Provozní zisk německého automobilového koncernu Volkswagen se v letošním prvním čtvrtletí propadl na 900 milionů eur (24,4 miliardy Kč). Firma to oznámila na základě svých předběžných výsledků.
preco sa vlastne do nich pustaju ked je jasne ze taketo nieco nikto nechce... vyhodene miliardy na nieco co stejne nie je cesta k masovej preprave... ozaj je dnesna doba uz tak chora ako si myslim alebo ... alebo je lepsie si dnes uz nic nemysliet a byt tupa ovca alebo ako to vidis do buducna?
k tomu nadalej nemame vybudovanu infrastrukturu .. kazdy vyrobca chce mat zrazu 50 elektromobilov do roku 2023 ale v reale nemam to ani kde nabit aj kebyze ten melon na elektroauto mam ... tak o com to je cele.... chape tu niekto suvislosti o com je vobec elektoromobil v praxi a aj jeho nabijanie .....lebo mne pride ze kazdy vyrobca sa tvari ze vsetko je good ale mne to vobec tak nepride
Možná si opravdu mysleli, že tímhle elektrolobbingem vyřadí konkurenci, která si nemůže dovolit takové investice do EU trhu. Nebo cítili šanci se přisát na "green deal" dotace. Každopádně si myslím, že dopadnou špatně.
Je to asi je jedno, fungují přibližně stejně. Je to o kuse a konstrukčním řešením daného auta. Mám doma francouze - C3 a Němce - Touran a za 2 roky žádný velký problém. Vržou sem tam oba :-[]
Ludia vseobecne elektromobily chvalia, ze nevyzaduju velky servis a maju spolahlive motory. Ale asi nie u VW. Aj tak je zaujimave, ze take investicie a vysledok nic. Uvidime, co povie servis v pondelok.
Když každý ví že narvali miliardy Eur do HEV, PHEV a EV vehyklů.
To je těžká křeč snažit se to marketingově svést na koronavirus, zatímco na vině jsou elektrovehykly.
No jo, woni musej, když se vlastními špatnými rozhodnutími dostali do slepé uličky.
Ano, bylo to velké riziko a oni vsadili vše do banku na červenou a padla černá …………..
Další miliardy narvali do Amíků díky Dieselgate bez náznaku obrany. No a teď se to snaží dostat z Evropanů, viz přestřelené ceny koncernových vozů. Namátkou nová Octavia/Golf. T-Cross/Kamiq a tak by se dalo pokračovat dál :-(
Jedna morová rána za druhou, EV a Diesel a COVID a tak. Ale víte co... 900M€ zisku za kvartál je pořád zisk... i kdyby měli 900M€ ztráty, tak je to pořád pětina zisku za loňský první kvartál...