Nie žeby som apriori nesúhlasil, ale v poslednej dobe vídavam čoraz viac full vybavených takýchto pickupov ako typické mestské leštenky čo sa málokedy pozrú von z mesta. Pre takýchto majiteľov bude ten hybrid ako stvorený.
Zaplaťpánbůh, aspoň jeden pick-up na trhu se bude dá koupit v benzínu. Kolega, majitel dvou Wranglerů CRD pořídil nového s benzínovým dvoulitrem. Říkal, že mu spotřeba z předchozích 11 litrů nafty stoupla o půl litru, ale má o 70 koní navíc a jede to nesrovnatelně líp. Nechtěl jsem mu věřit, ale spritmonitor to jen potvrzuje. Nafta 10-11, benzín 12.
:yes::yes::yes:
podívej, napsali jsme téměř ttéž.
Mára zase bublá z mrákot.
Ten motor je tam na šmé, kvůli emisím. Je to takovej novej dieselgate, tyhle nikým nechtěný motory. V tomto případě jde o extrémní kravinu.
Ví to výrobce, ví to dealeři, ví to kupci, ví to BYkupci, ví to každej usmrkanec.
Ten jedinej, kdo to neví, o tom píše. A rovnou to napálí: Podle něj je to nejzajímavější motorizace. OMG
:no: skutečná spotřeba bude astronomická, o 1/3 výše než u 6-válcového dieselu.
2-litrový diesel bude někde úplně jinde.
Australané potřebují pracanty a tím benzín v pickupu nikdy nebude.
anebo odvozu tuny na korbě se na dlouhý vzdálenosti nejvíc hodí uslintanej benzínovej čtyřválec. Jak se vybijou baterky, vezme si 15.
Vskutku je děsivé, že autor toto vypíchl jako nejzajímavější z uvedených motorizací.
Je vidět, že nemá tušení o preferencích a potřebách lidí, co kupujou pickupy na práci a o tom, na co ty auta jsou. Myslí si, že pro těch pár blbečků, co s se tím zoufale snažej zafrajeřit.
Ale vlastně byl na Novinkách nedávno článek vo RAMU a krafal tam podobnej zoufalec.