Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v květnu 2020: Nejhorší květen od roku 1990. Situace se ale začíná zlepšovat

Prodeje nových aut v Evropě se po pandemii koronaviru začínají zotavovat. Jak se ale zdá, návrat k normálu bude ještě nějakou dobu trvat.
Zpět na článek
19. 6. 2020 02:00
Re: Růst nebo pokles
Myslis vypredaj skladoviek starej generacie asi? To sa vypreda a pride novy v inej cenovej kategorii...
18. 6. 2020 19:28
Re: Růst cen aut
A kdy podle tebe 90 % populace Evropy zjistí, že je za vše třeba taky platit?
Avatar - Blue Sun
18. 6. 2020 18:08
Re: Růst cen aut
Řekl bych, že tak 90 % populace Evropy. A těch deset procent křiklounů, kteří sami sebe považují za definici toho, co je "normální", nikoho trápit nebude.
Avatar - kari.laz
18. 6. 2020 14:21
Re: Růst cen aut
Kdo normální by chtě ty bezpohlavní posunovadla bez jediné špetky emocí za nekřesťanské peníze ve vztahu k tomu, co za to dostaneš.
18. 6. 2020 13:09
Re: Růst nebo pokles
Tady na auto.cz píšou o Lexusu IS: "Místo zbrusu nové generace přichází důkladná modernizace." Ještě k tomu je to hybrid, takže k prémii ještě majitel dostane i status příznivce ekologicky šetrné dopravy. K novému Space Staru, který je za úplně stejnou cenu jako výprodejová předešlá generace (od necelých 225 tisíc Kč), dostaneš zimní gumy za cca 5 tisíc Kč (maloobchodní ceny). Normálně gumy dávají na konci roku, když potřebujou trochu vyklidit sklad (dohnat prodejní čísla). Grilovačka a pivo u Doláka je bez toho, abys musel něco kupovat nebo se snažit předstírat zájem, což se vyplatí (já tam nechodím).
Avatar - Emel
18. 6. 2020 13:00
Re: Úspěch
To jsou dva příklady v jednom.

Před Toyotou je Škoda v Evropě už dlouho, naopak teď Toyota spíš dotahuje... hlavně díky Corolle, která se jí povedla.
Ford a Opel jsou tradičně prodávanější, ale obě značky se teď trošku potýkají s transformačními problémy. U Opelu to trvá už dýl a Škodovka by ho nejspíš předhonila i bez krize. Ford sice taky připisuje za poslední roky drobná mínuska, ale loni měl pořád komfortní náskok a i letos by se měl někam do top 5 vrátit.
18. 6. 2020 11:44
Re: Růst nebo pokles
Mně pořád chodí od Seatu Leon a slevy cca 200 000,-. Vybavený kombík s motorem za cca 400 000,-.
18. 6. 2020 11:33
Re: Růst nebo pokles
Lexus vypredava konciaci model, super ceny na premiu. Bohatsi z nas mozu byt vysmiaty - dostanu zlavu na premiu, radi kupia.

Ale inak ti neprislo od mainstreamu vlastne nic. Sada zimnych pneumatik alebo grilovacka - to je uz ako ked niekedy lakali "podomovi predajcovia" dochodcov na predvedenie vyrobkov a obed zdarma...
18. 6. 2020 10:37
Re: Růst nebo pokles
Osobně bych souhlasil spíše s Tebou a zase to může být jiné pro jednotlivé automobilky. Lexus má třeba aktuálně velmi hezké nabídky (i pro normální lidi, tedy ceníkové) na IS 300h Limited Edition za 899 tisíc Kč (včetně DPH), což je výbava EXECUTIVE + navigační systém a metalíza. Před chvílí jsem dostal od Mitsubishi: "Přijďte si otestovat nový Space Star a další modely Mitsubishi. Pokud si během dnů testovacích jízd objednáte nový Mitsubishi Space Star, nebo jakýkoliv jiný nový vůz Mitsubishi, obdržíte od nás jako bonus sadu zimních pneumatik zdarma. "
A ještě od Toyoty (Dolák) : "Přijďte s námi přivítat tohoto nováčka v rodině Yarisů v pohodovém letním stylu s grilovačkou a pivem. Nebo si jen tak popovídat o novinkách a plánech Toyoty, či si vyzkoušet další modely. "
18. 6. 2020 10:24
Re: Růst cen aut
Prodeje se těžko vzpamatují. Díky novým EU normám a Zelenému peklu to občané nechtějí. Chtějí kolaps Evropy a hlubokou krizi. Koronavirus jen naznačil, co se bude dít.
Avatar - Hammunasakra
18. 6. 2020 09:40
Re: Úspěch
Nojo ale ona je škoda už sakra hodně let německá = jen vyráběná v oblasti nižších nákladů

Ale i škodovka už začíná narážet na problém vyšších mzdovejch nároků + je asi na stropě možností cen aut

Takže jestli gratuluješ k úspěchu rakouský rodině danící myslim v Holandsku = tak jo ;-)
Jinak ale přínos Škody pod německým vedením pro náš stát rozhodně nesnižuju = narozdíl od největšího zaměstnavatele v zemi kterej si dál a dál úspěšně privatuje stát platí velmi pěkný daně a slušně platí lidi a to sou další daně = prostě privatizace Škody od začátku ať do teď :yes:

Velká škoda že Klaus přes odpor a varování prosadil svou a takhle se neprivatizovala většina firem. No nechtěl napřímo prodat ani Škodovku https://www.idnes.cz/…_eko_profily_fih
18. 6. 2020 09:35
Úspěch
Čísla jsou sice zdeformovaná krizí, ale stejně je to neuvěřitelný- Škoda před Fordem, Oplem i Toyotou? :yes: :yes:

Anebo jinak, po němcích a francouzech je česká značka hned třetí, před italy, japonci, brity, korejci španěly!!!!

Tvl. :yes: :yes: :yes:
18. 6. 2020 00:43
Re: Růst cen aut
Ja to vidim s predajmi aut v EU v buducich rokoch cierno-cierne, srotovne a statna pomoc v DE, FR a pod. bude iba chvilkova deformacia trhu.

Predajcovia mainstreamových aut casto predavaju nieco, co spotrebitelia nechcu a za ceny, na ktore kupujuci pravazne nemaju - to je smrtelna kombinacia. Najhorsie je, ze na to doplatia obycajni zamestnanci automobiliek, ked sa trh zmensi o 20-30 percent, pojde aj 20 percent zamestnancov, a nielen v automotive.

- Marže výrobců aut sou celkem známý = neni prostor jít dolů.

Priestor je, napr. netreba vyplacat 7 miliard EUR dividendy a kadejake bonusy a premie. Ale to by chcelo setrit na sebe, to radsej najprv skasiruju statnu pomoc, potom/medzitým prepustiac 20 percent ludi a problem sa bude iba nabalovat a nabalovat
Dalsou vecou je financovanie - napr. v USA su splátky bez urokov. A vsetci su spokojni, lebo radsej prijst o urok, ako nepredat. Dalsou je tlak na EU a zmiernenie emisnych limitov - ale tak minimalne VW do toho nepojde, ked uz ma tu elektricku platformu.

Napr. Renault uz znizuje vyrobnu kapacitu zo 4 na 3,3 miliona aut rocne, len ci to bude stacit...

Dalsim velkym problémom automobiliek je, ze drazeju naklady na zivot celkovo. Cize na auto zostane menej. Este bude veselo...
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2020 20:59
Re: Růst cen aut
Spíš ke ZDRAŽENÍ = teď se určitě někdo dostane do problémů a bude rád že prodá = teď nejspíš budou někde u někoho i velmi pěkný ceny. A automobilky se budou možná zbavovat obrovskejch zásob odstavených kde to šlo. Ale to je dočasný období = pak přijde ZDRAŽENÍ

Tak nějak to zatím vypadá že nám číňan zařídil zajímavý jaro, teď bude jako že se nic neděje občas asi i velmi zajímavý nabídky i naše firmička už dostala léto, ale nejspíš HODNĚ divokej podzim

A časem až si ten čínskej guláš sedne = tak DRAŽŠÍ (nejen) auta = no to je už teď https://www.reflex.cz/…ni-nekupuji.html ale i to nejspíš ne(s)končí

Marže výrobců aut sou celkem známý = neni prostor jít dolů. V našem případě se koruna už propadla a může být že to časem bude pokračovat. To u dražšího auta udělá hravě +100.000kč

Marže prodejců bych vůbec nepočítal = spoustu z nich bude rádo že je rádo = že přežili
17. 6. 2020 20:19
Růst cen aut
To jsme zvědav, jestli jestli dojde ke zdražení aut jak tvrdí prodejci a další experti, nebo ke zlevnění, jak tvrdím já. Ořezáváním nákladů se dá nějakou dobu vydržet, ale bez tržeb to není na dlouho.