Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus IS-F příjde na český trh na jaře

IS-F. Tři důležitá písmena. Znamenají přelom v produkci japonského výrobce prémiových vozů. Vrcholná verze sedanu Lexus IS se v Japonsku začne prodávat již 25. prosince 2007. Do ČR příjdou první vozy oficiální cestou ve druhém čtvrtletí roku 2008.
Zpět na článek
19. 12. 2007 10:33
neregistrovaný "seki"
19. 12. 2007 10:37
19. 12. 2007 11:17
neregistrovaný "seki"
19. 12. 2007 11:54
anonym
19. 12. 2007 13:05
19. 12. 2007 19:40
neregistrovaný "Deception"
19. 12. 2007 13:12
neregistrovaný "Ondoree"
19. 12. 2007 13:21
19. 12. 2007 15:15
neregistrovaný "Coulin"
19. 12. 2007 15:48
neregistrovaný "Symson"
19. 12. 2007 10:38
19. 12. 2007 11:24
19. 12. 2007 11:25
neregistrovaný "seki"
19. 12. 2007 12:58
neregistrovaný "Michal Polan"
19. 12. 2007 11:12
19. 12. 2007 15:21
neregistrovaný "Couln"
19. 12. 2007 16:03
19. 12. 2007 22:33
19. 12. 2007 11:56
19. 12. 2007 12:36
19. 12. 2007 14:23
neregistrovaný "RRRo"
19. 12. 2007 14:57
19. 12. 2007 18:20
anonym
19. 12. 2007 19:39
neregistrovaný "Deception"
20. 12. 2007 00:25
anonym
19. 12. 2007 20:42
19. 12. 2007 15:53
neregistrovaný "Symson"
19. 12. 2007 16:15
anonym
19. 12. 2007 16:26
neregistrovaný "Symson"
19. 12. 2007 19:43
neregistrovaný "Deception"
19. 12. 2007 16:20
neregistrovaný "Galant"
19. 12. 2007 17:06
neregistrovaný "UK"
19. 12. 2007 19:29
neregistrovaný "Lefie1"
neregistrovaný "seki"
19. 12. 2007 10:33
konecne!
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2007 10:37
KONEČNĚ AUTO
No, tak konečně pořádný, nadupaný a krásný auto směřující na evropské silnice. Člověk už se na ty bavorácký neumělý emtrojkový pokusy nemůže dívat. O meďáku nemluvě. Tak třeba přední nárazník. Myslím jaku k lexe. To je přece estetický superorgasmus. Harmonie na třetí. Ta vyváženost s horní kapotou, ta prostě dostává do kolen i profesory na umprum. Do toho dokonalý tvar mřížky chladiče, takový sportovní s parádna špičkama, jo takhle se to dělá, a ne nějaká audihuba. Nebo ta záď... ty patrové roury výfuku. Tomu se ve velkém světě aut říká styl, Kapiš?
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "seki"
19. 12. 2007 11:17
Re: KONEČNĚ AUTO
naco tolko ironia? :-( :-(
Ked sa ti to auto nepaci tak tonekomentuj! Prispievaj ku koncernovym autam a vyhni sa ironii k japoncom. Sam neznasas kritiku, hadky, ironiu....no sam ju vyvolavas!
Ach jaj 8-s kam az vedie tvoja Fóbiacka zakomplexovanost?
anonym
19. 12. 2007 11:54
Re: KONEČNĚ AUTO
to nebyla ironie. On uz konecne otevrel oci!!! >:D
19. 12. 2007 13:05
Re: KONEČNĚ AUTO
>:D :yes:
19. 12. 2007 18:40
Re: KONEČNĚ AUTO
No tolik pochval na neco co neni z nemeckych rukou... to jsme od tebe necekali....
neregistrovaný "Deception"
19. 12. 2007 19:40
Re: KONEČNĚ AUTO
Kdybys měl v hlavě zdravý mozek, poznal bys GTIho ironii. ;-)
Avatar - skejpa
19. 12. 2007 22:30
Re: KONEČNĚ AUTO
ja ted vazne nevim... opravdu se GTImu rozetmelo nebo je to takovy arogantni vul ? necham se podat...
neregistrovaný "Ondoree"
19. 12. 2007 13:12
Re: KONEČNĚ AUTO
Si ma predbehol, chcel som napísať niečo opačné v duchu "kto si už len môže kúpiť japonca, keď európsky kovboj má voľbu jasnú" :-) Ešte pls nezabudni dodať Bravo Lexus! ;-)
19. 12. 2007 13:21
Re: KONEČNĚ AUTO
Bravo lexus 8-s >:D ;-)
neregistrovaný "Coulin"
19. 12. 2007 15:15
Re: KONEČNĚ AUTO
Bravo GTI, jen pls Lexus s velkým L... >:D >:-[]
neregistrovaný "Symson"
19. 12. 2007 15:48
Re: KONEČNĚ AUTO
Toto auto je pretekárske auto. O tom aspoň hovorí dizajn. Moc padarený. Rovnako ako Mercedes-Benz C 63 AMG. Toto určite žiadna kopírka nieje. Toto je superšportový sedan. M3 tiež nemá chybu no predsa len si to porovnaj. M3 je dosť umiernené. AMG je ako formula 1 sedan.
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2007 10:38
:)
Z toho vyloženě kouká hrubá síla. Žádné jemné maskování. Lex se prostě nebojí. *obdivný pohled*
Rozbalit vlákno
3
19. 12. 2007 11:24
Re: :)
Mi to spis prijde, ze nejoblibenejsim poradem designeru je show 'Pimp My Ride'. Designove vyvazene klasicke ISko prece nepotrebuje radlici a tak brutalni prahy - tyto designove prostredky meli prenechat tuzerum dvojkovych Golfu a ctverkovych Civicu.
neregistrovaný "seki"
19. 12. 2007 11:25
Re: :)
a jednotkovych Ochcávií ;-)
neregistrovaný "Michal Polan"
19. 12. 2007 12:58
Re: :)
Asi se jim to zdálo jako dobrý nápad. Co už nevím, je praktický účinek těch doplňků.
19. 12. 2007 11:12
UHRANCIVE
Pri pohledu na IS-F me prvne napadlo wau. Lexus ma odvahu. Aby ne. Za stejny rok vyhral anketu o nejkrasnejsi auto nasledovanou vitezstvim v ankete o nejlepsi auto.
IS-F jedinym pohledem uhrane. Kdyz ten pohled uvidim ve zpetnem zrcatku, automaticky uhnu. Neznam krome BMW-6 a Bentley GT zadnou masku napric segmenty, ktera by mela takovou osobitost. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Couln"
19. 12. 2007 15:21
Re: UHRANCIVE
Pst.. To tady prosím nepiš,že Lexík vyhrál i po stránce designu... To bylo totiž jediné spolu s Evropskými linkami a kořeny o co se tady GTI, Dinár celou dobu otírali a masírovali u Ewropskych ikon a teď už nemaj o co... Nechcem jim přece zkazit Wajnachtn zeit... >:D :-!
Avatar - da_b0mb
19. 12. 2007 11:56
Ty roury...
nad sebou a megaprahy jsou strasny...ale jinak krasny auto
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
19. 12. 2007 12:36
Zatím
vše dle předpokladů, tedy ve srovnání s etalonem výkon srovnat cenu citelně podrovnat. S ohledem na kategorii není vzhled, pro výsledné hodnocení auta, až tolik podstatný, důležité bude, co IS-F předvede na silnici, pokud by se celkovým vyzněním dokázal přiblížit konkurentům, byl by to pro Lexus obrovský úspěch hodný smeknutí hučky, ona totiž konkurence své klenoty šlechtí po několik generací a v této kategorii rozhoduje o konečném výsledku přece jen trochu jiný druh know-how a zkušeností. Jen implementace špičkových technologií sama o sobě úspěch nezaručuje. Pokud se IS-F skutečně podaří, bude to, vzhledm k úspěchu v supertěžké kategorii, první Lexus, před kterým smeknu.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RRRo"
19. 12. 2007 14:23
Re: Zatím
Toyota a Lexus je automobilka,z ktery maji tyhle, jak pišes šlechteny a prešlechteny evropsky automobilky, takovej strach, ze Mercedes a BMW zacali spolupracovat,aby zachytili tempo,jakym se Lexus rozviji a roste. Tak nepodcenuj noveho krale!
Avatar - Dinar
19. 12. 2007 14:57
Re: Zatím
Hmm, no, právě pro odborníky tvého typu, jsem ve svém komentáři několikrát zdůraznil, že eFko míří do speciální kategorie, tedy kategorie superostrých modelů, kde se hraje podle trochu jiných not, než u ostatní, konfekční, produkce premiových automobilek. Než zareaguješ, pořádně si přečti, na co reaguješ, jinak jen zbytečně blábolíš. Tím šlechtěním klenotů jsou míněny ony extra verze, tedy produkty divize M, AMG či Quattro, což je pro Lexus zcela nové zaměření, jeho produkce zatím takto extrémní modely neobsahovala, a proto říkám, pokud by se svou první vlaštovkou uspěli, pak klobouk dolů.
anonym
19. 12. 2007 18:20
Re: Zatím
lex je novy etalon
neregistrovaný "Deception"
19. 12. 2007 19:39
Re: Zatím
V čem?
Na stejný výkon potřebují o litr více objemu, o podvozku darmo mluvit, BMW ho má pořád lepší. Výsledky na sportovním poli a tradice, které jsou pro tyto ostré modely tak důležité, lexus vůbec nemá. A design? Věc názoru, ale mě to příjde děsně votuzený.
anonym
20. 12. 2007 00:25
Re: Zatím
sem nejak prehlidnul kde by kdo vypravel o jizdnich vlastnostech IS-F, natoz jak si stoji vuci konkurenci. Nebo si osobni zkusenost? A motor? Odbornik nejsem, ale nejednou v diskusi zaznelo: vykon je jen jedna velicina, kroutak druha, potazmo objem nenahradis... Pokud mohu okomentovat vysledky ve startovnim poli, tak obecne Toyota je ma, no spis asi mela. Vysledky z f1 se asi neni to z ceho by meli vychazet, ale ruku na sdrce - BMW taky zrovna nediktuje. Nerikam ze tohle auto posune tento segment uplne nekam jinam, ale prijde mi hodne odvazne jiz vynaset vysledky kdyz to poradne jeste nikdo nepojezdil. Tvurci vsadili na odlisny postoj nez je zvykem, ale mozna prave pro tu nekonvencnost to bude pro mnoho kupcu zajimave. Ja sem ale klidnej, ja o tom ani nemusim premyslet :-)
Avatar - Dinar
19. 12. 2007 20:42
Re: Zatím
:-) jo, tak vyčůrat a spát. ;-)
neregistrovaný "Symson"
19. 12. 2007 15:53
FAKT BEZCHYBNÉ
Existujú značky, ktoré majú svoje image vďaka histórii. Mercedes má model 540K, 300SL. BMW má 503, 507. Audi má len quattro. No tiež vzniklo dávno. A Lexus? Nič. Dokonca keď sa objavil nič na ňom nebolo. A predsa o 20 rokov má imidž prestížnej značky. Úchvatné. Japonci sú asi najlepší. Veď čím to je? Niektoré značky ani nemôžu pomyslieť na to v čom si libuje VW. Teda stredná trieda. Ako Passat. Teda Fiat. Kvôli svôjmu image. No Lexus si ho stihol "postaviť" za 20(!) rokov. A dnes stavia autá, ktoré sa konkurencii minimálne vyrovnávajú. Z túžby po dokonalosti
Rozbalit vlákno
5
anonym
19. 12. 2007 16:15
Re: FAKT BEZCHYBNÉ
teda japonce obecne muzu ale tohle mi s prominutim prijde jako dobrej blabol. Vzdyt Lexus vzniknul prave jako imagovka Toyoty.
neregistrovaný "Symson"
19. 12. 2007 16:26
Re: FAKT BEZCHYBNÉ
Blabol? Ale ten image, zlatko si treba nejak aj vytvoriť. To nejde, že teraz postavím konkurenta pre S-classe a a už mám image. To proste musí si ten image urobiť automobilka medzi verenosťou. Tiež si za 9 000 000 niekto nekúpi MERCEDES, ale Ferrari. Pretože až potom ľudia povedia ešte hlasnejšie: Odkiaľ na to má?! :-O A darmo ten MB bude imidžový. Musíš mať Ferrari.
A tu medzi prémiovkami musíš mať historiu, tradíciu. No a lexus nič nemé a predsa je to už vysokoprestížna značka.
19. 12. 2007 18:46
Re: FAKT BEZCHYBNÉ
A TOYOTA jak vim je tu od druhe s.v. To by me zajmalo co budete rikat az ty vase evropske superznacky budou konecne produkovat hybridy ve kterych ma TOYOTA s LEXUSEM 10 let naskok... to uz by se dalo povazovat za historii ne??? 10 let nebo 0 roku??... co myslite???
neregistrovaný "Deception"
19. 12. 2007 19:43
Re: FAKT BEZCHYBNÉ
No, když "ta" historie má polovinu tvého života, tak se tomu nedivím, že se na to tak koukáš.
Ale deset let, to není historie, to je nedávno.
21. 12. 2007 15:48
Re: FAKT BEZCHYBNÉ
No 10 let nebo 0 je poradle dlouha doba a s mojim vekem to nema co delat...
neregistrovaný "Galant"
19. 12. 2007 16:20
tuzerská radost
moc často palce dolů nedávám, ale zato jak zprznili nádhernou IS :no: :no: :no: 8-s Doufám že to aspon pojede, ale možná bych se i vsadil že na M3 to nedosáhne...hnus velebnosti :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "UK"
19. 12. 2007 17:06
Re: Big is Japan
Na M3 staci aj novy GTR na to netreba Lexa.
neregistrovaný "Lefie1"
19. 12. 2007 19:29
Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
[odkaz]
Trochu starší video (a) ale je zde patrný brutální výkon auta :-!
Rozbalit vlákno
8
19. 12. 2007 21:02
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
To je z natáčení "Rychle a zběsile" nebo se Lexus snaží přetáhnout zákazníky Hondy, Mitsubishi a Subaru? :-)
Avatar - skejpa
19. 12. 2007 22:38
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
doufam ze da M3ku na Nurburgringu :-) pak by konecne doznely ty posmesne ohlasy. zatim mi staci ze GTR dalo M3 :-) proste nadhera :-)
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 09:17
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
Jo, a za chvilku dojdem k tomu, že takový Ariel Atom je roznese oba. Skejpo, někdy se divím, co za ignoranty sem píše. Copak GTR a M3 jsou srovnatelná auta? :-O
Avatar - skejpa
20. 12. 2007 10:27
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
ja si myslim ze jo. podle me si hodne konkurujou. skyline GT-R je super auto a ukazuje ze M3 neni tak super hyper... za slusny penize perfektni auto. (a mam to chapat tak ze jsem ignorant ? )
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 10:52
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
Ano, pokud myslíš vážně ty věty nahoře, pak ano. Pokud jím nechceš být, poštuduj něco o třídách aut, jejich zaměření, použití. Srovnávat auta podle ceny, můžeš se dostat k tomu, že tranzit je za stejné peníze lepší auto než mondeo, víc uveze. ;-)
Avatar - skejpa
20. 12. 2007 11:42
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
prehanis to. kam teda patri M3 a kam patri GT-R ? obe sportovni coupe, podobny vykon,...
Avatar - Dinar
20. 12. 2007 13:52
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
M3 je, byť vyšlechtěná, pořád jen verze auta středí třídy, sedanu nebo v jejím případě i kupé. Jejími soupeři jsou podobně koncipovaná S4, C-AMG nebo přicházející IS-F. Co do charakteru jsou to ostré verze, ale s chováním GTček, tedy mají tě nechat nakouknout do světa ryze sportovních aut, ale taky každý den v pohodlí odvést do práce. Za to nová generace GT-R byla stavěna s filozofií stvořit naprosto ultimativní stroj (proč myslíš, že jej vyvinuli zcela mimo lini kupé Skyline), který má ambici zatápět supersportům. První zkušenosti s ním říkají, že je to opravdu brutální auto s velmi ale velmi tvrdým podvozkem. Jeho logickým soupeřem, i vzhledem ke koncepci a výkonům by mělo být Porsche Turbo, ale i mezi těmito auty je citelný rozdíl v naladění (ostrosti), při srovnávání s Porsche, charakteru GT-R údajně nejvíc odpovídá GT2, a to je pomalu okruhový speciál. Sumasumárum charakterem a využitelností mají k sobě M3 a GT-R velmi daleko.
Avatar - skejpa
20. 12. 2007 21:21
Re: Lexus IS-F na okruhu Laguna Seca
ja bych jen rekl ze GT-R je tvrdsi M3ka. kupe jako kupe a GT-R te do prace taky v klidu odveze kazdy den...