Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen T-Cross R-Line 1.5 TSI DSG – Napravení reputace

Dlouhodobě testovaný Volkswagen T-Cross na mě s tříválcem 1.0 TSI dojem moc neudělal. Napraví vůz svoji reputaci se čtyřválcem 1.5 TSI?
Zpět na článek
30. 4. 2020 12:12
Re: Kvalitní Start-Stop? Co to je?
Ano, takže já jsem "zaostalec", zatímco ty jako hybridář jsi pionýrem pokroku! :D :D :D :D :D
Teď si mě fakt rozsekal! :-) :-) :-)
Avatar - Jaros71
29. 4. 2020 23:16
Re: Kvalitní Start-Stop? Co to je?
:yes: to je to první co hned vypnu...většinou :-)
Avatar - Jaros71
29. 4. 2020 23:11
Re: jasne vyzera to uz lepsie
Topper...myslím , že většina se prodá ve verzích pod 500 tis.
Avatar - Jaros71
29. 4. 2020 23:10
Re: T-Cross
Souhlas...roletka je vždy lepší.
Avatar - Jaros71
29. 4. 2020 23:09
Re: T-Cross
Ale Fordu se Puma dost povedla... ;-) :yes:
Avatar - Jaros71
29. 4. 2020 23:09
Re: T-Cross
Myslím , že většinou se prodá jako crossover do města s cenou pod 500 tis..
Víc by za malý crossover dal jen magor. :-)
Avatar - Mikesus
29. 4. 2020 13:34
Re: autíčko
Tak pokud člověk může nabíjet doma přes noc, problém v tom tolik nevidím. Spíš aby za tu noc se to stihlo na nějakých 200km
Avatar - xxc
29. 4. 2020 13:10
Re: autíčko
Mne sa tiez tankovanie velmi nepaci :-) Zato odniest to kazdy den na nabijacku mi zatial nerobi problem. A keby nie, dobijem doma a rano mam plnu nadrz.
Avatar - Mikesus
29. 4. 2020 10:56
Re: Kvalitní Start-Stop? Co to je?
Kvalitní start-stop mají hybridy. Ale to ty nikdy nepochopíš, i když by ses v kolonách ukvedlal k orgasmické smrti. Protože inteligentní řidič volí motorizaci a převodovku podle použití auta, nikoli podle nějakého názoru pár zaostalců.
29. 4. 2020 09:58
Kvalitní Start-Stop? Co to je?
"Na semaforech každopádně oceníte tiše a rychle pracující stop-start systém". Pan redaktor asi neví, že 98 % řidičů tento debilní vynález vypíná okamžitě po nastartování, aby si neničil motor (nebo si ho nechá vyřadit trvale). :-)
29. 4. 2020 09:56
Re: dsg
Inteligentní řidič volí manuální řazení, takže žádné cukací problémy nemusí řešit! :-)
Avatar - wakantanka
29. 4. 2020 08:38
Re: autíčko
No ale stále je to B segment, teda auto určené na poskakovanie po meste či krátke prímestské cesty. V režime ráno do práce, poobede domov a dochádzaš cca 20 km v jednom smere máš 40 km za deň. Za desať dní to spraví 400 km. Takže pri takomto užívaní tankuješ dva krát do mesiaca ... čo nie je až taký vopruz či?
Avatar - white label
29. 4. 2020 01:15
Re: dsg
Proto tady ty palce vůbec neřešte a nedělejte těm palcujícím blbečkům zbytečně radost...
Avatar - lamal
28. 4. 2020 23:56
Re: Nezaujalo
uplne suhlasim... akurat poznam niekoho komu sa Arona velmi paci a to uplne staci, staci ze ju moze mat a sen je splneny... realna kvalita plastov nehra rolu, kopa ludi to moc neriesi, pokial je to pre nich pekné z vnutra
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2020 20:01
Re: Nezaujalo
Já bych v téhle kategorii do koncernu jednoduše nešel, protože nevím, proč bych si měl u auta s cenou slušné nižší střední zvykat na interiér, který bych snesl nejvýše v A segmentu. Resp. Kamiq je v pohodě, ale designově mi neříká nic.
Avatar - wakantanka
28. 4. 2020 19:29
Re: Re: dsg
Až tak do detailov som nemal ani čas ani chuť to skúmať. 🙂 A ešte jedna vec, to auto malo za sebou cca 130 tis. nie príliš ohľaduplného života vo firme, kde na ňom jazdil kto potreboval a ten interiér aj tak vyzeral. Ale pohonný reťazec šľapal ako hodinky. 🙂
Avatar - lamal
28. 4. 2020 19:29
Re: dsg
jo staci niekomu viac registracii a ide :-)
Avatar - Mikesus
28. 4. 2020 18:37
Re: dsg
Na to už jsem si zvykl, že tu jsou tací, kterým je jedno obsah, ale důležité kdo to napsal. Podle toho je buď palec nahoru nebo dolů. Smutné
Avatar - Mikesus
28. 4. 2020 18:35
Re: dsg
Na parkování a lehké posunutí je eCVT bezkonkurenční.
Avatar - lamal
28. 4. 2020 16:05
Re: Nezaujalo
kvalita interieru nie je chyba dizajnu, ale diktatu koncernu, takze je to sice smutne, ale je to tak... myslim, ze kupit pohladnejsiu, proporcne vyvazenejsiu a napaditejsiu Aronu nez to iste len v drahsom baleni mi pride lepsi napad, kto kupuje auto od koncernu v tejto triede tak nejak ocakava/neriesi lacny interier
Avatar - lamal
28. 4. 2020 15:39
Re: dsg
Karle vidim, ze aj ty tu mas nejakeho trolla co ti chodi davat palce dolu :D
Avatar - _Karel_
28. 4. 2020 14:46
Re: dsg
Jj, to tak bývá - pravda někde uprostřed :-)
Beru to tak.
28. 4. 2020 14:27
Re: dsg
Ja som narážal na suché spojky v dvojspojke, kde s tým elektronika pracuje menej citlivo ako ľavá noha. Tam auto často skočí. Pri manuálnej prevodovke ti možno zasmrdí, ale auto máš viac pod kontrolou. Moja manželka jazdi aktuálne s hybridným yarisom a tam je toto bez problémov.
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2020 13:38
Re: Nezaujalo
Arona se mi vůbec nelíbí, vysoké a neforemné s laciným interiérem. T-cross s tou nic nepředstírající krabicovitostí je za mě lepší.
Avatar - _Karel_
28. 4. 2020 12:16
Re: dsg
Myslím, že v tom Supu je slabší DQ381 a já mám Dq500.
Jsem rád, že nejsem jediný, dík ;-)
Avatar - lamal
28. 4. 2020 11:38
Re: Nezaujalo
Arona ma oproti tejto t-roc dacii a kamiqu aspon nejaky design, vobec sa nedivim... tiez by som siel do arony na miesto tychto ohyzdov
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2020 11:32
Velky skok
Z Q 5 skocit do prezleceneho Pola to je obrovsky skok o 2 triedy a este hlbsie...Ako vsetko sa da a clovek si zvykne aj na ovela horsie aj ked tazko.
Avatar - wakantanka
28. 4. 2020 11:28
Re: dsg
Naposledy som trochu popreháňal akt. Superba s 2,0 TDI 4x4 a tuším 140 kW, teda ak sa nemýlim technika zhodná s Karlovou v Kodiaqu. A určite môžem potvrdiť, že to auto necukalo ani pri parkovaní v kopci, ani pri klíďo píďo jazde, ale ani pri razantnom zrýchľovaní. Proste to radilo tak, že človek o tom skoro nevedel. Taký 9g tronic v MB radí (podľa mňa) hladšie, jemnejšie a ešte menej postrehnuteľnejšie. Ale určite sa ten SuperB nemal za čo hanbiť a keď už tak by som svoje výhrady smeroval inam ako do pohonného ústrojenstva.
Avatar - lamal
28. 4. 2020 11:26
Re: dsg
Karel pravda bude niekde medzi.. spravne si poznamenal, ze co je pre koho cukanie... ked niekedy citim ako podaktori radia s manualom tak lutujem take vozitko aj posatku, terror a vodic sa tvari uplne normalne :D S tym automatom to bude nieco podobne, ucukanemu vodicovi moze prist ucukana prevodovka uplne v pohode. (nemyslim teba)

Tiez som si vsimol, ze ti co povazuju svoju (tiez cukajucu) prevodovku za necukavu nadavaju na dsg... staci, ze tie prevodovky cukaju v inych situaciach a trebars predvidatelne tj, staci sa s tym naucit jazdit a da s to skorigovat. Mne najhladsie fungovala 6st DSG v O3 TDI 180k scout + polo 1.0tsi + 7dsg, ale tam zas bola priserna logika radenia, neustale podtacanie a naopak caste a jalove vytacanie chrochtadla... ked to obcas optimalne trafila 2500-3500ot, bol to blazeny pocit :D Najhorsia bola v 1.5tsi o3.

Uplne osobitna kapitola je cit pre plynulost pohybu a premavky, nie len v MHD jazdia take jelita, ze to je priserne, prudke akceleracie a prudke brzdenie a uplne zbytocne zalezitosti, minimalne premyslanie nad zmyslom stlacenia plyn pedala...
28. 4. 2020 11:26
Re: dsg
Môžem potvrdiť.

Suchá spojka s manuálom v malom aute je pri parkovaní pri/na obrubníku dosť na prd. Stačí len jeden výjazd s trochu vyšším pridaním plynu na obrubník a už si zasmrdí.
Mám to v Toyote Yaris a do mestských áut by mali dávať mokrú spojku, nech sa to lepšie maže či chladí. Ešteže teraz tie obrubníky neriešim denne, ale len pár krát do mesiaca. Ale aj v zápche v kolóne by to v letných teplotách možno chcelo mokrú spojku, ale to už skôr automat :-)
Avatar - lamal
28. 4. 2020 11:15
Re: Ten exteriér je ako Dacia
jj je to priserna bohuzial len dizajnová láca, pretoze to je predrazene ako prasa, holt je to wágen = nemecka kvalita :D
Avatar - Ozzman
28. 4. 2020 09:48
Re: autíčko
Naše starší Kuga měla nádrž asi 55 a taky ujela sotva 500 km.. někdy jen 100... :D :D To si nevybereš...
28. 4. 2020 09:18
Re: dsg
eCVT vyje keď chceš max výkon, ale ako často a dlho ho potrebuješ v mestskom aute? Prudké rozjazdy využívaš častejšie, ale ani to by nebol najväčší problém. Problém je u mňa horšie parkovanie na obrubník ak je na každý smer málo miesta. Tam suchá DSG( štandard v malých autách) často podskočí. A moja manželka takto parkuje denne pri práci.
28. 4. 2020 09:13
Re: dsg
Lenže prudké rozjazdy z miesta sú to čo často robíš keď sa chceš zaradiť. To na mestskom auto robím oveľa častejšie ako dávanie plného plynu, kde eCVT zavýja.
Ale čo mi vadí ešte viac, tak v malých autách sú suché spojky, ktoré si moc nerozumejú s parkovaním na obrubník v mieste kde je málo priestoru a to moja manželka rieši každý deň.
28. 4. 2020 09:06
Re: autíčko
36, ale keď začne svietiť kontrolka, tak tam dáš možno 29. Viac ako 33 som ešte nikdy netankoval.
Avatar - woody-alien
28. 4. 2020 09:02
Re: autíčko
SSS má 37 litrů, hladový oko začíná svítit kolem 500 km. Jako jezdit na pumpu nepatří mezi moje kratochvíle, ale už jsem si zvyknul. A dálky se s takovým autem moc nejezdí, takže jseš u pumpy třeba třikrát za měsíc. To zas není tak hrozný.
Avatar - Ozzman
28. 4. 2020 08:40
Re: Strašné . . .
Stojí stejně, tak je pořád Oktávka na to lépe :D
Avatar - Mikesus
28. 4. 2020 08:29
Re: Strašné . . .
To ma byt jako útěcha, že když to má octavia tak tohle je v pohodě? To tedy z mého pohledu moc není.
28. 4. 2020 08:27
Nezaujalo
Krstná má prvú generáciu Audi Q5 a keď prišiel T-Cross, tak sa jej zapáčil a vážne uvažovala, že Q5 už vymení, lebo by chcela na dôchodok niečo menšie. Pri T-Crosse mala trochu nostalgiu, lebo jej prvé auto bolo žabacie zelené Polo mk3, ktoré bolo tiež trochu imidžovka v čase Favoritov .

T-Cross som si teda požičal v tejto tyrkysovej Makena, R-Line 115-koňová 1,0 TSI DSG a zobral som krstnú na výlet. Nepáčili sa jej tvrdé plasty, že posunutie zadnej lavice dopredu necháva v kufri takú priekopu kde všetko zapadne. Povedala, že sa cíti ako vo Fabii a že keď tak, počkala by na tento štvorvalec, ktorý vtedy ešte nebol k dispozícii.

Potom som jej ukázal cenu hentoho, ktorá bola vyše 26-tisíc a to ju úplne odradilo. Dosť to navyšoval ten zbytočný paket R-Line, ale aj tak. Čakala, že to bude stáť pod 20-tisíc. Keď sa chystala svoju Q5 predať, tak dala všetko opraviť, vyčistiť a znovu sa do svojho auta zaľúbila a nakoniec si ho nechala.

Jej sestra v tom čase menila prvú generáciu Citroenu C3 a tiež chcela niečo ako T-Cross, tak som jej poradil Aronu a na moje prekvapenie si ju skutočne kúpila (vždy sa ma niekto vypytuje aké si má kúpiť auto a potom si aj tak spraví po svojom) no a išla do toho 115-koňového 1,0 TSI s DSG, ale vo výbave Style.

Vzala nejakú červenú predvádzačku a dostala ju za 16-tis. Čo som ale najviac rád, že je s autom úplne spokojná a popri Kamiqu a T-Crossu by som z malých crossoverov opäť poradil Aronu alebo nový Captur.

To ja len tak, že ako sa ľudia v praxi rozhodujú. :)
Avatar - SCHROJF
28. 4. 2020 07:21
Re: Strašné . . .
...cca 42l...a zázrak od Škody, Octavia 4 má 45l...to je teda rozdiel, že??? :D
Avatar - Ozzman
28. 4. 2020 07:17
Re: dsg
Tak já zkousel jen ten HDM v allroadu bitdi, jak říkám, skvělé auto i s převodovkou a Kodiaq jsme nejel, ještě si na ten sraz nedorazil :D
Avatar - Ozzman
28. 4. 2020 07:16
Re: T-Cross
Tak třeba už jen proto, že Karoq má roletku a když chci něco naložit, nemusím sundá ať plato...
Avatar - SCHROJF
28. 4. 2020 07:13
Re: T-Cross
...využitelnejší kufor...bez posunu zadnej sedačky o 14 cm???Nesranduj ;-)
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 23:48
Re: dsg
Jo, psal jsem o DSG v Audi, co dávali k 3,0TDI. A mou převodovku v Kodiaqu má (pokud vím) jen pár koncernových aut, je na vysoký krouťák, snese tažení těžkýho přívěsu. Ale netvrdím, že se chová jinak, než ty slabší, nemám srovnání.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 23:32
Re: dsg
Kvílí! ... :D neboj ... ale nejedeš pořád na plnej plyn, to jen u Imprezy s 1.6, či ASX, které nemají výkon :)
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 23:31
Re: dsg
S BiTDi Passatem jsem jezdil, cukal, sice né extra, ale poznat to bylo. O jakých jiných autech mluvíš ? Pak jsou tu automaty u Audi, kdy jsem zkoušel měnič a ten byl perfektní :)
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 23:03
Re: dsg
Ale jo, když chce člověk výkon, tak "vyje"
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 22:51
Re: dsg
Budeme se muset smířit s tím, že CVT vyjí a DSG cukají. Předpokládám, že tobě CVT nevyje a mě DSG necuká :D
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 22:50
Re: dsg
Závodník nejsem, ale jezdím svižně a z křižovatky se rozjíždím často rychleji. Co si pamatuju, tak i Dinar psal o Atece s DSG, že o převodovce "nevěděl". Možná je to pravdu typem našich DSG, kterou má jen pár aut (BiTDI..), je silnější a může mít nastavený větší prokluz, a nebo jsem holt slepej.
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 22:01
Re: autíčko
No právě. Když už dají rozežrané motory, tak ať dají i nádrž.
Btw hybridní yaris má tuším 35 nebo 38 litrů.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 21:59
Re: autíčko
Yaris má navíc i slušnou spotřebu :D Ale má taky 42litru nádrž, to je stejné skoro..
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 21:52
Re: autíčko
Ale jen půlku? To má i ten yaris víc.
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 21:51
Re: dsg
Určitě to bude o zvyku. Měl jsi vidět Ozzmana, když jsem si postěžoval u jeho mondea na neplynulé řazení :D.
Určitě zvládají lépe než průměrný točvolant. Což mne moc tedy neuspokojuje a musím říct, že mne to opravdu obtěžuje.
On i ten HDM nemusí být výhra. Stačila mi měsíc s i40 1.7crdi a automatem. Obzvlášť v kolonách to dokázalo cuknout tak, že by se i žák autoškoly styděl. Ale obecně i40 bylo jedno z nejhorších nových aut, co jsem jezdil.
Ohledně DSG, tam jsem jezdil i v těch lepších, např sup2 i 3 2.0 TDI 125kw, resp. 140. Dále třeba golf VII GTD, passat 140kw, octavia 1.6 a další. Extra rozdíly jsem nezaznamenal, chovali se to dost podobně co se týkalo chováním. VW moc sw pro dsg neumí, jak píše autor. Nebo mne budeš muset někdy svézt s tvým strojem, abych konečně našel necukající :).
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 21:45
Re: autíčko
Tohle je Bčko... tak bych nečekal dojezd 1000 km...
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 21:45
Re: dsg
Karle, DSG opravdu cuká a to jezdím taky s dvouspojkou, která je trochu víc vyhlazená, ale i ta umí v jistých situacích lehce cuknout, prostě poznáš že řadí a někdy to s tím trhne více, což není nejpříjemější. Stačí ostřejší změna rychlosti... možná jezdíš jen klidně, to já taky o přeřazení nevím :D
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 21:42
Re: T-Cross
To ale pořád nemění nic na tom, že je to Bsegment za třičtvrtě milionu a není to ani žádná ostrá verze, která si to obhájí jízdními vlastnostmi... dobře, skončíme to asi tím, že toto není pro mne, stejně jako Puma (která se mi alespoň trochu víc líbí i když nad postel bych si její plakát rozhodně nepověsil).. tato auta pro mne dávají smysl kolem 400, maximálně 500 tisíc, jako zvýšený městský crossover..
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 21:38
Re: T-Cross
Needitoval :D Ano, koukal jsem do tabulek, vzdy kdyz hledam technické specifikace, nečtu znovu text, ale kouknu do tabulek :)
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 21:22
Re: dsg
Já zas ještě nejel s cukající. Mám už druhou, na obou najeto celkem 170tkm+ manželka 40tkm na třetí. Ale jsou to všechno ty nejsilnější, tudíž asi "nejlepší".
Kamarádka ale má už druhou služební oktávku 1,6tdi kde je naopak ta nejhorší verze, a o cukání taky nic neví, po minimálně dvou letech zejména městského provozu.
Že je CVT plynulejší, to je jasný. Otázka je, čemu kdo říká "cukání", jestli je to reálně obtěžující a nakolik je to jen postřeh když se na to soustředíš ve srovnání s HDM nebo CVT.
Že by ty miliony lidí, co si už DSG koupili, denně trpěli obtěžujícím cukáním? Mě to každopádně dlouhodobě a stále řadí hladčeji než dobrý řidič s manuálem, takže o převodovce "nevím".
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 21:02
Re: autíčko
40 litrů, tak to je masakr. Občas si stěžuji na 43l v Corolle, a to se spotřebou 4.5 vyjde aspoň na 800-900km. Tady při spotřebě 7-8 litru máme kolem 500km. To je sakra málo tedy.
Kam chtějí s tou velikosti ještě jít?
Avatar - Mikesus
27. 4. 2020 20:54
Re: dsg
S necukajícím DSG jsem ještě nejezdil. Pořád doufám, kdy se to změní a zatím jsou toho jen plné testy a když to pak člověk vyzkouší osobně, je to úplně něco jiného.
A tady se dokonce o cukání píše. Takže osobně tomu věřím, že už to je konečně objektivní posouzení DSG.
27. 4. 2020 20:31
autíčko
Som obzeral minuly rok.
Zvonku ok, vnútri rozpačité.

Veľmi lacné a nekvalitne spracovanie - nebojím sa povedať, že na úrovni Dacie.

Osobne mi však najviac prekáža mala nádrž - 40 litrov je príšerne malo :-(
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 19:29
Re: T-Cross
Já ti to nevnucuju, taky bych za to nedal 3/4 mil., ale netvařme se, že je to běžná verze. Nicméně tohle testovaný auto vypadá aspoň dobře a pohon se jeví taky ok. Takže jen ta cena, nicméně z tabulky plyne, že je zcela v rámci konkurentů, pokud tedy nemají o hodně bohatší výbavu.
Avatar - white label
27. 4. 2020 19:13
Re: T-Cross
Vycházíš z textu (jak píšeš), nebo z tabulky? Podle "ceny přes 600t" spíš z tabulky, než z textu. :-)
edit - Už si to editoval, takže nic... ;-)
Avatar - white label
27. 4. 2020 19:12
Re: T-Cross
Tak to potom ten rozdíl (12 tis.) není vůbec velký, tím spíš, že Puma má podstatně menší motor s manuálem.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 18:56
Re: T-Cross
No, já vycházím z ceny přes 600t z textu, opravdu nemám kapacitu ani náladu si ověřovat všechny chyby v tabulkách.... Puma za 600t + je stejný nesmysl :) Za to jsme kupovali slušně vybavenou Kugu.. vím, že ceny jsou dnes trochu výš, ale Troc a Tcross je pro mne nejhorším produktem VW, co jsem měl tu čest vyzkoušet, naprosto neodpovídá ceně.. nehledě na to, že vedle u Škodovky mám krásného Karoqa a v případě novinářské verze i Kodiaqa, byť možná s trochu nižší výbavou.. já radši auto a motor, než blbosti navíc :)
Avatar - _Karel_
27. 4. 2020 18:49
Re: T-Cross
Miniauto za 560tisíc s obstojnou výbavou. Za třičtvrtě míče je novinářské auto se spoustou příplatků. Jako bys tu byl první den. ;-)
Smysl to má stejný jako stejně drazí (+-) konkurenti z porovnávací tabulky, třeba Ford Puma. ;-)

Mmch, autore, v textu píšete správně o ceně 560t. a v tabulkách máte přes 600t.
27. 4. 2020 18:01
Re: Strašné . . .
Autíčko dlouhé 4,1m, nádrž 40 litrů.... prostě krabička na popojíždění... neber to za 600 :D :D :D
Avatar - white label
27. 4. 2020 17:31
dsg
"Při prudších rozjezdech z místa se převodovka projevuje cukavější změnou stupně. Ve vyšších rychlostech a při klidném tempu už je ale vše v pořádku, to převodovka řadí jemně a hladce."
Zajímavé kolika lidem tento "popis" stačí k celkovému jasnému závěru, jak nemožná ta převodovka je.
Osobně jen podle tohoto stručného popisu nepoznám, jestli jde jen o nepodstatnou výtku, nebo zásadní vadu.
P.S. Cenovka je docela hrozivá, zvlášť když ji srovnám s předchůdcem (CrossPolo s R4 1.2TSI/81kW/dsg), který má hodnotněji zpracovaný interiér a jeho dsg se neprojevuje "cukavější" změnou stupně ani při prudších rozjezdech z místa.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 15:59
Re: T-Cross
Miniauto za trictvrte milionu.. Nějak mi uniká smysl. Do města je to zbytečné drahé, turbobenzin s přímým vstrikem není nejvhodnější, když už tak alespoň hybrid, nebo na co to auto je? Miniauto to je, není v něm víc místa, než v B segmentu... Nebo jestli chceme být politicky korektní, je to subkompakt za cenu střední třídy. Jo a ten Kamiq, má třeba využitelnější kufr
Avatar - 3_diamanty
27. 4. 2020 15:57
Re: Strašné . . .
suhlas... ta cena je pre mna absolutne nepochopitelna... ktovie co je ( skutocne) za tym... ale toto je nekupitelne ... inak u nas t-cross fakt vidim velmi malo skoro vobec.... pritom sestersku aronu vidim celkom casto.... aj kamiq uz celkom vidno...
Avatar - 3_diamanty
27. 4. 2020 15:44
jasne vyzera to uz lepsie
ale za aku cenu... ved za 750 litrov sa da kupit uz o triedu vacsie SUV a rovno aj v 4kolke a nie takato nafarbena hrkalka... obecne aj kamiq je uz o level inde ako tento bakelitak .... v reale stejne takyto "novinarsky" t-cross fakt clovek nestretne ... lebo sukromnik za dane prachy ma uz fakt ine vozy v ponuke... ale inak akoze ano vyzera to uz lepsie ako tie zakladnejsie verzie akurat co z toho ked uz je to potom v tejto cenovke cele nezmyselne a nekupitelne a predaju toho 3 kusy za rok... cele zle.. a pritom prave vw kedysi vedel aj cenovo aj motoricky velmi sikovne nastavit vozy.. ale tie casy su uz fuc.... ach jo
Avatar - SCHROJF
27. 4. 2020 14:52
Re: T-Cross
A v čom je praktickejší? ;-)
Ak si v ňom sedel nemôžeš povedať, že to je miniauto?! ;-)
Síce na ňom jazdím málo, ale nič z toho, čo tu je vytýkané som nezaznamenal, no asi nemám také nároky na auto ako ostatný... ;-)
27. 4. 2020 14:33
Strašné . . .
Auto za příšernou cenu. Tohle si přece nikdo nemůže koupit dobrovolně.
Avatar - Verny_2013
27. 4. 2020 14:24
motor je OK
Ale co ta převodovka? Je to auto do města kde převodovka cuká, podvozek je zbytečně tvrdý a cena za kterou si můžu koupit Karoqa, X-ceeda a další o level větší crossovery? Že by dostal 4 * za tu pěknou barvu?
Avatar - cascadia2
27. 4. 2020 14:22
Chce vyzkoušet všechny a pak si vybrat sám
T-Cross a Kamiq se mi relativně líbí oba, segment má myslím budoucnost. Ono 1.0 nedělá dojem ani v Karoqu, asi to bude opravdu základ a podkopnutá cena od. Zvláštní, jak nějaká verze může působit lépe a nějaká hůře, ať doopravy nebo v PR.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2020 14:18
Re: T-Cross
Souhlas, Kamiq je praktičtější, toto se snaží být stylovkou... miniauto s hnusným plastovým interiérem (podotýkám, že přímo v Rline jsem seděl) za cenu Passata ...
27. 4. 2020 13:37
T-Cross
Nevím no, pořad na mě Kamiq působí lépe. Spřízněná Arona je takový papa mobil. Dále už je lepší koupit novou 2008 nebo 500X po restylingu.
27. 4. 2020 13:36
Tento vůz si zaslouží jen 2,5 *
Dlouho jsem tu nebyl a zjišťuji, že se nic nezměnilo: 4* za nenalezení pohodlného posazu, za cukající AT, ze tvrdý podvozek a šílenou cenu. Vedoucí komentátor ACZ je stále mimo mísu!