Novinky
CHerokee
4
To je fakt, my tady v Evropě nechceme řidičské menší kupé a ještě k tomu s třemi litry a 6 válci.....bez baterek a el. motorků. A už vůbec ne s cenovkou kolem milionu...to tedy NE - E. Stop takovým autům, tady bude zelená diktatura a motorky ze sekaček, aby bylo jasné.
Přejít do diskuze
do Bruselu...jestli v Evropě to auto nebude.
Evropští mainstreamoví výrobci se bojí kupátek a sporťáků - až na výjimky. Za tohle se Japoncům má zatleskat.
Je tady ale riziko, že nám ho Mára s Kolmanem znechutí věčným slintáním o ničem stejně jako Supru. 😒]
Evropští mainstreamoví výrobci se bojí kupátek a sporťáků - až na výjimky. Za tohle se Japoncům má zatleskat.
Je tady ale riziko, že nám ho Mára s Kolmanem znechutí věčným slintáním o ničem stejně jako Supru. 😒]
Co do Bruselu. Ono je dost možné, že to auto vůbec nebude. Nissan je v současné době v nejhorší kondici, stěžejní je pro ně Čína a tam je trh mrtvý. Pokud se v USA nepovede hazard se sedanem, od kterého tam ostatní upustili tak to bude konečná. Budou rádi, když nějak přežijí a sportovní modely půjdou první na řadu.
Brusel není ten problém, problémem jsou ovce, co tam ty lidi volí. V Evropě si tak nějak všichni zvykli, že se mají tak nějak automaticky dobře, můžou dělat jen co je baví a tak řeší pikačoviny.
ktory kusok si skusal? 350Z alebo ( aj ) novsi 370Z? ... lebo ten novsi kusok 370Z uz v testoch vcelku chvalia... aj trakciu aj brzdy.. aj interier.. proste pecka auto https😐/www.auto.cz/…dni-samuraj-2212 .. asi mas na mysli teda este prvy 350Z.. lebo ten mal fakt este detske muchy a aj ten volant uz na pohlad fakt docela divny a posobiaci ako z nejakeho lacneho auta ....
To mas jedno, stejne tohle auto vlastne nikdo nekupuje.
Tenkrat jsem kolem r. 2000 potkal na Strahove v nedeli rano oranzovou 350ku, za par mesicu pak na ni videl reklamu, kterou v tam zrovna tocili.
Designove to v te dobe byla proste uplna pecka. Par mesicu jsem netusil co je to za karu, znak jsem totiz nevidel a sorry nevypadalo to jako zadny nissan.
Ale to je 20 let, od te doby se zmenila minimalne a ten trh je ted jeste mensi, nez kdy byl. A to celosvetove. Trochu skoda. Ale zrovna kvuli tomuhle autu brecet nebudu, jeho casy uz jsou proste pryc.
Tenkrat jsem kolem r. 2000 potkal na Strahove v nedeli rano oranzovou 350ku, za par mesicu pak na ni videl reklamu, kterou v tam zrovna tocili.
Designove to v te dobe byla proste uplna pecka. Par mesicu jsem netusil co je to za karu, znak jsem totiz nevidel a sorry nevypadalo to jako zadny nissan.
Ale to je 20 let, od te doby se zmenila minimalne a ten trh je ted jeste mensi, nez kdy byl. A to celosvetove. Trochu skoda. Ale zrovna kvuli tomuhle autu brecet nebudu, jeho casy uz jsou proste pryc.
To BRZ je trochu špatný příklad. Kvalita interiéru je na úrovní prvních 350z a 370z ho nechává o parník vzadu. Tam šlo o to postavit sportovní auto vhodné k dalším úpravám za co nejmenší peníze. Žel bohu clo nám je tu krapet prodražuje, ale to je i u ostatních Japonců.
Povodna 350 bola vyborna, motory z povodnych 280k poskocili na 300 a 313k a tieto verzie boli super. Interier casom vylepsili, ovsem cena hrala velku rolu, vsetky tie dostupnejsie kupatka s manualom a zadnym nahonom prisli s vylepsenim materialov casom... BRZ/86 nevynimajuc
lepsie napisane, nevedel si to soferovat... to ze ti sedelo ine auto, menej narocne na vodica o tom nieco vravi
Ja jsem dokonce slysel ze nejlepsi Nissan 350Z (tedy ten starsi) je vlastne Infinity G35 coupe, ktere postavili na jeho platforme ... udelali z toho tezke pohodlne celkem luxusni coupe a bylo to 😄
To auto mi vôbec nesadlo taka 135i sa mi zdá zábavnejšia, lepší výhľad, kontrola nad autom, lepšie nastavenie esp hlavne chovanie na mokrej vozovke a sedadlá by som toho chja v nissan zmlatil, či to bol môj pocit sedadlo vodiča a spolujazdca úplne iné ale jedno horšie od druheho