Ekonomika
ericn
10
Další miliardy narvali do Amíků díky Dieselgate bez náznaku obrany. No a teď se to snaží dostat z Evropanů, viz přestřelené ceny koncernových vozů. Namátkou nová Octavia/Golf. T-Cross/Kamiq a tak by se dalo pokračovat dál 😒
Přejít do diskuze
...vyhozené z okna za vývoj a zavádění výroby elektropleček, které většina zákazníků vůbec nechce, jim budou sakra chybět! 😒
preco sa vlastne do nich pustaju ked je jasne ze taketo nieco nikto nechce... vyhodene miliardy na nieco co stejne nie je cesta k masovej preprave... ozaj je dnesna doba uz tak chora ako si myslim alebo ... alebo je lepsie si dnes uz nic nemysliet a byt tupa ovca alebo ako to vidis do buducna?
k tomu nadalej nemame vybudovanu infrastrukturu .. kazdy vyrobca chce mat zrazu 50 elektromobilov do roku 2023 ale v reale nemam to ani kde nabit aj kebyze ten melon na elektroauto mam ... tak o com to je cele.... chape tu niekto suvislosti o com je vobec elektoromobil v praxi a aj jeho nabijanie .....lebo mne pride ze kazdy vyrobca sa tvari ze vsetko je good ale mne to vobec tak nepride
k tomu nadalej nemame vybudovanu infrastrukturu .. kazdy vyrobca chce mat zrazu 50 elektromobilov do roku 2023 ale v reale nemam to ani kde nabit aj kebyze ten melon na elektroauto mam ... tak o com to je cele.... chape tu niekto suvislosti o com je vobec elektoromobil v praxi a aj jeho nabijanie .....lebo mne pride ze kazdy vyrobca sa tvari ze vsetko je good ale mne to vobec tak nepride
Když každý ví že narvali miliardy Eur do HEV, PHEV a EV vehyklů.
To je těžká křeč snažit se to marketingově svést na koronavirus, zatímco na vině jsou elektrovehykly.
No jo, woni musej, když se vlastními špatnými rozhodnutími dostali do slepé uličky.
Ano, bylo to velké riziko a oni vsadili vše do banku na červenou a padla černá …………..
To je těžká křeč snažit se to marketingově svést na koronavirus, zatímco na vině jsou elektrovehykly.
No jo, woni musej, když se vlastními špatnými rozhodnutími dostali do slepé uličky.
Ano, bylo to velké riziko a oni vsadili vše do banku na červenou a padla černá …………..
Možná si opravdu mysleli, že tímhle elektrolobbingem vyřadí konkurenci, která si nemůže dovolit takové investice do EU trhu. Nebo cítili šanci se přisát na "green deal" dotace. Každopádně si myslím, že dopadnou špatně.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Obrana v USA v těchto případech je zbytečná a stalo by je to ještě vic peněz a odklon zbývajících zákazníků
A přitom diskutující ani neví, proč je s ID.3 problém.
Co tam VW nezvládá? Že prý infotainment.
Co tam VW nezvládá? Že prý infotainment.
Jedna morová rána za druhou, EV a Diesel a COVID a tak. Ale víte co... 900M€ zisku za kvartál je pořád zisk... i kdyby měli 900M€ ztráty, tak je to pořád pětina zisku za loňský první kvartál...
Je to asi je jedno, fungují přibližně stejně. Je to o kuse a konstrukčním řešením daného auta. Mám doma francouze - C3 a Němce - Touran a za 2 roky žádný velký problém. Vržou sem tam oba 😒]
Vidíš, nemáš kupovať šmejdy od VW. Mal si ostať pri Francúzoch, tí iba vŕzgajú ale fungujú. 😒]
Ludia vseobecne elektromobily chvalia, ze nevyzaduju velky servis a maju spolahlive motory. Ale asi nie u VW. Aj tak je zaujimave, ze take investicie a vysledok nic. Uvidime, co povie servis v pondelok.