Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alpina představuje naftové dálniční křižníky D3 S s výkonem 355 koní

22 komentářů

webpaja
...(sice ještě maskovaná) na středovém tunelu. :yes:

https😐/www.motor1.com/…coupe-spy-phot👋
Market
to je dobre, ze bude na vyber... 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Co myslíš, ten óbr tablet? Ten tam v sérii určitě nebude. 😁 😉
Market
V policajnej M4 bude. Ale v Dubaji 😄
webpaja
aha.... 😢 To je škoda, myslel jsem, že když tam už nechali ten archaický přežitek manuální převodovky, tak přibude tablet na chatování.
Avatar - Dinar
Dinar
Hlavně sis nevšiml toho podstatného, že ten tablet je připevněn na páce poctivé mechanické ruční brzdy. 😁
webpaja
😒]
Avatar - speedfred
speedfred
Myslíš “Areseho hůlku”?
webpaja
To zní strašně perverzně 😁
Avatar - speedfred
speedfred
ja iba kopírujem jedného kolegu, takže vieš kde sa máš obrátiť.
webpaja
Nechci se kvůli hůlce radši obracet a už vůbec ne zády k ní 😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, správně technicky je to, "Areseho topor". 😁
webpaja
😒]
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - lyon667
lyon667
Hmm, upřímně jsem čekal víc. M340i za 62k€ možná nemá v základu srovnatelnou výbavu, ale je rychlejší a i ze sériové B57 lze dostat 400 poníků pouze úpravou jednotky. B3 vypadá skvěle, ale tady se Alpina moc nevytáhla...
MrBeranek
Souhlas, tohle je zklamání. Mezigenerační nárůst jen o 5 koní, když tenhle motor v 😁3 a 😁4 má 390 koní? I obyčejnou mapou se dá dostat u té mojí D3 (F31) na 400 koní a tady Alpina přidá papírově jen 5? :no: Mně je to jedno, protože ohledně další naftové Alpiny už na trhu nejsem, ale řekněte mi, holky a kluci z Buchloe, proč bych to měl generačně obměnit za nový model, když to má skoro stejný výkon?

Teď koukám navíc na technické údaje - o 200 kilo těžší a o tři desetiny na stovce pomalejší než F31? Co je to za evoluci? Pomalejší a těžší? :no: :no: :no:
Market
ma to tam 48V okruh s elektromotorom a baterkami.
M340d je o 150 kg tazsia ako M340i
MrBeranek
A to ten přírůstek váhy dělá jen ten mild-hybrid? Že to teda pořádně nepřikrmili, aby to vykompenzovali? Takhle je to pomalejší než předchozí generace. Každopádně díky za info.
Market
To presne neviem, ale predpokladam, ze to tak bude.
Koli tomu elektru ma mozno Alpina problem vytunit to na vyssi vykon, ale to len spekulujem....

The TwinTurbo inline six-cylinder diesel receives support from a 48-volt electrical system, which further improves the agility of the drive. The 48-volt starter generator can finally close the already very small turbo lag with up to 8 kW (11 hp) and over 100 Newton meters of torque available without delay. It also helps the M340d to coast at speeds of up to 160 km/h with the diesel engine switched off.
LandHodor
Ty kola jsou jak s kocaru. Alpina je tragedie. Zelena/modra metla, takovy bavorak pro paprdy kteri nechcou mercedes ale deda ma rad bavoraky. Zlaty AC Schnitzer nebo G-Power ti aspon testuji na Nordschleife ne se vezou na kocarove slave Alpiny.
Avatar - lyon667
lyon667
Když nepočítám limcová BBS své doby, tak jsou klasické Alpiny ta nejlepší kola pro BMW. G-Power sice umí výkon, ale design je jak ze školky...
Avatar - Dinar
Dinar
Já mám ještě slabost pro Apexy, spec. tyhle ve stylu bbs, bavorákům obecně sluší, na to, že jsou litá jsou super lehká, vydrží a vypadají parádně.
https😐/www.flickr.com/…arts/38824270742

Každopádně s designem alpina kol souhlas, nestárne. 😉