Elektromobilita
Tohle jsou největší evropské továrny na baterie. Kde všude vzniká potřebná technika do vyhlížených elektroaut?
12 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tedy 2mil elektroat s dojezdem cca 400km
nebo 20mil plug-in hybridu s dojezdem 50km ciste na elektriku
a pochybuji, ze by se baterky vyrabely jen v madarsku, polsku, nemecku a svedsku, jak ukazuje clanek,
takze dalsi fabriky co tady nejsou uvedeny se prinejmensim planujou, jestlize se uz nestavej
a tech 141GWh je potreba vynasobit prinejmensim 2x
nebo 20mil plug-in hybridu s dojezdem 50km ciste na elektriku
a pochybuji, ze by se baterky vyrabely jen v madarsku, polsku, nemecku a svedsku, jak ukazuje clanek,
takze dalsi fabriky co tady nejsou uvedeny se prinejmensim planujou, jestlize se uz nestavej
a tech 141GWh je potreba vynasobit prinejmensim 2x
Tady je obrázek😒br />
https😐/16iwyl195vvfgoqu3136p2ly-wpengine.netdna-ssl.com/…le-Exhibit-3.png
Evropské fabriky jsou samozřejmě závislé na dovozu ze zemí mimo EU
Odkaz na plánovanou výrobu
https😐/static.seekingalpha.com/…57236_origin.png
https😐/16iwyl195vvfgoqu3136p2ly-wpengine.netdna-ssl.com/…le-Exhibit-3.png
Evropské fabriky jsou samozřejmě závislé na dovozu ze zemí mimo EU
Odkaz na plánovanou výrobu
https😐/static.seekingalpha.com/…57236_origin.png
jak udělat něco pro planetu je zničit ji opět další těžbou a šílenou výrobou těchto velkých baterií. Každý si může najít, jak jejich těžba a výroba ničí krajinu.
Snížíme lokální emise CO2, tak to bude fakt super...
Jenom jaksi někdo zapomněl, že většinu zemědělské půdy a hromady pitné vody používáme pro zvířata, hlavně kvůli kterým se v Amazonii kácí pralesy na pěstování GMO kukuřice a sóji, která se vozí přes ceIý svět.
I lesy mizí. Vozí se totiž super eko dřevoštěpka, aby se s ní topilo. Planeta se čím dá více zastavuje - domy, beton, asfalt.
Ale tyhle věci nikoho nezajímají, protože nemají výfuky, že?
To nás začne zajímat až 2050, až budeme CO2 neutrální kontinent. Jenomže to už podle odhadů v podstatě nebudou v oceánech žádné ryby, hlavně kvůli masivnímu rybolovu.
No jo, Green deal je skvělý plán.
A e-auta jsou rovněž skvělá - těžká, drahá, dlouho se musí nabíjet, baterie se jaksi nedají recyklovat do nekonečna, jak si elektronadšenci myslí a že jsou bezúdržbová, protože se nemá co rozbít. To, zejména proti jednoduchým a spolehlivým atmo benzin autům, je nesmysl. Mají všechna až na velká SUV a dodávky omezený prostor, s cenami nabíjení si společnosti hází jak chtějí atd.
Jedinou pozitivní věcí do budoucna je to, že s výraznou automatizací a robotizací nebude potřeba Čína jako výrobna všeho možného. Prostě cena výroby bude jinde stejná, navíc odpadne cena a palivo na dopravu.
Takže jestli to zamezí přílivu čínských elektrovehiklů do celého světa, tak supr.
Ať se podpoří dlouho vykořisťovaná Afrika nebo klidně Jižní Amerika i celá Indie. Ale s Čínou, ať dají všichni pokoj.
Snížíme lokální emise CO2, tak to bude fakt super...
Jenom jaksi někdo zapomněl, že většinu zemědělské půdy a hromady pitné vody používáme pro zvířata, hlavně kvůli kterým se v Amazonii kácí pralesy na pěstování GMO kukuřice a sóji, která se vozí přes ceIý svět.
I lesy mizí. Vozí se totiž super eko dřevoštěpka, aby se s ní topilo. Planeta se čím dá více zastavuje - domy, beton, asfalt.
Ale tyhle věci nikoho nezajímají, protože nemají výfuky, že?
To nás začne zajímat až 2050, až budeme CO2 neutrální kontinent. Jenomže to už podle odhadů v podstatě nebudou v oceánech žádné ryby, hlavně kvůli masivnímu rybolovu.
No jo, Green deal je skvělý plán.
A e-auta jsou rovněž skvělá - těžká, drahá, dlouho se musí nabíjet, baterie se jaksi nedají recyklovat do nekonečna, jak si elektronadšenci myslí a že jsou bezúdržbová, protože se nemá co rozbít. To, zejména proti jednoduchým a spolehlivým atmo benzin autům, je nesmysl. Mají všechna až na velká SUV a dodávky omezený prostor, s cenami nabíjení si společnosti hází jak chtějí atd.
Jedinou pozitivní věcí do budoucna je to, že s výraznou automatizací a robotizací nebude potřeba Čína jako výrobna všeho možného. Prostě cena výroby bude jinde stejná, navíc odpadne cena a palivo na dopravu.
Takže jestli to zamezí přílivu čínských elektrovehiklů do celého světa, tak supr.
Ať se podpoří dlouho vykořisťovaná Afrika nebo klidně Jižní Amerika i celá Indie. Ale s Čínou, ať dají všichni pokoj.
to je ako vymysliet perfektnu stiepacku na drevo.... a potom zistit ze uz nemame skoro ziadne drevo
https😐/www.autoforum.cz/…oruji-stale-min/