Když podmínky diktuje někdo jiný než zákaznici. Ten diesel je sice fajn ,ale někdo nechce tankovat naftu tak ma smolíka s 4 x4 :no: A stím Tce to i pěkně jede.
To je překvapení. Reálný emise CO2 jsou úplně jinde než si EU maluje. 95g/km prostě auta nedávají.
Můžeme poděkovat EU, že Dačka skončí bez motorů. Nevím v jaký fázi je hybridizace a elektrifikace značky, ale s ohledem na cenovou politiku Dacie to bude asi problém. Dělat levný auto s baterkama moc nejde.
Kde je místní úderka, aby nám vysvětlila, že to s emisemi a EU nemá nic společného a zákazníci zkrátka chtějí do Dustera kupovat litrový tříválec z Clia a přední pohon?
Tak jste se tu konečně trefili a konečně máte důvod nadávat na EU. Škoda jen, že je to opravdu první případ, kdy se něco děje kvůli emisím...
Jinak to vaše (ty, Win, kari a další) tradiční prač*rácké fňukání nad zlou EU je naprosto mimo.
Nemyslím. Například...
EU sice nenutí k zaříznutí manuálů a jejich obliba objektivně klesá, ale - pokutuje emise a zároveň v jejích měřících cyklech dopadají automaty lépe... a také komplikuje homologační procesy, takže i automobilky, které dříve manuál nabízely (protože proč ne) ho teď nenabízí (protože to nestíhají homologovat).
Tvoje reakce na klasický výsledek zločinných regulací EU je fakt k blití. Ale co taky od člověka s takovým nickem na automobilovém fóru čekat, že.... ;-\ :-(:no::no::no:
Tak mě pouč, čím EU komplikuje homologační proces? Emisní normy nejsou komplikace procesu a to, že automobilka do poslední chvíle čeká, jestli se jí to náhodou nepodaří ukecat, taky není komplikace procesu.
A že najednou je potřeba i něco více, než jen čísla vyčarovaná odkudsi z laboratoře? A nevolali po tom náhodou všichni (i zde), jak ty spotřeby vůbec neodpovídají realitě, a jak nám lžou? No, tak lhát přestali...
Myslím, že to nestíhají ty homologační laboratoře. Automobilky jsou schopné "protlačit" na trh jen omezené množství modelů, protože na víc nedostanou razítko.
Mnozí po tom volali... ale tady teda asi zrovna ne. Tady snad většina zastává názor, že spotřeba je věc zákazníka... a státu (nebo EU) do toho v zásadě nic není.
Tak tu máme znásilnění tržní ekonomiky v přímém přenosu...
...poptávka zákazníka po určité motorizaci je vlastně nežádoucí, hlavní je plnit idiotská nařízení zelených EU trotlů.... Politika EU je tak čím dál víc protitržní a socialistická, jen ten rudý nátěr přetřeli na zeleno. Skutečně hnusné a odporné! :-(:-(:-(:no::no::no:
Dustera bych s jiným motorem než 1,3 ani nechtěl. Turbo litr je super v Sanderu, ale v suv?
Mazda nenabídne 2,5T protože je nemá kde rozpustit v prodejích. Dacia má sice velký čísla prodejů, ale stejně je to zase špatně. No nic stále si lze koupit takový mastodonty jako GLS 400d. Takže vpoho.
Všechny nová auta jsou čím dál dražší. Kvůli zločinným idiotům sedícím Bruselu. A ještě se pak ty zelený paka budou hrozně divit, proč se tak výrazně zvyšuje průměrné stáří evropského automobilového parku! :-(:no:
od dacie je drahsi dnes ( este stale ) asi kazdy ( v dobrom ... dacie mam rad ) ...
ale stale je ASX jedno z najdostupnejsich benzinovych 4x4 SUVecok na trhu ... duster mu situaciu takto rozhodne nestazil.. skor naopak...
uz v tychto "rodinnych" vodach skutocne ostava ako dostupne SUV len S-cross a ASX... ( ak neratam uz o cislo mensiu vitaru s razvorom 2500mm ) .. ok este je tu korando 8-s
Kde je mariachi ? Ten nedavno pisal, ze emisie nic neberu...
No nemusi sa jednat len o HH, toto je celkom vyrazna strata a takto to pojde dalej ... vsetko benzinove co ma vyssi vykon a bude sa predavat, bude nakoniec zrusene... nice future, dojde aj na tie HH :no: