Novinky
Škoda vylepšuje své vozy. Pro modelový rok 2021 dostanou dvouramenný volant, Lauru i nové 1.0 TSI
25 komentářů
webpaja
6
...ale tady se dozvídám o vylepšení fabie dvouramenným volantem.
Přejít do diskuze
Tak jestli je to stejné bláto jako bylo ve Fáčku a Feldě tak si alespoň majitel bude připadat jak v za knyplem v letadle 😁 😁 😁 😁
Já si myslím, že lidé chtějí spíš kolečko na ovládání hlasitosti a klimatizace a tlačítka na vypínání asistentů. To naštěstí chápou v KIA a Hyundai a nechápou ve Škodě. Až to dojde i fleetovým manažerům, tak se ve Škodě budou divit.
😄 😄 😄 😄
A má to už světýlko v kufru? Jedničková Fobie v holobytu to neměla, tak se ptám, bo u Spojené předražené AG si člověk není nikdy jistej, tam je za příplatek i palubní deska pomalu 😄
A má to už světýlko v kufru? Jedničková Fobie v holobytu to neměla, tak se ptám, bo u Spojené předražené AG si člověk není nikdy jistej, tam je za příplatek i palubní deska pomalu 😄
Najměte si alespoň lidi, kteří někdy jeli jiným autem, než tovární Fábkou kurňa. Pak to PR nebude vypadat tak dementně.
Upgrade z tříramenného na dvojramený může vnímat a prodávat jako upgrade jenom totální dement. Promiňte mi ten slovník, ale mám pocit že si o nás fakt myslí, že jsme blbci. Chápu, že klasická klientela Škody o tom ví ***, důležité je to slovo "upgrade" a "nové" či "vylepšené"....no uvidíme jak se vám bude prodávat, když vám klesají prodeje pro firemní neřidiče.
Upgrade z tříramenného na dvojramený může vnímat a prodávat jako upgrade jenom totální dement. Promiňte mi ten slovník, ale mám pocit že si o nás fakt myslí, že jsme blbci. Chápu, že klasická klientela Škody o tom ví ***, důležité je to slovo "upgrade" a "nové" či "vylepšené"....no uvidíme jak se vám bude prodávat, když vám klesají prodeje pro firemní neřidiče.
Škodovka není nic jiného než Český Vokswagen jen parametry přizpůsobené pro naivní Čechy. Velká marketingová masáž je samozřejmě placena Němci už se konečně probuďte lidi a kupte si pořádné auto. Mizerné turbo motory které jsou jak steroidech hlavně, že jsou nízké emise spotřeba a mají velký odpich na životnost a kvalitu se už dnes nehledí jen hrabat pod sebe to je dnešní doba.
Technické parametry a mixérový zvuk je jedna věc, ale jako uživatel motorů 1,9 TDI AHF 81kW a K20A2 147kW můžu s klidným svědomím říct, že v běžně používaném pásmu 2-4000 otáček ten komicky malý tříválec jede tak nějak stejně.
Ono je to něco za něco - životnost vs uživatelská přívětivost. TSI s přímým vstřikem reaguje svižně na polohu plynového pedálu, i když otáčky při řazení nahoru mají taky tendenci viset dýl než by řidič chtěl. Ale ve srovnání s 0,9 TCe jsou reakce pořád rychlejší násobně ve všech režimech. Doufám že to Renault u 1.0 TCe trochu poladil, test mě teprve čeká. Nejlepší z obou světů co do reakcí a životnosti představuje Suzuki Dualjet 1,2 bez turba, ale atmosféra má prostě své limity a v běžně používaných otáčkách nejede a musí se podřazovat.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já určitě 😄 Kolem stavebnin když skládaj tvárnice zásadně nechodím a jinak mě nic takového nemůže napadnout 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.