Ekonomika
MazdaGE
0
No 10 let nebo 0 je poradle dlouha doba a s mojim vekem to nema co delat...
Přejít do diskuze
ja bych jen rekl ze GT-R je tvrdsi M3ka. kupe jako kupe a GT-R te do prace taky v klidu odveze kazdy den...
M3 je, byť vyšlechtěná, pořád jen verze auta středí třídy, sedanu nebo v jejím případě i kupé. Jejími soupeři jsou podobně koncipovaná S4, C-AMG nebo přicházející IS-F. Co do charakteru jsou to ostré verze, ale s chováním GTček, tedy mají tě nechat nakouknout do světa ryze sportovních aut, ale taky každý den v pohodlí odvést do práce. Za to nová generace GT-R byla stavěna s filozofií stvořit naprosto ultimativní stroj (proč myslíš, že jej vyvinuli zcela mimo lini kupé Skyline), který má ambici zatápět supersportům. První zkušenosti s ním říkají, že je to opravdu brutální auto s velmi ale velmi tvrdým podvozkem. Jeho logickým soupeřem, i vzhledem ke koncepci a výkonům by mělo být Porsche Turbo, ale i mezi těmito auty je citelný rozdíl v naladění (ostrosti), při srovnávání s Porsche, charakteru GT-R údajně nejvíc odpovídá GT2, a to je pomalu okruhový speciál. Sumasumárum charakterem a využitelností mají k sobě M3 a GT-R velmi daleko.
Ano, pokud myslíš vážně ty věty nahoře, pak ano. Pokud jím nechceš být, poštuduj něco o třídách aut, jejich zaměření, použití. Srovnávat auta podle ceny, můžeš se dostat k tomu, že tranzit je za stejné peníze lepší auto než mondeo, víc uveze. 😉
ja si myslim ze jo. podle me si hodne konkurujou. skyline GT-R je super auto a ukazuje ze M3 neni tak super hyper... za slusny penize perfektni auto. (a mam to chapat tak ze jsem ignorant ? )
Jo, a za chvilku dojdem k tomu, že takový Ariel Atom je roznese oba. Skejpo, někdy se divím, co za ignoranty sem píše. Copak GTR a M3 jsou srovnatelná auta? 😲
sem nejak prehlidnul kde by kdo vypravel o jizdnich vlastnostech IS-F, natoz jak si stoji vuci konkurenci. Nebo si osobni zkusenost? A motor? Odbornik nejsem, ale nejednou v diskusi zaznelo: vykon je jen jedna velicina, kroutak druha, potazmo objem nenahradis... Pokud mohu okomentovat vysledky ve startovnim poli, tak obecne Toyota je ma, no spis asi mela. Vysledky z f1 se asi neni to z ceho by meli vychazet, ale ruku na sdrce - BMW taky zrovna nediktuje. Nerikam ze tohle auto posune tento segment uplne nekam jinam, ale prijde mi hodne odvazne jiz vynaset vysledky kdyz to poradne jeste nikdo nepojezdil. Tvurci vsadili na odlisny postoj nez je zvykem, ale mozna prave pro tu nekonvencnost to bude pro mnoho kupcu zajimave. Ja sem ale klidnej, ja o tom ani nemusim premyslet 😄
doufam ze da M3ku na Nurburgringu 😄 pak by konecne doznely ty posmesne ohlasy. zatim mi staci ze GTR dalo M3 😄 proste nadhera 😄
ja ted vazne nevim... opravdu se GTImu rozetmelo nebo je to takovy arogantni vul ? necham se podat...
To je z natáčení "Rychle a zběsile" nebo se Lexus snaží přetáhnout zákazníky Hondy, Mitsubishi a Subaru? 😄
No, když "ta" historie má polovinu tvého života, tak se tomu nedivím, že se na to tak koukáš.
Ale deset let, to není historie, to je nedávno.
Ale deset let, to není historie, to je nedávno.
V čem?
Na stejný výkon potřebují o litr více objemu, o podvozku darmo mluvit, BMW ho má pořád lepší. Výsledky na sportovním poli a tradice, které jsou pro tyto ostré modely tak důležité, lexus vůbec nemá. A design? Věc názoru, ale mě to příjde děsně votuzený.
Na stejný výkon potřebují o litr více objemu, o podvozku darmo mluvit, BMW ho má pořád lepší. Výsledky na sportovním poli a tradice, které jsou pro tyto ostré modely tak důležité, lexus vůbec nemá. A design? Věc názoru, ale mě to příjde děsně votuzený.
A TOYOTA jak vim je tu od druhe s.v. To by me zajmalo co budete rikat az ty vase evropske superznacky budou konecne produkovat hybridy ve kterych ma TOYOTA s LEXUSEM 10 let naskok... to uz by se dalo povazovat za historii ne??? 10 let nebo 0 roku??... co myslite???
Blabol? Ale ten image, zlatko si treba nejak aj vytvoriť. To nejde, že teraz postavím konkurenta pre S-classe a a už mám image. To proste musí si ten image urobiť automobilka medzi verenosťou. Tiež si za 9 000 000 niekto nekúpi MERCEDES, ale Ferrari. Pretože až potom ľudia povedia ešte hlasnejšie: Odkiaľ na to má?! 😲 A darmo ten MB bude imidžový. Musíš mať Ferrari.
A tu medzi prémiovkami musíš mať historiu, tradíciu. No a lexus nič nemé a predsa je to už vysokoprestížna značka.
A tu medzi prémiovkami musíš mať historiu, tradíciu. No a lexus nič nemé a predsa je to už vysokoprestížna značka.
moc často palce dolů nedávám, ale zato jak zprznili nádhernou IS :no: :no: :no: 8-s Doufám že to aspon pojede, ale možná bych se i vsadil že na M3 to nedosáhne...hnus velebnosti 😒
teda japonce obecne muzu ale tohle mi s prominutim prijde jako dobrej blabol. Vzdyt Lexus vzniknul prave jako imagovka Toyoty.
Existujú značky, ktoré majú svoje image vďaka histórii. Mercedes má model 540K, 300SL. BMW má 503, 507. Audi má len quattro. No tiež vzniklo dávno. A Lexus? Nič. Dokonca keď sa objavil nič na ňom nebolo. A predsa o 20 rokov má imidž prestížnej značky. Úchvatné. Japonci sú asi najlepší. Veď čím to je? Niektoré značky ani nemôžu pomyslieť na to v čom si libuje VW. Teda stredná trieda. Ako Passat. Teda Fiat. Kvôli svôjmu image. No Lexus si ho stihol "postaviť" za 20(!) rokov. A dnes stavia autá, ktoré sa konkurencii minimálne vyrovnávajú. Z túžby po dokonalosti
Toto auto je pretekárske auto. O tom aspoň hovorí dizajn. Moc padarený. Rovnako ako Mercedes-Benz C 63 AMG. Toto určite žiadna kopírka nieje. Toto je superšportový sedan. M3 tiež nemá chybu no predsa len si to porovnaj. M3 je dosť umiernené. AMG je ako formula 1 sedan.
Pst.. To tady prosím nepiš,že Lexík vyhrál i po stránce designu... To bylo totiž jediné spolu s Evropskými linkami a kořeny o co se tady GTI, Dinár celou dobu otírali a masírovali u Ewropskych ikon a teď už nemaj o co... Nechcem jim přece zkazit Wajnachtn zeit... >😁 :-!
Hmm, no, právě pro odborníky tvého typu, jsem ve svém komentáři několikrát zdůraznil, že eFko míří do speciální kategorie, tedy kategorie superostrých modelů, kde se hraje podle trochu jiných not, než u ostatní, konfekční, produkce premiových automobilek. Než zareaguješ, pořádně si přečti, na co reaguješ, jinak jen zbytečně blábolíš. Tím šlechtěním klenotů jsou míněny ony extra verze, tedy produkty divize M, AMG či Quattro, což je pro Lexus zcela nové zaměření, jeho produkce zatím takto extrémní modely neobsahovala, a proto říkám, pokud by se svou první vlaštovkou uspěli, pak klobouk dolů.
Toyota a Lexus je automobilka,z ktery maji tyhle, jak pišes šlechteny a prešlechteny evropsky automobilky, takovej strach, ze Mercedes a BMW zacali spolupracovat,aby zachytili tempo,jakym se Lexus rozviji a roste. Tak nepodcenuj noveho krale!
Si ma predbehol, chcel som napísať niečo opačné v duchu "kto si už len môže kúpiť japonca, keď európsky kovboj má voľbu jasnú" 😄 Ešte pls nezabudni dodať Bravo Lexus! 😉
vše dle předpokladů, tedy ve srovnání s etalonem výkon srovnat cenu citelně podrovnat. S ohledem na kategorii není vzhled, pro výsledné hodnocení auta, až tolik podstatný, důležité bude, co IS-F předvede na silnici, pokud by se celkovým vyzněním dokázal přiblížit konkurentům, byl by to pro Lexus obrovský úspěch hodný smeknutí hučky, ona totiž konkurence své klenoty šlechtí po několik generací a v této kategorii rozhoduje o konečném výsledku přece jen trochu jiný druh know-how a zkušeností. Jen implementace špičkových technologií sama o sobě úspěch nezaručuje. Pokud se IS-F skutečně podaří, bude to, vzhledm k úspěchu v supertěžké kategorii, první Lexus, před kterým smeknu.
Mi to spis prijde, ze nejoblibenejsim poradem designeru je show 'Pimp My Ride'. Designove vyvazene klasicke ISko prece nepotrebuje radlici a tak brutalni prahy - tyto designove prostredky meli prenechat tuzerum dvojkovych Golfu a ctverkovych Civicu.
naco tolko ironia? 😒 😒
Ked sa ti to auto nepaci tak tonekomentuj! Prispievaj ku koncernovym autam a vyhni sa ironii k japoncom. Sam neznasas kritiku, hadky, ironiu....no sam ju vyvolavas!
Ach jaj 8-s kam az vedie tvoja Fóbiacka zakomplexovanost?
Ked sa ti to auto nepaci tak tonekomentuj! Prispievaj ku koncernovym autam a vyhni sa ironii k japoncom. Sam neznasas kritiku, hadky, ironiu....no sam ju vyvolavas!
Ach jaj 8-s kam az vedie tvoja Fóbiacka zakomplexovanost?
Pri pohledu na IS-F me prvne napadlo wau. Lexus ma odvahu. Aby ne. Za stejny rok vyhral anketu o nejkrasnejsi auto nasledovanou vitezstvim v ankete o nejlepsi auto.
IS-F jedinym pohledem uhrane. Kdyz ten pohled uvidim ve zpetnem zrcatku, automaticky uhnu. Neznam krome BMW-6 a Bentley GT zadnou masku napric segmenty, ktera by mela takovou osobitost. BRAVO :yes:
IS-F jedinym pohledem uhrane. Kdyz ten pohled uvidim ve zpetnem zrcatku, automaticky uhnu. Neznam krome BMW-6 a Bentley GT zadnou masku napric segmenty, ktera by mela takovou osobitost. BRAVO :yes:
Z toho vyloženě kouká hrubá síla. Žádné jemné maskování. Lex se prostě nebojí. *obdivný pohled*
No, tak konečně pořádný, nadupaný a krásný auto směřující na evropské silnice. Člověk už se na ty bavorácký neumělý emtrojkový pokusy nemůže dívat. O meďáku nemluvě. Tak třeba přední nárazník. Myslím jaku k lexe. To je přece estetický superorgasmus. Harmonie na třetí. Ta vyváženost s horní kapotou, ta prostě dostává do kolen i profesory na umprum. Do toho dokonalý tvar mřížky chladiče, takový sportovní s parádna špičkama, jo takhle se to dělá, a ne nějaká audihuba. Nebo ta záď... ty patrové roury výfuku. Tomu se ve velkém světě aut říká styl, Kapiš?