Jo, v té modré, s modře laděným interiérem to zní dobře. Milion už je docela dost peněz... ale holt dobře už bylo. Občas koukám po ježděnkách, za nějakých 400t už se dá i něco koupit.
Kamarád měl v GT86 kompresor a konečný výkon 300HP, byla to jakási Stage 2. Dodával to tuším Cosworth. Nicméně s tím už nefungovalo příliš standardní nastavení podvozku a už vůbec ne eco pneumatiky. Takže by si to žádalo tlumiče, možná úpravu zavěšení, širší kola a už je to něco jiného. Nicméně se s tím dá pracovat. Kompresor kit vyšel tuším cca na 180k.
Ja by som ho radšej na okruh. Vychádzať introš,iné pneu brzdy a možno sa baviť s nastavením podvozku. Najrýchlejší nebudeš ale naháňať sa s časom pre zábavu.
No to bych si pak ale klidně postavil něco staršího... kde ještě není tolik elektroniky, třeba klidně nějaké E36 bávo. Toyobaru je pro mě fajn v tom, že je to relativně nové auto, takže má dobrý světla apod... a zároveň asi poměrně spolehlivou techniku. Jakmile do toho začneš šťourat, tak se část toho kouzla ztratí.
Možná jsem jen nechápavý, ale v první polovině článku vidím, že určitě konec-šlus, a ve druhé, že nástupce určitě ano, jen zatím není zcela jisté, že bude i v Evropě. Tak jak to vlastně je?
V nesmyslné galerii 20 stejných fotek, a foto interiéru ani jedno. I sesterská Auto revue ho má. :no::no::no: https://www.autorevue.cz/…bizena-i-v-cesku