Novinky
Já mám ještě slabost pro Apexy, spec. tyhle ve stylu bbs, bavorákům obecně sluší, na to, že jsou litá jsou super lehká, vydrží a vypadají parádně.
https😐/www.flickr.com/…arts/38824270742
Každopádně s designem alpina kol souhlas, nestárne. 😉
https😐/www.flickr.com/…arts/38824270742
Každopádně s designem alpina kol souhlas, nestárne. 😉
To presne neviem, ale predpokladam, ze to tak bude.
Koli tomu elektru ma mozno Alpina problem vytunit to na vyssi vykon, ale to len spekulujem....
The TwinTurbo inline six-cylinder diesel receives support from a 48-volt electrical system, which further improves the agility of the drive. The 48-volt starter generator can finally close the already very small turbo lag with up to 8 kW (11 hp) and over 100 Newton meters of torque available without delay. It also helps the M340d to coast at speeds of up to 160 km/h with the diesel engine switched off.
Koli tomu elektru ma mozno Alpina problem vytunit to na vyssi vykon, ale to len spekulujem....
The TwinTurbo inline six-cylinder diesel receives support from a 48-volt electrical system, which further improves the agility of the drive. The 48-volt starter generator can finally close the already very small turbo lag with up to 8 kW (11 hp) and over 100 Newton meters of torque available without delay. It also helps the M340d to coast at speeds of up to 160 km/h with the diesel engine switched off.
A to ten přírůstek váhy dělá jen ten mild-hybrid? Že to teda pořádně nepřikrmili, aby to vykompenzovali? Takhle je to pomalejší než předchozí generace. Každopádně díky za info.
Souhlas, tohle je zklamání. Mezigenerační nárůst jen o 5 koní, když tenhle motor v 😁3 a 😁4 má 390 koní? I obyčejnou mapou se dá dostat u té mojí D3 (F31) na 400 koní a tady Alpina přidá papírově jen 5? :no: Mně je to jedno, protože ohledně další naftové Alpiny už na trhu nejsem, ale řekněte mi, holky a kluci z Buchloe, proč bych to měl generačně obměnit za nový model, když to má skoro stejný výkon?
Teď koukám navíc na technické údaje - o 200 kilo těžší a o tři desetiny na stovce pomalejší než F31? Co je to za evoluci? Pomalejší a těžší? :no: :no: :no:
Teď koukám navíc na technické údaje - o 200 kilo těžší a o tři desetiny na stovce pomalejší než F31? Co je to za evoluci? Pomalejší a těžší? :no: :no: :no:
Když nepočítám limcová BBS své doby, tak jsou klasické Alpiny ta nejlepší kola pro BMW. G-Power sice umí výkon, ale design je jak ze školky...
Ty kola jsou jak s kocaru. Alpina je tragedie. Zelena/modra metla, takovy bavorak pro paprdy kteri nechcou mercedes ale deda ma rad bavoraky. Zlaty AC Schnitzer nebo G-Power ti aspon testuji na Nordschleife ne se vezou na kocarove slave Alpiny.
Hmm, upřímně jsem čekal víc. M340i za 62k€ možná nemá v základu srovnatelnou výbavu, ale je rychlejší a i ze sériové B57 lze dostat 400 poníků pouze úpravou jednotky. B3 vypadá skvěle, ale tady se Alpina moc nevytáhla...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hlavně sis nevšiml toho podstatného, že ten tablet je připevněn na páce poctivé mechanické ruční brzdy. 😁
aha.... 😢 To je škoda, myslel jsem, že když tam už nechali ten archaický přežitek manuální převodovky, tak přibude tablet na chatování.
https😐/www.motor1.com/…coupe-spy-phot👋