Novinky
Zpět na článek
Český trh v květnu 2020 podle segmentů: Luxusním SUV se v krizi daří, Citigo se naopak propadlo
27 komentářů
ptr078
4
Ale a6 sa predavala v cr vzdy vyborne a teraz sa pozera na e a 5 z tretieho miesta. Tak idklon k suv tu je, ale ani q7 nestiha na x5, gle...
Přejít do diskuze
Emel
Masakr je ta střední. 4 Mondea, 7 Insignií... to jsou evropští premianti. Ani prémiovky nic moc.
3_diamanty
stredny mainstream uz v eu pada brutalne ... to bude po MPV zrejme dalsi segment na rane ktory v eu tak nejak postupne skonci .... 😢
3_diamanty
tiez som toho nazoru ze vela byvalych zakaznikov A4 ci A6 dnes uz jazdi v Qckovych radach... cize uz v SUVeckach ( Q3, Q5, Q7 ) ...
lebo je fakt ze klasicku A6 uz nestretnes dnes zdaleka tak casto ako pred 15 rokmi .... ale inak allroad A6 sa este stretnut da... asi aj prave preto ze ma uz velmi blizko k SUVeckam :yes:
lebo je fakt ze klasicku A6 uz nestretnes dnes zdaleka tak casto ako pred 15 rokmi .... ale inak allroad A6 sa este stretnut da... asi aj prave preto ze ma uz velmi blizko k SUVeckam :yes:
Mistr XX
Možná bývalá generace. Ta aktuální, co jsem kolem sebe vypozoroval (2 kusy) + různě zachytil na netu, spolehlivostí moc neoplývá. Motor se kazí, dílenské zpracování na špatné úrovni (nelícuje, škvírky, plasty vržou). Přitom designově je to pěkný auto...
ptr078
Audi dostava teda riaden preplesk z kazdej strany a to ma novu a6 a8 fl a4, q7. Cesku republiku som vzdy povazoval za krajinu kde ma audi dobre zazemie a lojalnych zakaznikov. Ci uz radsej jazdenku po dochodcovi z d?
Emel
Podle SDA je to vyšší střední, stejně jako Superb... a je to ofiko řazení. U Superbu a Octavie si redakce dává tu práci to rovnat, u Camry zřejmě ne.
Avantime
Nad prepadom Citiga netreba špekulovať, lebo je jednoducho vypredané v Čechách aj na Slovensku.
Mikesus
Na stránkách toyoty je psáno, že se jedná o D/E segment. SDA ji řadí do E segmentu, stejně jako Superb. Jelikož nejsou přesně daná pravidla, tak si na pomezí těchto tříd můžou určovat jak chtějí.
abc
Q5 ???
nechytla ??
tá sa práve chytla, kedysi sa predávala lepšie ako VW tiguan
nechytla ??
tá sa práve chytla, kedysi sa predávala lepšie ako VW tiguan
Šimpanz
je Camry vyšší střední? Rozměry i technikou je to mainstreamová střední jak vyšitá.
Xylo
U manažera je to otázka finančního limitu v carpolicy. Třeba v IBC centru na Pobřežní jsem potkával docela dost skorozákladních A6. Moji vrstevníci (je mi 51 let) jezdili pouze v sedanech. Můj poslední šéf měl BMW 525d (už 4-válec). Já jsem jezdil docela dobře vybavený Forester, protože jsem chudou A4 nechtěl a to byly jediné dva typy, které byly dojednány pro vyšší management jako služebáky (bylo to v Bukurešti).
Xylo
Ford byl v devadesátých letech a ještě chvíli v novém tisíciletí firemní jedničkou. Spousta firemních flotil byla založená na Escortech/Focusech a Mondeích. Tenkrát jim i konkuroval Opel s Astra/Vectra, který je dnes ještě méně viditelný než Ford. Dneska vidím, že většina firemních flotil je u Škody, občas nějaká Toyota, Hyndai nebo něco jiného.
Avantime
U vás mal Ford nejaké dobré výsledky? Na Slovensku asi v čase Fusionu a rovnako starej Fiesty, potom ešte Focus II, ale inak je to jedno, lebo ani CZ a SK pre Ford nie je kľúčový.
Ak sa na predaje modrého oválu pozrieme v európskej mierke, tak Focus sa im veľmi dobre predáva a dostal sa už opäť do prvej päťky. Fiesta je skutočne problém, lebo predaje tuším začali klesať už rok a pol po uvedení novej generácii, čo je šialene rýchlo.
Teraz zase začína dochádzať ku kanibalizácii medzi malými SUV, keďže Puma nenahradila EcoSport a ďalej sa spolu vyrábajú. Fordu to v podstate môže byť jedno, ale ak sa časť zákazníkov rozhodne ísť do lacnejšieho EcoSportu (úprimnú sústrasť), tak Pumu to nepustí vyššie v rebríčku predajov.
Ak sa na predaje modrého oválu pozrieme v európskej mierke, tak Focus sa im veľmi dobre predáva a dostal sa už opäť do prvej päťky. Fiesta je skutočne problém, lebo predaje tuším začali klesať už rok a pol po uvedení novej generácii, čo je šialene rýchlo.
Teraz zase začína dochádzať ku kanibalizácii medzi malými SUV, keďže Puma nenahradila EcoSport a ďalej sa spolu vyrábajú. Fordu to v podstate môže byť jedno, ale ak sa časť zákazníkov rozhodne ísť do lacnejšieho EcoSportu (úprimnú sústrasť), tak Pumu to nepustí vyššie v rebríčku predajov.
Arese
Tak jestli mě nějaká značka na českém trhu naplňuje velkým smutkem, tak je to Ford. Fiesta už není ani v první desítce (!) a Focus se v ní krčí někde vzadu, o Mondeu nemluvě. Taky dobré výsledky Kugy jsou s příchodem nové generace minulostí.... 😒 :no: :no: :no: No však taky jediný model Fordu z jeho současné evropské nabídky, po kterém bych opravdu toužil, je Mustang... ;-\
abc
Je to najpredávanejší sedan na svete a kráľ strednej triedy na dvoch svetadieloch. Toyota Camry,
takže máš pravdu
takže máš pravdu
Emel
Možná jako 2.0TDI FWD. Pro mě když už A6, tak nutně 3.0TDI... klidně tu nízkotučnou 170kW verzi. A to jsme ceníkově někde na 1.7M v kombíku v základu co si tak pamatuju.
Xylo
Zase připojím své osobní domněnky. Q7 i X5 už jsou poměrně drahé a podle mého názoru to jsou spíše auta pro majitele firmy než pro managera. A6 bývala někde od 1,3 milionu Kč, což bude asi cena za kterou se bude dát pořídit trochu méně vybavený Tuareg nebo nabouchanej Kodiak nebo něco jiného dle chuti.
Xylo
Myslím si (a můžu se mýlit), že to může být odklonem od sedanů k SUV. A6 bývala takovým standardním autem lepších managerů a A4 takový předstupeň. Q5 je u nás vnímána jako spíše ženské auto a Q7 je už moc velká.
ptr078
Ale aj nabuchany kodiak je len lowend a ja by som uprednostnil skor slabsie vybavenu a6. Ale moda je moda. Inac kamos sa mi bol pochvalit s aertonom vo fullke rline paket, zlata farba a kamoska/ mlade moderne dievca mu povedalo, co je taky hlupak a nekupi si. Poriadne auto, aspon kaskaja alebo karoka.... Fajne som sa pobavil
Emel
Q5 beru, ta se nikdy úplně nechytla. Ale Q7 si myslím že se trefila docela dobře a je to dost oblíbené auto. Je ale potřeba vidět, že Mercedes a BMW nespí...