No, turbo je při nasazaní ve sportu menší problém, než v civ
A zejména tedy na Imole, která je hodně rychlá a má dost rovných úseků. ;-)
Kromě toho zrovna v F1 stejně motor nevydrží o moc déle, než jeden závod.
No, a v neposlední řadě rozumně přeplňovaný třílitrový V6 by mi nevadil ani v civilu! Nemám rád tříválcove 0,9, co mají 120 koní... někdy, někde a na chvíli...
Dost dobře mi uniká smysl článku, pokud už autor pominul dávnou historii kompresorů a zaměřil se na 80-tá léta, proč tak nějak opomenul vzpomenout průkopníka přeplňovaných motorů, a to značku Renault? A co třeba úspěšnou stáj Brabham s motory BMW a jejich tituly s N. Piquetem?
Mám z toho úplně stejný dojem, o čem ten článek vlastně je? Tváří se, že o turboéře v F1 (nebo prvních turbech v F1?) ale není, píše se v něm o dvou sezónách ferrari na začátku osmdesátých let. Na titulce fotka laudova auta z roku 75, prostě zmatina.