Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan 400Z se blíží. Dostane šestiválec twin-turbo a 400 koní

15 komentářů

Anonym
do Bruselu...jestli v Evropě to auto nebude.
Evropští mainstreamoví výrobci se bojí kupátek a sporťáků - až na výjimky. Za tohle se Japoncům má zatleskat.
Je tady ale riziko, že nám ho Mára s Kolmanem znechutí věčným slintáním o ničem stejně jako Supru. 😒]
Freddka
To mas jedno, stejne tohle auto vlastne nikdo nekupuje.

Tenkrat jsem kolem r. 2000 potkal na Strahove v nedeli rano oranzovou 350ku, za par mesicu pak na ni videl reklamu, kterou v tam zrovna tocili.
Designove to v te dobe byla proste uplna pecka. Par mesicu jsem netusil co je to za karu, znak jsem totiz nevidel a sorry nevypadalo to jako zadny nissan.

Ale to je 20 let, od te doby se zmenila minimalne a ten trh je ted jeste mensi, nez kdy byl. A to celosvetove. Trochu skoda. Ale zrovna kvuli tomuhle autu brecet nebudu, jeho casy uz jsou proste pryc.
Anonym
Lidi kupujou jiný auta no.
Ale furt ne všuchni se zbláznili.
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je fakt, my tady v Evropě nechceme řidičské menší kupé a ještě k tomu s třemi litry a 6 válci.....bez baterek a el. motorků. A už vůbec ne s cenovkou kolem milionu...to tedy NE - E. Stop takovým autům, tady bude zelená diktatura a motorky ze sekaček, aby bylo jasné.
CerVus
Co do Bruselu. Ono je dost možné, že to auto vůbec nebude. Nissan je v současné době v nejhorší kondici, stěžejní je pro ně Čína a tam je trh mrtvý. Pokud se v USA nepovede hazard se sedanem, od kterého tam ostatní upustili tak to bude konečná. Budou rádi, když nějak přežijí a sportovní modely půjdou první na řadu.
Avatar - Beefcake
Beefcake
(ne)kupujes si auto podla toho, co napisu nejaki pisalkovia ?
jiras_
Brusel není ten problém, problémem jsou ovce, co tam ty lidi volí. V Evropě si tak nějak všichni zvykli, že se mají tak nějak automaticky dobře, můžou dělat jen co je baví a tak řeší pikačoviny.
julo1979
Ak to bude ako predchodcovia, odporný interiér, vadnuce brzdy, sedadlá pre 12r.decko, tupá odozva plynu motor to nezachráni a ten volant jak z trambusu
Anonym
Předchůdce neznám. To je tak zlý?
julo1979
To auto mi vôbec nesadlo taka 135i sa mi zdá zábavnejšia, lepší výhľad, kontrola nad autom, lepšie nastavenie esp hlavne chovanie na mokrej vozovke a sedadlá by som toho chja v nissan zmlatil, či to bol môj pocit sedadlo vodiča a spolujazdca úplne iné ale jedno horšie od druheho
Freddka
Ja jsem dokonce slysel ze nejlepsi Nissan 350Z (tedy ten starsi) je vlastne Infinity G35 coupe, ktere postavili na jeho platforme ... udelali z toho tezke pohodlne celkem luxusni coupe a bylo to 😄
Avatar - lamal
lamal
lepsie napisane, nevedel si to soferovat... to ze ti sedelo ine auto, menej narocne na vodica o tom nieco vravi
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ktory kusok si skusal? 350Z alebo ( aj ) novsi 370Z? ... lebo ten novsi kusok 370Z uz v testoch vcelku chvalia... aj trakciu aj brzdy.. aj interier.. proste pecka auto https😐/www.auto.cz/…dni-samuraj-2212 .. asi mas na mysli teda este prvy 350Z.. lebo ten mal fakt este detske muchy a aj ten volant uz na pohlad fakt docela divny a posobiaci ako z nejakeho lacneho auta ....
Avatar - lamal
lamal
Povodna 350 bola vyborna, motory z povodnych 280k poskocili na 300 a 313k a tieto verzie boli super. Interier casom vylepsili, ovsem cena hrala velku rolu, vsetky tie dostupnejsie kupatka s manualom a zadnym nahonom prisli s vylepsenim materialov casom... BRZ/86 nevynimajuc
CerVus
To BRZ je trochu špatný příklad. Kvalita interiéru je na úrovní prvních 350z a 370z ho nechává o parník vzadu. Tam šlo o to postavit sportovní auto vhodné k dalším úpravám za co nejmenší peníze. Žel bohu clo nám je tu krapet prodražuje, ale to je i u ostatních Japonců.