Elektromobily
Zpět na článek
Renault podrobněji představuje platformu pro elektromobily. Umí čtyřkolku i autopilota
14 komentářů
jiras_
Budou, na to si vsaď.
a.) omezovači a green deal maniaci se nezastaví, jen co omezení povolí, začnou zase protesovat
b.) teď do toho všichni narvali už tolik peněz, že kdyby se to utlo, tak je to položí
c.) VW už potvrdili, že neuhnou (ale jejich šéf je čur...)
d.) bude šrotovné, nic lepšího nevymyslí, v ničem jiném masy v Evropě už nemakají, ale když roky brojili proti spalovákům, tak je nemohou sponzorovat, tu hořkou pilulku prostě nespolknou
Jako jsou tu šance, že třeba někoho napadne, že teď nejde o vánoční prémie, ale o chleba, uvědomí si, co automotive v Evropě znamená. Nebo si uvědomí, že Indie a Čína mají naše koule ve svěráku i s podělaným Paralenem, přes své páky vrátí výrobu léčiv do Evropy a trochu se to diverzifikuje. Holt Paralen nebude za 40, ale 80, aspoň to lidi nebudou žrát jak lentilky. Ale to je na roky, je třeba opravdové strategie a identifikace priorit, které budou platit bez ohledu na každé volby. Jenže tihle levičáci ten svěrák ještě utáhnou tím, že budeme závislí na bateriích.
a.) omezovači a green deal maniaci se nezastaví, jen co omezení povolí, začnou zase protesovat
b.) teď do toho všichni narvali už tolik peněz, že kdyby se to utlo, tak je to položí
c.) VW už potvrdili, že neuhnou (ale jejich šéf je čur...)
d.) bude šrotovné, nic lepšího nevymyslí, v ničem jiném masy v Evropě už nemakají, ale když roky brojili proti spalovákům, tak je nemohou sponzorovat, tu hořkou pilulku prostě nespolknou
Jako jsou tu šance, že třeba někoho napadne, že teď nejde o vánoční prémie, ale o chleba, uvědomí si, co automotive v Evropě znamená. Nebo si uvědomí, že Indie a Čína mají naše koule ve svěráku i s podělaným Paralenem, přes své páky vrátí výrobu léčiv do Evropy a trochu se to diverzifikuje. Holt Paralen nebude za 40, ale 80, aspoň to lidi nebudou žrát jak lentilky. Ale to je na roky, je třeba opravdové strategie a identifikace priorit, které budou platit bez ohledu na každé volby. Jenže tihle levičáci ten svěrák ještě utáhnou tím, že budeme závislí na bateriích.
Ada je zase tady
by udělala nejlépe, kdyby tohoto tvůrce kreatur znárodnila a prodala VW za 1 Euro. Alespoň by zachránila zaměstnanost a obyvatele Evropy od nemoci zvýšeného žaludku :no: Stejně to zkrachuje...
Arese
Je prostě třeba to voličům těchto eko-pošahanců po lopatě vysvětlit, třeba nejsou všichni úplně zabednění! ;-\
Futurista
A to si představ, že třeba BVP2 nemá ani ten hranatej volant.A že jsem se s tím najezdil a vyblbnul, když jsme každej den dobejvali Šibeník. 😉 Nic lepšího jsem neřídil. Taková s tím byla sranda.
Jerry.Gunman
Ádo, tu návstěvu svého osobního veterináře bys FAKT neměl odkládat, než se ti to vymkne ještě víc 😁 😉
WinDiesel
Ádo, to by bylo jen z bláta do louže.
VW má tolik másla na hlavě a nyní si na hlavu vylila ještě tunu eko-elektro-másla ……..
Neškodí Renault, ŠKODÍ VAG
VW má tolik másla na hlavě a nyní si na hlavu vylila ještě tunu eko-elektro-másla ……..
Neškodí Renault, ŠKODÍ VAG
Radek Bensch
"Takže pane redaktore," začal pomalým unaveným hlasem hlavní eMZák, "práce kvapná málo platná, víte? Od sdělování polovičatých bonmotů jsme tu my a ne Vaše nedostudovanost. Tento koncept francouzi nazývaný Morphos mění svou velikost, to jste k Vaší obecně nízké inteligenci pochopil. Chvilku je malý pak zase velký. Jako můj dnový palec. Ovšem důvod proč něco takového existuje, tedy jádro věci jste pominul, ignoroval a zprznil. Tento koncept totiž počítá s výměnou baterie za větší dle aktuální potřeby." EMZák se pyšně přetočil v křesle, dal naodiv třetí bradu a pokračoval: "Malá baterie slouží v tomto konceptu pouze na krátké vzdálenosti až budu potřebovat velký dojezd, tak auto zvětším a v servisu dostanu dalších 30 kwh baterie." Po malém ovšem silném uprdnutí se eMZákovi pokrčil nos a už dost nepříjemným hlasem rozkázal: "Vyhoďte ho z lodi! Tohle pochopilo i mé Ovčí Vogoňátko. Vem toho pisálka čert." EMZák se spokojeně otočil v křesle a začal si hladit chlupy na pupku.
:no: