Třidni eso vyfaslo hybridy, no ještě, že je tam i nějaky ten manual.
Asi by to chtělo druhou vlnu korony a možna pote by, už balici v EU tolik netlačili na nějake zpřisňovani euro norem.
Třídní Eso? Že ty ses nakazil ještě před lety od GTIho - ten adoroval VW, ty Ford. V čem je Fiesta eso? Ve vysokých cenách nebo malém vnitřním prostoru? Nebo, že bychom slyšeli chvalozpěv na Fordí 3 hrnky? Ještě si nevytáhl nějvětší eso z rukávu a to design ... :-[]
No na českém trhu se tomuto esu vážně nedaří je až 12. v pořadí za 1-5/2020 se 151 prodanými kusy (Clio 931ks), fakt pecka... v EU je na tom Fiesta líp 5. se 44tis ks registracemi za Q1 na Clio ztrácí 15tis ks.
Bracha Tomaše Marneho, automobilovy analfabet se snaži rozkopavat babovičky.
Ne, ty na to opravdu nemaš.
A ty čisla z bonzbloku si nechej pro někoho na tve urovni třeba pro společnou onanii.
Bohužel stojí jak auta o segment výše. Měl jsem z minulé generace ST a byla skvělá. Stála nová s 5 dveřmi tolik, co dnes obyč. trochu vybavený tříhrnek. Nedivím se, že ji na cestách vůbec nepotkávám.
Měl by jses, už konečně probrat z te nereality nebo vylezt z jeskyně.
Fiestu ST lze pořidit za nějakych 560tkč a to ma oproti předchozi generaci, nejen lepši motorizaci, ale taky je vykonnějši, navic se samosvorem a předpokladam s vyšši vybavou. Konkurenci ve sve třidě prakticky nema a i bez ohledu na třidu jde o to nejlepši co dnešni HH nabizi.
jj nemá konkurenci, ale nikdo ji evidentně nekupuje... K čemu ti je skvělý podvozek a řízení, když to neumíš prodat? Zkus alespoň chvilku přemýšlet ;-)