a k věci nenapíšeš nic :no:
boze ty si .....! Co do mna rypes? Nemas ine na praci? Vies co? Toto bola poslenda reakcia na teba! A mozes si menit IP kolko chces...nie je zle mat kamarata admina V TCOME 😉
Si len slaboduchy user dsl od telecomu 😉
HOWK A MAJ SA!
Si len slaboduchy user dsl od telecomu 😉
HOWK A MAJ SA!
seki, chceš povedať, že ti je už 19? 😲 No toto. To mi chceš povedať, že sa hráš s angličákmi už od narodenia? No toto!!!!!!
Jinak ale souhlas, S5-ku v Q mam a jsem s ni mimoradne spokojen po vsech strankach... :yes:
Hochu, pises spatnymu adresatovi, dle IP adresy (doporucuji priste vice pozornosti pri cteni) to nebyl ten, koho uvadis... 😉
Jakoze X5 3.0sd po ctyrech letech provozu (servisu BMW) nepojede? ...si delas srandu, ze jo? 😄
:yes: :yes: Presne tak...adrenalin prinasi paragliding a ne jezdeni jako prase...i kdyz oboji muze skoncit frakturou lebky...pri tom paraglidingu obvykle jen vlastni...na silnici takovej vul zabije slusneho ridice naftaku ;-\
Ádo, Audi vyrábí A5 s motorem 3.0 TDi v Quattru, také vyrábí A5 s motorem 2,7 TDi s automatem a jen předním náhonem. No a také vyrábí S5 s motorem V8 (asi 350 PS) s manuálem v quattru.
Vždy prosím porovnávej porovnatelné, a ne "hrušky s jablky!"
Díky!
Vždy prosím porovnávej porovnatelné, a ne "hrušky s jablky!"
Díky!
Kdybych myslel Daimler Cars ltd., tak bych to tam napsal... ale máš pravdu, že né každému je to na první pohled jasné...
Benzín i nafta mají svoje. Moderní diesely rozhodně nemají citelné turbolagy. Problém je samozřejmě charakteristika osmiventilů. Druhá věc je kultura projevu, než se diesel zahřeje tak je to zvlášť v zimě fakt hrůza.
Nešlo mě o to psát AG apod. za každou firmou ale o fakt že jméno Daimler používají dvě firmy- Daimler Cars Ltd. a nově koncern Daimler AG
Tesi me, ze ciste turbo diesly se chystaji pro Ameriku. Zato tady v Evrope si to smlsnem - diky dvojimu emisnimu metru neni zadna takova vec potreba, limity zdravi neskodneho CO2 splni ropaky hrave a co se tyce NOx a sazi ... kdo by se s tim zatezoval (krome zdravotnich pojistoven).
Nejsem taxikář, ani traktorista a e svém zaměstnání ujedu ročně kolem 50 tis km. Řídím rád, ale adrenalin mi řízení už nepřináší. Pro zajímavost: řidičský průkaz mám 37 let. Za volantem si nepotřebuji dokazovat, že mám dostatečně velké péro a bleskové reakce. Lepší je předvídat, co toho druhého může v tom jeho mozečku, nadopovaného falešnou představou o vlastní výjimečnosti, napadnout za hovadinu. To všechno pochopíš, až překročíš svůj první milion km. Včetně faktu, že s dieselem se vždy jezdí mnohem lépe!
Je to vec názoru. Podľa mňa nie je dôležitý ani tak druh motora, ako jeho objem a počet valcov. Všetko záleží od naladenia motora, výfuku atď a nemyslím si, že by diesel nejak zaostával za benzínom. Najkrajší zvuk majú veľké turbodiesly v kamiónoch, možno mi dáte za pravdu, ak ste sa v tom niekto viezli, ten pocit zo sily motora je perfektný.
Taky miluju benzin, V8 a manual, ale treba Porsche ma automaty, se kterejma se projizdej a vyjizdej zatacky jedna basen. Chce to ale jinou techniku jizdy, takze se ucit, se ucit, se ucit 😄 Myslim ale, ze tohle neni mireny na ty nejsportovneji zalozeny ridice, ale na beznyho uzivatele a tam to rozhodne splni vsechno co to splnit ma. Jo a na Audi mi nesahejte!!! >😒] Jinak jako idealni auto bych bral Audi Q7 se vzduchovym podvozkem z X5 a motorem z 535d, pokud bych kaslal na naftu, tak pak nema Cayene chybu (krome spotreby). Jako limuzinu zase jedine A8, na vyblbnuti Prsche Cayman S. HOWK.
Pokud jste traktorista,taxikář nebo člověk s autem pracující
tak jistě ano.Ale kde jsou emoce,adrenalin blesková reakce?
To naftě chybí.Slyšet zvuk třeba 4.4BMW při startování a rozeběhu to jsou emoce.Šlápnu a jedu hned žádný turbo díry atd.Nedávno jsem měl půjčené A5 Tdi automat.Nechápu jak si někdo tohle auto může koupit-pokud nehodnotíme jak vypadá a jak precizně má provedený interiér.Vypadá jako sporťák a na semaforech chrochtá-automat samozřejmě zatáčku nepozná tudíž předem nepodřadí v druhé polovině potřebujete rychle vyjet a vono to nepodřadí a je tam díra.Sportovní auta mají být v manuálu a benzín pro zvuk. kulisu i V8.
tak jistě ano.Ale kde jsou emoce,adrenalin blesková reakce?
To naftě chybí.Slyšet zvuk třeba 4.4BMW při startování a rozeběhu to jsou emoce.Šlápnu a jedu hned žádný turbo díry atd.Nedávno jsem měl půjčené A5 Tdi automat.Nechápu jak si někdo tohle auto může koupit-pokud nehodnotíme jak vypadá a jak precizně má provedený interiér.Vypadá jako sporťák a na semaforech chrochtá-automat samozřejmě zatáčku nepozná tudíž předem nepodřadí v druhé polovině potřebujete rychle vyjet a vono to nepodřadí a je tam díra.Sportovní auta mají být v manuálu a benzín pro zvuk. kulisu i V8.
Tohle je všechno super,ale zapomíná se,že normální Američan si kupuje každé 3-4 roky nové auto tam vše asi bude fungovat.
No a vraťme se do Čech ta doba bude jistě dvojnásobná,kvalita nafty kolísavá a servisní střediska méně kvalitní a výrazně dražší to nemluvím o silnicích.Chci tím napsat,že u nás tyto přetechnizované motory trpí.Taxikář nedá dopustit na 2.5D 20v
od Merc. a offrouďák na 4.2D v Landcruiseru.Proč asi?
No a vraťme se do Čech ta doba bude jistě dvojnásobná,kvalita nafty kolísavá a servisní střediska méně kvalitní a výrazně dražší to nemluvím o silnicích.Chci tím napsat,že u nás tyto přetechnizované motory trpí.Taxikář nedá dopustit na 2.5D 20v
od Merc. a offrouďák na 4.2D v Landcruiseru.Proč asi?
Proto je jasne, z jakych lidi se bezne rekrutuji priznivci benzinovy aut a naopak.