Elektromobilita
Tohle jsou největší evropské továrny na baterie. Kde všude vzniká potřebná technika do vyhlížených elektroaut?
12 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
Je prostě třeba využívat osvědčené (a nyní už i opravdu hodně čisté) technologie! 😉
https😐/www.autoforum.cz/…oruji-stale-min/
https😐/www.autoforum.cz/…oruji-stale-min/
a vies co je najsmutnejsie... ze kym na nejaku pouzitelnu bateriu vyvoj konecne dospeje ... tak bude planeta uz aj tak tak zdevastovana ze stejne nam take baterky budu na dve veci ...
to je ako vymysliet perfektnu stiepacku na drevo.... a potom zistit ze uz nemame skoro ziadne drevo
to je ako vymysliet perfektnu stiepacku na drevo.... a potom zistit ze uz nemame skoro ziadne drevo
tedy 2mil elektroat s dojezdem cca 400km
nebo 20mil plug-in hybridu s dojezdem 50km ciste na elektriku
a pochybuji, ze by se baterky vyrabely jen v madarsku, polsku, nemecku a svedsku, jak ukazuje clanek,
takze dalsi fabriky co tady nejsou uvedeny se prinejmensim planujou, jestlize se uz nestavej
a tech 141GWh je potreba vynasobit prinejmensim 2x
nebo 20mil plug-in hybridu s dojezdem 50km ciste na elektriku
a pochybuji, ze by se baterky vyrabely jen v madarsku, polsku, nemecku a svedsku, jak ukazuje clanek,
takze dalsi fabriky co tady nejsou uvedeny se prinejmensim planujou, jestlize se uz nestavej
a tech 141GWh je potreba vynasobit prinejmensim 2x
Vše je z Asie. Náhrada evropského průmyslu asijským. Každý musel vědět, jak to dopadne. Třeba nám pak budou víc půjčovat.
Tady je obrázek😒br />
https😐/16iwyl195vvfgoqu3136p2ly-wpengine.netdna-ssl.com/…le-Exhibit-3.png
Evropské fabriky jsou samozřejmě závislé na dovozu ze zemí mimo EU
Odkaz na plánovanou výrobu
https😐/static.seekingalpha.com/…57236_origin.png
https😐/16iwyl195vvfgoqu3136p2ly-wpengine.netdna-ssl.com/…le-Exhibit-3.png
Evropské fabriky jsou samozřejmě závislé na dovozu ze zemí mimo EU
Odkaz na plánovanou výrobu
https😐/static.seekingalpha.com/…57236_origin.png
jak udělat něco pro planetu je zničit ji opět další těžbou a šílenou výrobou těchto velkých baterií. Každý si může najít, jak jejich těžba a výroba ničí krajinu.
Snížíme lokální emise CO2, tak to bude fakt super...
Jenom jaksi někdo zapomněl, že většinu zemědělské půdy a hromady pitné vody používáme pro zvířata, hlavně kvůli kterým se v Amazonii kácí pralesy na pěstování GMO kukuřice a sóji, která se vozí přes ceIý svět.
I lesy mizí. Vozí se totiž super eko dřevoštěpka, aby se s ní topilo. Planeta se čím dá více zastavuje - domy, beton, asfalt.
Ale tyhle věci nikoho nezajímají, protože nemají výfuky, že?
To nás začne zajímat až 2050, až budeme CO2 neutrální kontinent. Jenomže to už podle odhadů v podstatě nebudou v oceánech žádné ryby, hlavně kvůli masivnímu rybolovu.
No jo, Green deal je skvělý plán.
A e-auta jsou rovněž skvělá - těžká, drahá, dlouho se musí nabíjet, baterie se jaksi nedají recyklovat do nekonečna, jak si elektronadšenci myslí a že jsou bezúdržbová, protože se nemá co rozbít. To, zejména proti jednoduchým a spolehlivým atmo benzin autům, je nesmysl. Mají všechna až na velká SUV a dodávky omezený prostor, s cenami nabíjení si společnosti hází jak chtějí atd.
Jedinou pozitivní věcí do budoucna je to, že s výraznou automatizací a robotizací nebude potřeba Čína jako výrobna všeho možného. Prostě cena výroby bude jinde stejná, navíc odpadne cena a palivo na dopravu.
Takže jestli to zamezí přílivu čínských elektrovehiklů do celého světa, tak supr.
Ať se podpoří dlouho vykořisťovaná Afrika nebo klidně Jižní Amerika i celá Indie. Ale s Čínou, ať dají všichni pokoj.
Snížíme lokální emise CO2, tak to bude fakt super...
Jenom jaksi někdo zapomněl, že většinu zemědělské půdy a hromady pitné vody používáme pro zvířata, hlavně kvůli kterým se v Amazonii kácí pralesy na pěstování GMO kukuřice a sóji, která se vozí přes ceIý svět.
I lesy mizí. Vozí se totiž super eko dřevoštěpka, aby se s ní topilo. Planeta se čím dá více zastavuje - domy, beton, asfalt.
Ale tyhle věci nikoho nezajímají, protože nemají výfuky, že?
To nás začne zajímat až 2050, až budeme CO2 neutrální kontinent. Jenomže to už podle odhadů v podstatě nebudou v oceánech žádné ryby, hlavně kvůli masivnímu rybolovu.
No jo, Green deal je skvělý plán.
A e-auta jsou rovněž skvělá - těžká, drahá, dlouho se musí nabíjet, baterie se jaksi nedají recyklovat do nekonečna, jak si elektronadšenci myslí a že jsou bezúdržbová, protože se nemá co rozbít. To, zejména proti jednoduchým a spolehlivým atmo benzin autům, je nesmysl. Mají všechna až na velká SUV a dodávky omezený prostor, s cenami nabíjení si společnosti hází jak chtějí atd.
Jedinou pozitivní věcí do budoucna je to, že s výraznou automatizací a robotizací nebude potřeba Čína jako výrobna všeho možného. Prostě cena výroby bude jinde stejná, navíc odpadne cena a palivo na dopravu.
Takže jestli to zamezí přílivu čínských elektrovehiklů do celého světa, tak supr.
Ať se podpoří dlouho vykořisťovaná Afrika nebo klidně Jižní Amerika i celá Indie. Ale s Čínou, ať dají všichni pokoj.