Novinky
zaplosak
1
Taky, už tak před měsícem... 😉
Že konečně začnou dávat 5 záruku na svá auta a ono z toho vylezlo jen prodloužení o 3 měsíce pro auta, kterým končí záruka v době nouzového stavu. Škoda mluvit... ;-\
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vždyť by zkrachovali, když by davali 5letou záruku. Poslední, co nam vydrželo 5 let z koncernu byla O1. Zbytek se sypal a za hodnotu uznanych i neuznanych reklamacich bychom měli několik nových aut.
Viz. Třeba O2, praskla hlava motoru, 3x meneno rameno přední nápravy, vadná elektroinstalace. Yeti komplet zrezly po 2 letech, jednou "opraveno" a po půl roce opět znovu vše odpadalo. Na Passatu B6 2x turbo během 30tis km, podruhé neuznano atd atd.
Když by měli uznat své vadné výrobky, už tu nejsou.
Viz. Třeba O2, praskla hlava motoru, 3x meneno rameno přední nápravy, vadná elektroinstalace. Yeti komplet zrezly po 2 letech, jednou "opraveno" a po půl roce opět znovu vše odpadalo. Na Passatu B6 2x turbo během 30tis km, podruhé neuznano atd atd.
Když by měli uznat své vadné výrobky, už tu nejsou.
Tak ono je to hlavně nařízení z EU, takže se nejedná o žádnou dobrou vůli této vtipné automobilky. PR Škody může fakt věřit jen buran. Technika VW prodávaná za draho v nafouklých krabicích hrajících si na o třídu větší auta - poperte se o to ať to máte dřív než soused.