Novinky
No to je otázka. Cesta za výkonem není u Toyobaru úplně jednoduchá. Spíš to vidím jako okreskový funcar s rozumnými provozními náklady.
No to bych si pak ale klidně postavil něco staršího... kde ještě není tolik elektroniky, třeba klidně nějaké E36 bávo. Toyobaru je pro mě fajn v tom, že je to relativně nové auto, takže má dobrý světla apod... a zároveň asi poměrně spolehlivou techniku. Jakmile do toho začneš šťourat, tak se část toho kouzla ztratí.
Jo, v té modré, s modře laděným interiérem to zní dobře. Milion už je docela dost peněz... ale holt dobře už bylo. Občas koukám po ježděnkách, za nějakých 400t už se dá i něco koupit.
Teoreticky by třeba v Makpak mohla jezdit slušně v I.divizi. Ale pak už to není na pořízení levné 😉
Ja by som ho radšej na okruh. Vychádzať introš,iné pneu brzdy a možno sa baviť s nastavením podvozku. Najrýchlejší nebudeš ale naháňať sa s časom pre zábavu.
Mezi dvoulitrovými atmosférami a vykuchaná s hmotností pod 1t by to mohlo fungovat 😉
Tady máš jednu hotovou...
https😐/racecarsdirect.com/…car-vln-sp3-spec
Tady máš jednu hotovou...
https😐/racecarsdirect.com/…car-vln-sp3-spec
Na nástupci se údajně pracuje. Ale eco Evropa je pro taková auta likvidační...a pak taky není prioritní trh.
Kamarád měl v GT86 kompresor a konečný výkon 300HP, byla to jakási Stage 2. Dodával to tuším Cosworth. Nicméně s tím už nefungovalo příliš standardní nastavení podvozku a už vůbec ne eco pneumatiky. Takže by si to žádalo tlumiče, možná úpravu zavěšení, širší kola a už je to něco jiného. Nicméně se s tím dá pracovat. Kompresor kit vyšel tuším cca na 180k.
V nesmyslné galerii 20 stejných fotek, a foto interiéru ani jedno. I sesterská Auto revue ho má. :no: :no: :no😒br />https😐/www.autorevue.cz/…bizena-i-v-cesku