Již sedmá generace populárního BMW řady 5 se s modernizací dočkala výraznějšího designu, pokrokových asistenčních systémů a samozřejmě nemohou chybět ani nové elektrifikované pohonné jednotky.
Za mě naprostá hrůza. Zadní část leze do zadní části číňanům a předek se nápadně podobá trojce.
Bude teď těžké je rozeznat. Verze před FL měla charakter typický pro pětku a byla velmi elegantní. :no::no::no:
Je to pěkný zlo když pravidelně parkuješ okolo živých plotů, které různě trčí. Každé zaparkování je pak solidní klikačka přes infotainment :D Teď nemluvím o BMW, ale platí to obecně 8-s
No dobře, je to paráda :-)
Mně se teda líbí třeba osmička... ale tohle bych si představit uměl.
Zelená z toho renderu těžko říct, je těžký trefit nějakou pěknou.
Ja by som bol kľudne expresívnejší: je to paráda a asi najkrajšie BMW v súčasnosti. Chvála bohu za normálne ladviny (aj za zachovanie normálneho interiéru); svetlá sa tak ideálne priostrili a zmodernizovali. Samozrejme to chce M paket, ostatné línie sú slabšie, ale k tomu M paketu na rozdiel od 3er nemám najmenšie výhrady, to je vydarené. Úplne super je tá M550i v zelenej, možno trochu odvážne na veľký sedan, ale sedí mi to tam.
Fakt vydarený facelift. :yes:
Líbí, líbí! Z hlediska designu jsem rád, že ponechali inteligentní velikost přední masky, i když nárazník trochu překombinovali (na trojku to ale v překombinovanosti ani zdaleka nemá). No a na interiéru nebylo moc co vylepšovat... A taky jsem doufal, že s faceliftem přijde 530e i do kombíku, a voilà, je to tu...
Takže největší problém nový pětky je, že aktuální operák mi poběží ještě rok a kousek. :)
Motoricky jo (teda pokud jsi sel po notoricky znamem 20d), ale jinak? E9x byla typicka banglovina, pri uvedeni uvnitr za trest na 5 + do konce utkani, po FL lepsi, cti uz jen za 2+2. :D
ani by mne nenapadalo, že v některém autě ( když pominu nastavení zobrazení navigace v Corolle :D, taky mně to irituje ), se předělají nastavení ( která nejsou povinná ), které si uživatel udělal.
Já právě netuším, co musí být aktivní ( lenost hledat ), jen u toho pre-crash jsem myslel, že nesmí jít vůbec vypnout. Asi si budu muset trochu dostudovat. Upřímně, ani mne nenapadlo, že u některých aut se tohle zapíná automaticky bez ohlednu na nastavení ( lane assist, cteni znacek, automatická dalkova a dalsi přílepky ). Jediný mne napadl S&S, který se asi taky vždy aktivuje.
Nařízen je jen prekolizní, ten, pokud je ve voze instalován, musí být zapnut při každém nastartování a nedá se vypnout. V bmw se dá alespoň nastavit citlivost jeho zásahu, takže není otravný, neláme ruce falešnými poplachy. Já jsem ale měl spíš na mysli lane assist, v akt. generaci mercedesů je defaultně zapnut, strašný vopruz...
Už jsme to řešili...LCI naprosto úžasně odstranilo neduhy původní G30. Vysoké přední lampy oroti hmotě nárazníku pod nimi, zadní lampy s lepší grafikou a i běžná verze je hezčí a trojúhelníčky neřvou tak strašně jako u G20.
Vůbec by mě nevadila středová konzole á la 3er nebo X5, ale tahle je čisťounká. Nové přístroje očekávám od představení 4er za dva týdny. Tedy doufám... ;-)
Je to nejčistší design ve třídě, uvidíme, zda-li se podařilo i zlepšit řízení.
U BMW tomu tak není u různých lane asist apod. Máš svůj profil a ten se toho drží, nebo defaultně povypínáš co nechceš a pokud to chceš změnit, má BMW tlačítko rychlé volby a tam si pozapínáš co potřebuješ. V případě deaktivace některého ze systémů svítí kolečko oranžově, pokud je vše zapnuté, pak svítí zeleně. Geniálně jednoduché a uživatelsky přívětivé. Nemusíš to řešit s každým novým startem zase a znovu.
klasický facelift bmw, světla, nárazníky, uvnitř malá retuš a hotovo. Tak se to má dělat, tedy alespoň v premii, rozsáhlé facelifty vlastně jen potvrzují, že se původní desing moc nepovedl. Takže z venku super, alespoň mpaket verze, standard nárazník s tím vloženým patvarem v rozích mě úplně nenadchl, ale celkově je to posun.
A hlavně, díky bohu, nesáhli na vnitřek, klasický středový panel s kolečky klimy, origo 5er idrive ovladač zůstal nedotčen, škoda jen, že se nepotvrdilo info o tom, že budíky nabídnou víc variant zobrazení. Celkově dávám 1-, a v případě potvrzení, že žádné asistenty nebudou zapnuty defaultně a nebude nutno je povypínat před rozjezdem, pak známku změním na čistou 1 a pětka tak pro mně bude znova první volbou ve třídě, protože A6 mě designově a displeji míjí, éčko bohužel trpí na zmíněný problém s otravnými asistenty a XF už v podstatě odešel do věčných lovišť.
Přední světla super, zadní difuzor včetně koncovek výfuku pro mě pořád nejslabší část auta. Z interiéru by si konkurence měla brát příklad, minimálně ta z Ingolstadtu.
Je o dost lepší počin než u 3er, předek trošku ztratil identitu 5er, ale na druhou stranu už nevidím tu “nabubřelost” většiny modelů vyšších tříd BMW na úkor elegance, kterou mám tak rád u MB, takže řekl bych, že jednoznačně facelift prospěl, vidím moderní a elegantní 5er, která si stále dokáže hlavně tím zadkem držet svou dna ;-)
No, nová světla se mi líbí, ale facelift to tedy byl dosti malý. Kromě svetel nevidím zvenku rozdíl, ale větší problém je uvnitř. Skutečně tam nevidím rozdíl oproti vozům z konce 2019 a začátku 2020, které už měli nové displeje.