Ekonomika
Když každý ví že narvali miliardy Eur do HEV, PHEV a EV vehyklů.
To je těžká křeč snažit se to marketingově svést na koronavirus, zatímco na vině jsou elektrovehykly.
No jo, woni musej, když se vlastními špatnými rozhodnutími dostali do slepé uličky.
Ano, bylo to velké riziko a oni vsadili vše do banku na červenou a padla černá …………..
To je těžká křeč snažit se to marketingově svést na koronavirus, zatímco na vině jsou elektrovehykly.
No jo, woni musej, když se vlastními špatnými rozhodnutími dostali do slepé uličky.
Ano, bylo to velké riziko a oni vsadili vše do banku na červenou a padla černá …………..
Další miliardy narvali do Amíků díky Dieselgate bez náznaku obrany. No a teď se to snaží dostat z Evropanů, viz přestřelené ceny koncernových vozů. Namátkou nová Octavia/Golf. T-Cross/Kamiq a tak by se dalo pokračovat dál 😒
Jedna morová rána za druhou, EV a Diesel a COVID a tak. Ale víte co... 900M€ zisku za kvartál je pořád zisk... i kdyby měli 900M€ ztráty, tak je to pořád pětina zisku za loňský první kvartál...
A přitom diskutující ani neví, proč je s ID.3 problém.
Co tam VW nezvládá? Že prý infotainment.
Co tam VW nezvládá? Že prý infotainment.
k tomu nadalej nemame vybudovanu infrastrukturu .. kazdy vyrobca chce mat zrazu 50 elektromobilov do roku 2023 ale v reale nemam to ani kde nabit aj kebyze ten melon na elektroauto mam ... tak o com to je cele.... chape tu niekto suvislosti o com je vobec elektoromobil v praxi a aj jeho nabijanie .....lebo mne pride ze kazdy vyrobca sa tvari ze vsetko je good ale mne to vobec tak nepride