Hm, ale ta tlačítka nejsou od sebe oddělena. Jsou podsvícena a celé je to jako kolébka, nebo joystick prostě, takže se to hýbe do všech stran. Mate mě tam tím, že říká, že je to podsvícení s kapacitní zpětnou vazbou - to asi myslí spíš haptickou, že to zavrní.
To jsou ale fakt hovada, konec tlačítek. Mobil místo volantu...
Inside, Volkswagen's digital cockpit dashboard will be standard, sitting behind a new steering wheel with touch-sensitive controls taking the place of some conventional buttons.
Podle mě Tigi po FL rozhodně prokoukl, nový styling předních světel mu sluší a z trošku nudného auta je fešák. G8 by mohl závidět, tam se to naopak nepovedlo vůbec a G7 po FL je po stránce designu pro G8 nedostižná ;-)
Ravka má divnej předek, ale jinak cajk auto, ted jsem chvíli jezdil s hybridem a průměrka 5,8. To jsem v životě s jinym autem neměl. Dost to změnilo můj pohled na auta. Doteď jsem se s ničim nedostal pod 11. Ale tiguan je jednoznačně hezčí. A to Rko, to zas bude tech 11 no ;-)
Jsem zvědavý na zvuk. Co dávali akrapy do golfa nebo t-rocu, tak to byl hotový armagedon, ale tady už je to rovnou součástí nabídky VW, tak asi to bude dost sešněrovaný pravidlama.
Jak už tu někdo hned v úvodu diskuse psal, tyhle všechny nesmysli vyvíjí lidé, kteří prostě nejsou uplně "normální"
Kdo si najde 4 minuty času, ať se podívá na tohle video a pozorně si všímá těch lidí.
Pak vám bude hned jasné, proč jsou ta auta plná dotykových k-o-k-o-t-i-n (krom toho, že je samozřejmě levnější).
Jinak si myslím, že v rukavicích to ovládat půjde, ale já v létě často jezdím bez klimy jen s otevřeným střešním oknem a jaksi mám ty ruce/prsty prostě upocené a mastné a to je panečku radost pokoušet se ovládat ty dotykové plochy a slidery. Ale tak l-e-s-b-y, h-o-m-o-u-š-i, m-e-t-r-o-u-š-i a mezitypy se tímhle nezabývají. No a právě tyhle lidi jsou u vývoje těch aut...
za mna je jednoznacne krajsi tento faceliftovany face.. hlavne ta 3D maska... aj stihlejsie svetla .. uz to nie je spredu vsetko tupe a stlacene jak po crashteste ale ten predok ma konecne aj nejaky smrnc a styl a tvar... :yes:
konecne tigi aj spredu vyzera pekne.. uz to nie je take kratke a tuponose na predok ako doteraz.... https://img2.auto.cz/…ull/6352414_.jpg .. ale pekne uz potiahli aj masku a naraznik viac do 3D priestoru ... chvalim ten predny naraznik masku aj svetla a ich tvar .... razom je zo skaredeho kacatka krasna labut .... bravo tigi .. :yes:
Krátkej Tiguan se mi líbí, holt ty proporce jsou o dost lepší, než u Allspacu nebo Kodiaqu.
Asi se mi víc líbila původní maska + světla, ale celkem je to asi jedno... pořád je to celkem šik auto.
RAV-ka je aj teraz neskutočne škaredé auto a je najpredávanejšie SUV na svete
hnus na kolesách má najväčší úspech
to len dokazuje esteticke cítenie väčšiny
ale kedže to má sused, kúpim to aj ja,
to samé tiguan
ale na rozdiel od VW je Toyota naozaj kvalitné auto
prvý Tiguan bol hnus a predával sa hned od začiatku
germáni a ich otroci okolo budú VW kupovať, nech bude vypadať akokoľvek, nech bude drahé a kazivé
je to nemec a VW tak berieme
asi takto to funguje
potom vyplakávaju, že za tie peniaze sa im to furt kazí a opravy sú drahé a snažia sa to rýchlo predať dalej, čo sa im aj darí, lebo blbcov sa vždy nájde dosť
nakoniec auto skončí u nejakého mladého slovenského hlupáka, ktorý si myslí, že je strašne in,
pritom ho to auto len finančne ruinuje, lenže to nikdy neprizná, aby nebol za blbca
Neverím, že je to dotykové ako zapínanie lam***ek v interiéri či otváranie strešného okna. Aj to nastavovanie svetiel vľavo od vodiča miesto kolieska sa tak tvári, ale v podstate sú to tlačidlá so spojenou vrchnou plochou.
Já mám v Mazdě oboje, mohu si vybrat. Dotykáče ale fungují jen když auto stojí. Za jízdy používám otočný ovladač a na vypínání "zbytečných" funkcí mám tlačítka.
Sice moc nerozumím těm rukavicím, i když mi auto stojí do rána venku v - 20 tak v rukavicích neřídím, ale jinak souhlas, už ten interiér vypadal nadějně a oni to takhle zkur.. dotykovou plochou. Zajímavé to je v kontrastu se včerejším článkem o Citroenu C4, kdy auto od PSA má najednou normální kolečka klimatizace a tlačítka na vypínání asistentů.
Vždycky když vidím někoho řídit v rukavicí tak rychle mizím. Zcela pravidelně si takový exot myslí že je borec a přitom jede jako naprostý nevypočitatelný trotl. Něco jako dědek v klobouku. Fakt se to nedá. Naštěstí jich moc není.
Ty bližší fotky to je fakt maso. Jestli je to vážně jen dotykové a ještě kapacitní, tak to budou lidi při ručkování ty krají spínat nechtěně. Držím volant v pozici tři čtvrtě na tři...
V zime vlezu do auta a rukavice si nechám, protože než se vyhřeje volant a okolní vzduch, tak jsem v práci...
Nezkoušel jsem, ale ta tlačítka obecně na klimu, audio atd. jsou vážně kapacitní a ne odporová? Takže bez rukavic to fakt nejde?
Tak vkus sa rôzni, mne Tigi vždy pripadal ako prototyp bezpohlavného generického SUV, najmä v základe (R-line bol o niečo lepší). Ale je pravda, že tento R model už vyzerá celkom fajn a už len za samotný fakt, že tam VW dal 235 kW benzín je na pochvalu.
To je fakt dnešní přihřátá idiocie cpát všechno dotykově. Dotykové ovládání na volantu mě dostalo. Říkal jsem si, že když zrušila otočný ovladač hlasitosti na rádiu, tak to zkousnu a půjde to kolečkem na volantu. Ale oni i tohle daly dotykově?? Na volantu?? Mám pocit, že to navrhují vousatí metrosexuálové, kteří to nikdy nezkusí ovládat. Nastavení tepoloty, větrání atp. ani nemluvě. Takže bude třeba se koukat na tlačítka místo na cestu. A nikde jsem se nedočetl, jestli tyhle debilní dotykovky někdo otestoval v rukavicích. Jak na to půjde šahat v zimě? Těšil jsem se na nové Tiguana, že nahradí dosluhující oktávku. Chci vyšší posez a kufr, a to kromě Kodiaka splňoval jen allspace. Tak teď nevím co :(
A displej stále mimo zorné pole to je naopak retro.