Novinky
lyon667
3
Zkrácené vrtání bude patrně něco jako vypíchnutý vlas a zlomené oko 😉
Přejít do diskuze
"Konstruktéři totiž vzali výchozí vidlicový osmiválec OHC, v tomto případě o objemu 2463 cm3 a pomocí vrtání zkráceného z 88 na 77,4 mm jej zmenšili na výsledných 1994 cm3."
Netuším jak se zkracuje vrtání, ale tyhle počty nepasují ani pro zmenšené vrtání, ani pro takto zkrácený zdvih
V každém případě je zajímavé jak malé výkony ty auta tehdy měly
Netuším jak se zkracuje vrtání, ale tyhle počty nepasují ani pro zmenšené vrtání, ani pro takto zkrácený zdvih
V každém případě je zajímavé jak malé výkony ty auta tehdy měly
Na dvoulitr to byly dost dobré hodnoty. Myslím, že na atmo dvoulitr jsou to dobré hodnoty v jakékoliv době.
Ovšem zkrácené vrtání je pecka.
ACZ.
Ovšem zkrácené vrtání je pecka.
ACZ.
Nechcem tu vypadať ako obhajca downsizingu ale pozri sa na tie súčasné výkony motorov a vcelku majú aj slušnú výdrž.
Myslím že to kyvadlo sa už nezhúpne alebo zhupne na stranu hybridov a EV ;-\
Preto mám čo mám a budem to opatrovať.
Myslím že to kyvadlo sa už nezhúpne alebo zhupne na stranu hybridov a EV ;-\
Preto mám čo mám a budem to opatrovať.
Jo jo.
Ale protože "setkání věků", tak vznikla zvláštní kombinace vysocevýkonného, přeplňovaného šestiválce... s mechanicky seřizovanými vůlemi ventilů - postrach všech mechaniků.
😄
Ale protože "setkání věků", tak vznikla zvláštní kombinace vysocevýkonného, přeplňovaného šestiválce... s mechanicky seřizovanými vůlemi ventilů - postrach všech mechaniků.
😄
ok...ale musíš brát i váhu a hlavně dobu vzniku. Ale o tom je koneckonců článek - udělali to i tak z donucení.
původně vlastně dobrá myšlenka, kdy třílitrové (a více) osmiválce nahrazovaly přeplňované šestiválcové dvoulitry přešla až do nesmyslných méně než litrových tříválců....
Nezbývá, než doufat, že se to kyvadlo zase zhoupne zpátky a vrátí se víceméně do normálu.
Nezbývá, než doufat, že se to kyvadlo zase zhoupne zpátky a vrátí se víceméně do normálu.
Protože to vymýšlejí inženýři, zatímco ti co to kritizují, mají minimální technické vzdělání.
Například 4,4 biturbo mělo u BMW daleko víc problémů, než kritizované tříválce...
Například 4,4 biturbo mělo u BMW daleko víc problémů, než kritizované tříválce...
Co se mi na těchhle autech líbí, jsou kola. Malá kolečka s balonovými pneumatikami, prostě to vypadá krásně. Žádná monstrkolesa a na nich šlupky, které vám na příčném prahu zlomí páteř.
Áno tých ekokurwítok je v motoroch už viac než dosť ale na pčudovanie vcelku stále nejako idú bez nejakých fatálnych závad.
No ta výdrž..podle .je to náchylnější a složitější aminimálně na údržbu horší. Ale jinak máš asi pravdu. A navíc malej motor je lehčí a menší. A to hraje taky svou roli.
No nevím, primárně je tam něco jiného. Jestli to zdanění bylo důsledek krize - je to možné.