Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Londonbridge
Mate tam preklep ceny noveho BMW M5 budu startovat za 1.3 mil. to M z tade vymazat nech to aspon nejak zhruba sedi :-!
PowerHouse
Tak mně ten design příjde nudný a ne důraznější.
Kdyby jste ty ledvinky spojili, tak je to podobné dalším autům.
Kdyby jste ty ledvinky spojili, tak je to podobné dalším autům.
spitfirecz
No, nová světla se mi líbí, ale facelift to tedy byl dosti malý. Kromě svetel nevidím zvenku rozdíl, ale větší problém je uvnitř. Skutečně tam nevidím rozdíl oproti vozům z konce 2019 a začátku 2020, které už měli nové displeje.
Emel
Jo, tohle se mi líbí... hlavně ta emková verze, s tmavou ploutvičkou na boku. Ledvinky ještě v normě...
Ta Luxury už je slabší.
Ta Luxury už je slabší.
Ja by som bol kľudne e😜resívnejší: je to paráda a asi najkrajšie BMW v súčasnosti. Chvála bohu za normálne ladviny (aj za zachovanie normálneho interiéru); svetlá sa tak ideálne priostrili a zmodernizovali. Samozrejme to chce M paket, ostatné línie sú slabšie, ale k tomu M paketu na rozdiel od 3er nemám najmenšie výhrady, to je vydarené. Úplne super je tá M550i v zelenej, možno trochu odvážne na veľký sedan, ale sedí mi to tam.
Fakt vydarený facelift. :yes:
Fakt vydarený facelift. :yes:
Alf1k
Je o dost lepší počin než u 3er, předek trošku ztratil identitu 5er, ale na druhou stranu už nevidím tu “nabubřelost” většiny modelů vyšších tříd BMW na úkor elegance, kterou mám tak rád u MB, takže řekl bych, že jednoznačně facelift prospěl, vidím moderní a elegantní 5er, která si stále dokáže hlavně tím zadkem držet svou dna 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Karel_
Přední světla super, zadní difuzor včetně koncovek výfuku pro mě pořád nejslabší část auta. Z interiéru by si konkurence měla brát příklad, minimálně ta z Ingolstadtu.
Dinar
klasický facelift bmw, světla, nárazníky, uvnitř malá retuš a hotovo. Tak se to má dělat, tedy alespoň v premii, rozsáhlé facelifty vlastně jen potvrzují, že se původní desing moc nepovedl. Takže z venku super, alespoň mpaket verze, standard nárazník s tím vloženým patvarem v rozích mě úplně nenadchl, ale celkově je to posun.
A hlavně, díky bohu, nesáhli na vnitřek, klasický středový panel s kolečky klimy, origo 5er idrive ovladač zůstal nedotčen, škoda jen, že se nepotvrdilo info o tom, že budíky nabídnou víc variant zobrazení. Celkově dávám 1-, a v případě potvrzení, že žádné asistenty nebudou zapnuty defaultně a nebude nutno je povypínat před rozjezdem, pak známku změním na čistou 1 a pětka tak pro mně bude znova první volbou ve třídě, protože A6 mě designově a displeji míjí, éčko bohužel trpí na zmíněný problém s otravnými asistenty a XF už v podstatě odešel do věčných lovišť.
A hlavně, díky bohu, nesáhli na vnitřek, klasický středový panel s kolečky klimy, origo 5er idrive ovladač zůstal nedotčen, škoda jen, že se nepotvrdilo info o tom, že budíky nabídnou víc variant zobrazení. Celkově dávám 1-, a v případě potvrzení, že žádné asistenty nebudou zapnuty defaultně a nebude nutno je povypínat před rozjezdem, pak známku změním na čistou 1 a pětka tak pro mně bude znova první volbou ve třídě, protože A6 mě designově a displeji míjí, éčko bohužel trpí na zmíněný problém s otravnými asistenty a XF už v podstatě odešel do věčných lovišť.
Mám pocit, že u některých asistentů je nařízeno, že se musí vždy aktivovat při nastartování.
U BMW tomu tak není u různých lane asist apod. Máš svůj profil a ten se toho drží, nebo defaultně povypínáš co nechceš a pokud to chceš změnit, má BMW tlačítko rychlé volby a tam si pozapínáš co potřebuješ. V případě deaktivace některého ze systémů svítí kolečko oranžově, pokud je vše zapnuté, pak svítí zeleně. Geniálně jednoduché a uživatelsky přívětivé. Nemusíš to řešit s každým novým startem zase a znovu.
ani by mne nenapadalo, že v některém autě ( když pominu nastavení zobrazení navigace v Corolle 😁, taky mně to irituje ), se předělají nastavení ( která nejsou povinná ), které si uživatel udělal.
Nařízen je jen prekolizní, ten, pokud je ve voze instalován, musí být zapnut při každém nastartování a nedá se vypnout. V bmw se dá alespoň nastavit citlivost jeho zásahu, takže není otravný, neláme ruce falešnými poplachy. Já jsem ale měl spíš na mysli lane assist, v akt. generaci mercedesů je defaultně zapnut, strašný vopruz...
Já právě netuším, co musí být aktivní ( lenost hledat ), jen u toho pre-crash jsem myslel, že nesmí jít vůbec vypnout. Asi si budu muset trochu dostudovat. Upřímně, ani mne nenapadlo, že u některých aut se tohle zapíná automaticky bez ohlednu na nastavení ( lane assist, cteni znacek, automatická dalkova a dalsi přílepky ). Jediný mne napadl S&S, který se asi taky vždy aktivuje.
Pre-crash ne, zrovna Medvěd ho má citlivý tak, že pokud se vedle cesty šustne listí, už prudce brzdí.
Je to pěkný zlo když pravidelně parkuješ okolo živých plotů, které různě trčí. Každé zaparkování je pak solidní klikačka přes infotainment 😁 Teď nemluvím o BMW, ale platí to obecně 8-s
Pokud vim zatim ne, az snad od 2023.
Ale ani nevim proc si myslim, ze za to vyrobce prichazi o euro ncap body..
Ale ani nevim proc si myslim, ze za to vyrobce prichazi o euro ncap body..
Už jsme to řešili...LCI naprosto úžasně odstranilo neduhy původní G30. Vysoké přední lampy oroti hmotě nárazníku pod nimi, zadní lampy s lepší grafikou a i běžná verze je hezčí a trojúhelníčky neřvou tak strašně jako u G20.
Vůbec by mě nevadila středová konzole á la 3er nebo X5, ale tahle je čisťounká. Nové přístroje očekávám od představení 4er za dva týdny. Tedy doufám... 😉
Je to nejčistší design ve třídě, uvidíme, zda-li se podařilo i zlepšit řízení.
Vůbec by mě nevadila středová konzole á la 3er nebo X5, ale tahle je čisťounká. Nové přístroje očekávám od představení 4er za dva týdny. Tedy doufám... 😉
Je to nejčistší design ve třídě, uvidíme, zda-li se podařilo i zlepšit řízení.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MariAchi
...je klasicky po faceliftu.
Takze spotrebitelska rada: Kupujte po FL a pak uz staci tocit kazdou dalsi generaci az po FL 😄 :yes:
Takze spotrebitelska rada: Kupujte po FL a pak uz staci tocit kazdou dalsi generaci az po FL 😄 :yes:
Myslím, že se obecně doporučovala spíš E90 než E91... ale možná to byla výjimka.
E90 byl sedan, E91 kombík. 😉 Ale osobně bych bral FL, byť s o něco horším řízením.
U E90/91 po FL byly problemem spis motory, resp. jejich postupna generacni obmena a proti starsim jednotkam relativni nespolehlivost.
Motoricky jo (teda pokud jsi sel po notoricky znamem 20d), ale jinak? E9x byla typicka banglovina, pri uvedeni uvnitr za trest na 5 + do konce utkani, po FL lepsi, cti uz jen za 2+2. 😁
scadar
Líbí, líbí! Z hlediska designu jsem rád, že ponechali inteligentní velikost přední masky, i když nárazník trochu překombinovali (na trojku to ale v překombinovanosti ani zdaleka nemá). No a na interiéru nebylo moc co vylepšovat... A taky jsem doufal, že s faceliftem přijde 530e i do kombíku, a voilà, je to tu...
Takže největší problém nový pětky je, že aktuální operák mi poběží ještě rok a kousek. 😊
Takže největší problém nový pětky je, že aktuální operák mi poběží ještě rok a kousek. 😊
dr.Remorey
Moc se mi to líbí. Už teď vidím tu polemiku s manželkou, až budeme měnit xc70. Ona bude chtít suv a já pětku kombi 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MarekN
Za mě naprostá hrůza. Zadní část leze do zadní části číňanům a předek se nápadně podobá trojce.
Bude teď těžké je rozeznat. Verze před FL měla charakter typický pro pětku a byla velmi elegantní. :no: :no: :no:
Bude teď těžké je rozeznat. Verze před FL měla charakter typický pro pětku a byla velmi elegantní. :no: :no: :no:
Market
citujem😒br />
který je spojen s elektrickou pohonnou jednotkou o výkonu 80 kW(190 k)
nie je tam nahodou zly prepocet na kone? zeby 109k?
nie je tam nahodou zly prepocet na kone? zeby 109k?
Postavil bych se do fronty za tebe se stejnou objednávkou 😊
Jinak se stavim do rady samozrejme. :-!