Novinky
Pokud to opakuješ pravidelně tak to neršíš hodně dlouho. Kdo na to kašel a jezdí s tím bahno a vodu, tak mus to shije. Doly atd to neřeší, koupí za 4 roky další Nivu
bude od příštího roku v prodeji Aurus Komendant.
Kdo chce moderněší Nivu tak Chevrolet Niva (budu brzy faceliftovaná a přejmenovaá na Ladu, nebo Avto VAZ odkoupil podíl GM)
A kdo chce offroady, tak UAZ Patriot, UAZ Hunter a vojenský GAZ Tiger.
Paleta 6 SUV/Offoradů je dost bohatá 😄
Kdo chce moderněší Nivu tak Chevrolet Niva (budu brzy faceliftovaná a přejmenovaá na Ladu, nebo Avto VAZ odkoupil podíl GM)
A kdo chce offroady, tak UAZ Patriot, UAZ Hunter a vojenský GAZ Tiger.
Paleta 6 SUV/Offoradů je dost bohatá 😄
Proč by to posílali do důchodu když to lidé stále kupují (dokonce i u nás)? Zjevně to kupují proto, že Niva je taková jaké je i když mají možnost koupit modernější (čti lépe vypadající) alternativy (dokonce i v Rusku), jenže skutečná (myslím co do vlastností a průchodnosti terénem), cenově srovnatelná alternativa podle mne stále neexistuje (Jimny je sice parádní, ale malý).
Jinak s Vašimi připomínkami v zásadě souhlasím - tohle je ale Rusko, země, kde zítra znamená i pozítří a déle 😄 😉
Jinak s Vašimi připomínkami v zásadě souhlasím - tohle je ale Rusko, země, kde zítra znamená i pozítří a déle 😄 😉
Proč to nepřepracují? Protože ví, že to auto funguje, ušetří za R&D aby to mohli prodat ruské armádě za levno aby na to Voloďa mohl namontovat automaticky naváděné samopaly.
Najdou se lidé, kteří to auto cení. Kamarád si kopil shnilou Nivu r.v.2010, která dělal kdesi v uhelném dole a od šroubku ji renovuje do top stavu. Jel jsem v ní a to auto je v terénu neuvěřitelně schopné, vyhrabe se z jakéhokoli problému, pobourá jakýkoli smrčík (ušetříš za ván.stromek) a jde vidět, že je to prostě ruské auto, jak šité pro armádu. To auto nic nezastaví. Takové géčko pro chudé.
Taky jsem se tomu autu dlouho smál. Ale po jízdě v lese, kde se zajelo do jakéhokoli průseru, kde jsem přestával věřit, že má šanci, to auto to vždycky dalo. Sice se občas muselo počkat, než přestane hořet spojka, ale to auto je i v dezolátním stavu, kde by neprošlo žádnou STK na světě, neuvěřitelně schopné.
Prostě sovět.
Najdou se lidé, kteří to auto cení. Kamarád si kopil shnilou Nivu r.v.2010, která dělal kdesi v uhelném dole a od šroubku ji renovuje do top stavu. Jel jsem v ní a to auto je v terénu neuvěřitelně schopné, vyhrabe se z jakéhokoli problému, pobourá jakýkoli smrčík (ušetříš za ván.stromek) a jde vidět, že je to prostě ruské auto, jak šité pro armádu. To auto nic nezastaví. Takové géčko pro chudé.
Taky jsem se tomu autu dlouho smál. Ale po jízdě v lese, kde se zajelo do jakéhokoli průseru, kde jsem přestával věřit, že má šanci, to auto to vždycky dalo. Sice se občas muselo počkat, než přestane hořet spojka, ale to auto je i v dezolátním stavu, kde by neprošlo žádnou STK na světě, neuvěřitelně schopné.
Prostě sovět.
ten upgrade interiéru se povedl, ještě to chce nový volant z Granty s airbagem a bude to vypadat jako levný ale stále moderní offroad s osvědčenou technikou a vzhledem.
Retro stále frčí, o Nivu je stále zájem a to i v Německu a na západě. Proč to nepordávat. Cesta neustálých inovací, kterou se Avto Vaz vydal od roku 1192 je správná.
Za mě rozhodně :yes: :yes: :yes:
Retro stále frčí, o Nivu je stále zájem a to i v Německu a na západě. Proč to nepordávat. Cesta neustálých inovací, kterou se Avto Vaz vydal od roku 1192 je správná.
Za mě rozhodně :yes: :yes: :yes:
..ktomu od dvorneho upravcu Bronta tovarensky tuning a skvele auto do terenu je zas o kus blizsie k dokonalosti.Lada :yes:
Bariku, oni to zase spletli, nemohl bys aspoň ty hodit ty fotky toho modernějšího interiéru. Dík
Radšej jimny toto patrí do múzea mesiac jazdíš, mesiac stojíš a furt dokola a medzi tým riešiš hrdzu
Ten interiér je asi tak prepracovaný, ako ja som prepracovaný v piatok poobede. To je niečo tak otrasné. Ja si Nivu ako takú považujem a patrí jej čestné miesto v automobilovej histórii, ale už túto chuderu prosím pošlite do dôchodku. Táto modernizácia by bola ok v roku 1997, ale nie teraz.
Aby ste ma nechápali zle, tu nejde o to, že sa v roku 2020 ponúka schopné auto do terénu bez elektroniky, ale to, že kvalita je otrasná. To je Rusko fakt také neschopné, aby spravilo auto nanovo a mohlo ho predávať ďalších 40 rokov? Niečo na spôsob Jimny, žiadne mokré sny o luxusnom SUV.
Aby ste ma nechápali zle, tu nejde o to, že sa v roku 2020 ponúka schopné auto do terénu bez elektroniky, ale to, že kvalita je otrasná. To je Rusko fakt také neschopné, aby spravilo auto nanovo a mohlo ho predávať ďalších 40 rokov? Niečo na spôsob Jimny, žiadne mokré sny o luxusnom SUV.
tak to je masakr
za tolik nejezdi v realu ani vic jak 2x vykonnejsi benzinovej ctyrkolovej kadak
voot eeto teeechnika
za tolik nejezdi v realu ani vic jak 2x vykonnejsi benzinovej ctyrkolovej kadak
voot eeto teeechnika
Čo je na 40-ročnej technike, ktorá už v dobe uvedenia nebola zrovna nová, moderné? Tie cingrlátka (klíma, el. okná, novší volant), ktorými ju ovešali, aby ešte nejaký čas udržali výrobu?
Už úplně starej Antonov někdy ze 70. let byl jediný letadlo, který umělo přistát za hustého sněžení, deště a mlhy.
A jak dlouho rez neresis? První 2 roky? Znám pár nových Niv a řeznou doslova před očima. Ale zas se jim musí uznat, že to nejsou lestenky, ale pracanti.
Taky bych rád viděl ten moderní interiér. Přijde mi, že tam dali fotky interiéru tak z MR 1998.
Na Astru G mi "nešahajte" 😉. Mal som ju a bolo to veľmi pekné auto, hlavne v čase vzniku (199😄 veľmi moderné. Navyše veľmi spoľahlivé (mal som od nova r.v. 2007). V čase príchodu na trh pôsobilo to auto veľmi pekne, keď sa predávalo ako Classic II bolo už mierne zastarané. Keď sa postavila Astra G k Octavii I bolo vidieť, že je zaoblenejšia, krajšia, modernejšia. Oproti nej pôsobila pomerne hranatá Octavia I akoby výrobca nevedel robiť oblé tvary karosérie a svetiel (Pritom Škoda to dávno vedela = Škoda 1000 MB).
Keby bola Niva vysoko spoľahlivým jednoduchým autom, tak by si našla veľa priaznivcov. Žiaľ je síce jednoduchá, ale spoľahlivá asi len pre toho, kto nikdy nemal iné auto ako Nivu.
Keby bola Niva vysoko spoľahlivým jednoduchým autom, tak by si našla veľa priaznivcov. Žiaľ je síce jednoduchá, ale spoľahlivá asi len pre toho, kto nikdy nemal iné auto ako Nivu.
Do terénu prakticky bezkonkurenční, na silnici už to je katastrofa a víc než pár minut už bylo pro mne za trest.
Na druhou stranu ve vojenské verzi LR Defenderu to bylo podobné. Nekomfortni, hlučné, tuhé a tvrdé úplně vše, žádný posilovač. Ale v terénu paráda.
Na druhou stranu ve vojenské verzi LR Defenderu to bylo podobné. Nekomfortni, hlučné, tuhé a tvrdé úplně vše, žádný posilovač. Ale v terénu paráda.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
EURO nema s CO2 resp spotrebou nic spolecnyho.
tam jde o CO, NOx, PM, HC a mozna jeste dalsi sra*ky.
i verim, ze to euro6d splni, ale ta spotreba je silena
tam jde o CO, NOx, PM, HC a mozna jeste dalsi sra*ky.
i verim, ze to euro6d splni, ale ta spotreba je silena
Máte pravdu - Jimny je pekný príklad. Celkom si viem predstaviť takú novú Nivu.
Problém je, že všetko ruské je také špecifické. Aj moderná Lada je v porovnaní so súčasnými autami tak trochu pozadu .Stačí ju postaviť k Dacii. Rusi už dávno nevyrobili pekné auto - vlastne Niva bolo jedno z najkrajších čisto Ruských (sovietských) áut. Autá ako Zaporožec, Oka, Moskvič... skôr len potvrdzujú neschopnosť (okrem vojenskej techniky). Taká Lada 110 bola pre mňa vrcholom nevkusu - jedno z absolútne najškaredších áut vôbec. Ešte aj Multipla mala určitý štýl oproti tejto Lade.
Tiež by som chcel vedieť, ako sa dopracoval motor "o objemu 1,7 litru, naladěný na 61 kW" k norme Euro 6d TEMP-EVAP-ISC, keď "Emise CO2 dosahují podle WLTP hodnoty 243 g/km a kombinovaná spotřeba paliva činí 10,3 l/100 km".
Netuším, aké hodnoty emisii a spotreby má také nejaké mierne výkonnejšie BMW X6, ale tipol by som si, že sú blízko tejto slabučkej Nivy. Nivu s danými údajmi by som nezaradil ani do EURO 3. Ako sa to vlastne určuje? Lebo hodnoty Nivy mi prídu naozaj totálne mimo. Alebo sa niekto pomýlil.
Problém je, že všetko ruské je také špecifické. Aj moderná Lada je v porovnaní so súčasnými autami tak trochu pozadu .Stačí ju postaviť k Dacii. Rusi už dávno nevyrobili pekné auto - vlastne Niva bolo jedno z najkrajších čisto Ruských (sovietských) áut. Autá ako Zaporožec, Oka, Moskvič... skôr len potvrdzujú neschopnosť (okrem vojenskej techniky). Taká Lada 110 bola pre mňa vrcholom nevkusu - jedno z absolútne najškaredších áut vôbec. Ešte aj Multipla mala určitý štýl oproti tejto Lade.
Tiež by som chcel vedieť, ako sa dopracoval motor "o objemu 1,7 litru, naladěný na 61 kW" k norme Euro 6d TEMP-EVAP-ISC, keď "Emise CO2 dosahují podle WLTP hodnoty 243 g/km a kombinovaná spotřeba paliva činí 10,3 l/100 km".
Netuším, aké hodnoty emisii a spotreby má také nejaké mierne výkonnejšie BMW X6, ale tipol by som si, že sú blízko tejto slabučkej Nivy. Nivu s danými údajmi by som nezaradil ani do EURO 3. Ako sa to vlastne určuje? Lebo hodnoty Nivy mi prídu naozaj totálne mimo. Alebo sa niekto pomýlil.
Kórea z roku 2000? Asi tak. 😄 Už sa za tú Nivu toľko nebi, nemáš šancu. Je to skrátka babička zo sedemdesiatych rokov; lakom, doplnkami a "modernou" výbavou z toho aj tak moderné auto nikdy nebude.
Lucie Výborná na youtube vypráví o svém výletu do Antarktidy a zmiňuje tam, že jedinou možností dopravy na takový výlet je jakási americká společnost, pro kterou létají výhradně Rusové s Iljušinama, kterým nevadí žádné počasí.
Kadett 1,6i z roku 86 jsem měl a jediné, co má ta Niva navíc je ten malý digitální ukazatel, jinak i ten Kaďák byl uvnitř modernější. To mi neříkejte, ze udělat alespoň nějaký normální interier nezvladnou.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
můžeš si to nechat vyšnořit, když ti tovární upgrade nestačí, v Rusku je těch tunerů hafo, daj di toho komplet jinej vnitřek a klidně i jinej motor a automat. 😄
Proč tu furt píšete o něčem naprosto okrajovym navíc tady už ani neprodávanym?
Místo TŘEBA https😐/www.auto.cz/diskuse/75876/1
Když už šedej dovoz tak https😐/www.tipcars.com/…-v6-3834380.html apod :-!
Místo TŘEBA https😐/www.auto.cz/diskuse/75876/1
Když už šedej dovoz tak https😐/www.tipcars.com/…-v6-3834380.html apod :-!
Můžeš v tom mít ABS, klimu, el. okna, vyhřívané sedačky, nárazníky v barvě karoserie, naviják, litáky, je přeprcované topení a ventilace, pokud to dostane novej volant a přední airbagy, bude to ještě jinde.
Je to jednoduchý spartánský auto do terénu. Taky to kupují lomy, doly, geologové, myslivci, bezpečnostní služby a nadšenci do terénu.V německu na to pak montují radlice a odklízejí s tím sníh. Kdo chce ještě víc offroad, jsou tu UAZy.