Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Hyundai Santa Fe odhaluje svoji hybridní techniku. Plug-in hybrid dorazí v roce 2021
31 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co je smutne na 8 st. dvojspojke a 2.2 l pri diesli? Alebo na 1.6T benzin + elektro + 6 st. dvojspojke (ziadna e-CVT) pri hybride?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ak zrusia manual, tak to urcite bude na zaklade toho, ze drviva vacsina zakaznikov chce takyto motor len s automatom.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kazda automobilka robi to, co sa jej najviac vyplati, teprv v dnesnych ekonomicky napatych casoch. Ak maju statistiku, ze sa im manualy s tymto motorom predavaju iba minimalne, tak ho tam proste nedaju (okrem toho este nevieme, ci ho prestanu davat, to z clanku uplne jasne nie je). Ale mas este moznost kupit si manualy v inych Hyundai modeloch.
A k tym pokrokarom: historia nam nie raz ukazala, ze pokroku sa da vzdorovat len do urciteho casu a miery ale inak sa mu trvalo vzdorovat neda 😉
A k tym pokrokarom: historia nam nie raz ukazala, ze pokroku sa da vzdorovat len do urciteho casu a miery ale inak sa mu trvalo vzdorovat neda 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Karel_
Ač nemám značku Hyundai rád, musím uznat, že šlapou :yes:
N-kové modely, slušný objemy motorů a válců, nic neomezují a nabízí veškeré pohony od nafty přes hybridy, EV po vodík, velmi dobrá spolehlivost, slušný ceny... a auta vypadají čím dál tím víc k světu. Moc mě nenapadá, co jim vytknout.
N-kové modely, slušný objemy motorů a válců, nic neomezují a nabízí veškeré pohony od nafty přes hybridy, EV po vodík, velmi dobrá spolehlivost, slušný ceny... a auta vypadají čím dál tím víc k světu. Moc mě nenapadá, co jim vytknout.
V podstate im nie je co vytknut. Uz len dostat z hlavy tie predsudky a spomienky na eru Vosickeho. Inak je to uplne porovnatelny mainstream.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
byly zkoumány nové Superby a bylo nalezeno😒br /> Super PHEV s nabitou baterií: 4,3 l / 100 km
Super PHEV s vybitou baterií: 6,0 l / 100 km
Super diesel 149 kW: 4,0 l / 100 km
PHEV vykáže pod 50 g ale skutečnost je někde na 130 g zatímco diesel má poctivých 100 g.
na delších cestách PHEV nebudete nabíjet z důvodu ztráty času a nekonečného hledání správné nabíječky s nízkým tarifem.
Nějaký moula ne "elektrickevozy" poradil že je třeba vyhledávat zdarma nabíjení EV u obchodních domů. Jojo dobrá rada. Jistě se tam zdarmanabíječů sejde dostatek, pokecají o tom jak jsou EV skvělé.
Nějaký jiný moula napsal článek o tom jak se v ČR "prohánějí" 3000 elektromobilů. Když by napsal "plazí se co nejnižší rychlostí" nebo "hledají nabíječku" tak pod to bych se možná podepsal.
Já jsem tedy moc EV u veřejných nabíječek neviděl, hrdí majitelé si EV nabíjejí především doma.
2. JAK si vymyslel že auto který jeden JEN na elektřinu má současně spotřebu ropy? :-!
3. Už ti došlo ŽE nafta je dotovaná?
4. Už ti došlo JAKEJMA sumama je nafta dotovaná?
5. Už ti došlo že BEZ těch dotací po celou dobu provozu = až na pár výjímek dieslový osobní auta neexistujou?
6. Už ti došlo že s UKONČENÍM dotace nafta po přechodu na tržní ceny = je Evropa zaplavená? Diesly který nikdo včetně tebe nechce?
Viz 15😁3 bez masakru to prostě nejde
Viz 15:57 bez masakru = bys měl i jinej nick
Ono porovnání nemá 100% výpovědní hodnotu, jelikož vozy jely po rozdílných trasách.
Ale i kdyby, nafťák vypouštěl 106 g CO2 / km, plugin 98 g CO2 / km.
Při převodu litrů na hmotnost: TDI pálilo cca 3,5 kg / 100 km, plugin cca 3,3 kg / 100 km.
Kdo je dálniční letec, ať vezme TDI.
Mě by oslovil plugin tichým projevem a tím, že při (pří)městských jízdách by spotřeba byla 0, tím by se hodně eliminoval režim studeného motoru, který způsobuje vysokou spotřebou.
Jiná by to byla, když by se danilo podle hmotnosti. Teď je spotřebka u
nafty okolo 13,00 Kč / kg
benzínu 17,80 Kč / kg
Benzín je daněn o 37% víc!! Masakr.
Zajímavé je, že rafinerie prodávají litr benzínu asi o 1,5 Kč levněji (cca 8,50 vs. 10,00 Kč, cenu dopravy nezohledňuju) než naftu, to mi přijde jako výprodejová cena = hlavně se toho zbavit, popř. odvést do USA?
A tyhle diskuze vůbec neexistovaly 😄
Prostě tržní ceny = a je vyřešeno
A nejde o zvýšit snížit ale SROVNAT NE jedno stovkama miliard podporovat. Při tržních cenádh viz já 16:26
V NL vozí PHEV nabíjecí sady v kufru nedotčeny, rozhoduje nákupní cena s megadotací.
Fakt je nutný řešit takový ptákoviny? Tankovat můžeš a nemusíš, dojezd na rozdíl od EV "neomezený". Nechceš? Kup si klidně naftu.
Byl to prostě názor, polemika může být, i kritika ale přechytřelé odsudky ukazují na vysokou míru tvojí arogance, promiň ale je to tak kámo.