Hmm, upřímně jsem čekal víc. M340i za 62k€ možná nemá v základu srovnatelnou výbavu, ale je rychlejší a i ze sériové B57 lze dostat 400 poníků pouze úpravou jednotky. B3 vypadá skvěle, ale tady se Alpina moc nevytáhla...
Souhlas, tohle je zklamání. Mezigenerační nárůst jen o 5 koní, když tenhle motor v XD3 a XD4 má 390 koní? I obyčejnou mapou se dá dostat u té mojí D3 (F31) na 400 koní a tady Alpina přidá papírově jen 5? :no: Mně je to jedno, protože ohledně další naftové Alpiny už na trhu nejsem, ale řekněte mi, holky a kluci z Buchloe, proč bych to měl generačně obměnit za nový model, když to má skoro stejný výkon?
Teď koukám navíc na technické údaje - o 200 kilo těžší a o tři desetiny na stovce pomalejší než F31? Co je to za evoluci? Pomalejší a těžší? :no::no::no:
A to ten přírůstek váhy dělá jen ten mild-hybrid? Že to teda pořádně nepřikrmili, aby to vykompenzovali? Takhle je to pomalejší než předchozí generace. Každopádně díky za info.
To presne neviem, ale predpokladam, ze to tak bude.
Koli tomu elektru ma mozno Alpina problem vytunit to na vyssi vykon, ale to len spekulujem....
The TwinTurbo inline six-cylinder diesel receives support from a 48-volt electrical system, which further improves the agility of the drive. The 48-volt starter generator can finally close the already very small turbo lag with up to 8 kW (11 hp) and over 100 Newton meters of torque available without delay. It also helps the M340d to coast at speeds of up to 160 km/h with the diesel engine switched off.
Ty kola jsou jak s kocaru. Alpina je tragedie. Zelena/modra metla, takovy bavorak pro paprdy kteri nechcou mercedes ale deda ma rad bavoraky. Zlaty AC Schnitzer nebo G-Power ti aspon testuji na Nordschleife ne se vezou na kocarove slave Alpiny.
Já mám ještě slabost pro Apexy, spec. tyhle ve stylu bbs, bavorákům obecně sluší, na to, že jsou litá jsou super lehká, vydrží a vypadají parádně. https://www.flickr.com/…arts/38824270742
Každopádně s designem alpina kol souhlas, nestárne. ;-)